Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (17)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (566)Реферативна база даних (6812)Книжкові видання та компакт-диски (1067)Журнали та продовжувані видання (74)
Пошуковий запит: (<.>K=ТРАНСПАРЕНТНІСТЬ$<.>+<.>K=БІЗНЕСУ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   енциклопедія   
1.


Encyclopedia of small business [Electronic resource] : in 2 vol. / ed.: A. J. Darnay, M. D. Magee. - Detroit : Thomson Gale, 2007. - 1216 p.
Переклад назви: Енциклопедія Малого Бізнесу

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Welcome to the second, revised edition of the Encyclopedia of Small Business (EOSB-2). Like the first edition, this encyclopedia is published in recognition of a growing trend toward entrepreneurship and small business development in North America. Countless studies indicate that small business enterprises continue to be a vital component of economic growth, and both academic research and anecdotal evidence suggest that entrepreneurial ventures have increased in size, number, and importance in recent years.



Кл.слова:
мікроекономіка -- бізнес -- капіталізм -- конкуренція -- підприємництво

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Гонтаржевська, Лариса Іванівна.
Ринок туристичних послуг в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Гонтаржевська ; Донецький інститут туристичного бізнесу. - Донецьк : Східний видавничий дім, 2008. - 180 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У навчальному посібнику розкрито теоретичні основи дослідження ринку туристичних послуг. Висвітлено історію формування та сучасні тенденції ринку туристичних послуг, розкрито методику оцінки чинників та економічного потенціалу туристичного бізнесу в Україні. Викладено базові положення маркетингової та інноваційної стратегій менеджменту туристичних підприємств, їх зовнішньоекономічної діяльності. Обґрунтовано стратегію виходу України на світовий ринок туристичних послуг. Охарактеризовано сучасні аспекти філософії туризму. Навчальний посібник рекомендовано студентам, науковцям ВНЗ з туристичних спеціальностей, фахівцям з туристичного профілю.



Кл.слова:
туризм -- рекреаційна зона -- візовий режим

   Тип видання:   словник   
3.


Короткий українсько-російсько-англо-німецький словник з економіки та менеджменту [Електронний ресурс] / уклад. О. І. Лесюк [и др.]. - К. : Спалах, 1996. - 312 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

`


У словнику вміщено близько 3500 найважливіших термінів і словосполучень на означення понять і категорій економіки, планування, організації, нормування та управління виробництвом, фінансової, бухгалтерської, юридичної справи, статистики й соціології, а також тих, що стосуються сфери бізнесу, комерції, маркетингу та менеджменту. Наведено ряд слів, які часто зустрічаються у ділових документах.



Кл.слова:
економіка -- менеджмент -- бухгалтерія -- комерція -- бізнес

   Тип видання:   підручник   
4.

Тевяшев, А. Д.
Вища математика. Загальний курс [Електронний ресурс] : збірник задач та вправ / А.Д. Тевяшев, О.Г. Литвин. - 2-е вид. доп. і доопр.. - Х. : Рубікон, 1999. - 320 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник містить задачі до всіх розділів вищої математики відповідно до програми загального курсу вищої математики для студентів економічних спеціальностей. Наведено необхідний довідковий матеріал, розв'язання типових прикладів, набори задач для практичних занять, а також набори індивідуальних завдань із зразками їх виконання. Основні математичні поняття та методи застосовуються для розв'язування численних практичних задач з економіки та бізнесу, чому присвячена окрема глава. Дібрано 50 задач економічного змісту з розв'язками та 100 задач для самостійного розв'язання. Усі задачі мають відповіді. Наведено індивідуальне завдання з задачами економічного змісту і зразком його виконанння. Для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, викладачів та економістів-практиків.



Кл.слова:
економічна математика

   Тип видання:   підручник   
5.

Шпак, В. І.
Розвиток малого підприємництва в Україні (на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії Експрес-Об’ява) [Електронний ресурс] / В. І. Шпак. - 3-е вид. стереотип.. - К. : МАУП, 2004. - 128 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Пропонований доробок висвітлює економічні процеси, пов’язані зі становленням та функціонуванням малого бізнесу в Україні на прикладі Української видавничо-поліграфічної компанії, показує розвиток підприємництва у видавничо-поліграфічній та рекламній сферах в умовах перехідної економіки. Тема охоплює економічні процеси в Україні на макро- і мікрорівнях, документи й матеріали, що відображають становлення й розвиток малого та середнього бізнесу на перехідному етапі економіки, кон’юнктуру й розвиток вітчизняного ринку видавничо-поліграфічних та рекламних товарів і послуг, досвід вітчизняних і зарубіжних підприємств у цій сфері. Для студентів вищих і середніх спеціальних навчальних закладів, майбутніх підприємців, тих, хто тільки розпочинає власну справу, бізнесменів, а також для всіх, хто цікавиться проблемами розвитку підприємництва.



Кл.слова:
економіка -- бізнес -- видавництво -- поліграфія

   Тип видання:   словник   
6.


Англо-український словник з бізнесу [Електронний ресурс] / за ред. Н. М. Семко. - Л. : Оріяна-нова, 2006. - 318 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Англо-український словник з бізнесу містить понад 18 тисяч термінів і термінологічних словосполучень, які охоплюють основні сфери ділової активності людини, зокрема менеджмент, маркетинг, трудові ресурси, планування, організацію виробництва, облік, фінанси, кредит, аудит, статистику, страхування, демографію, соціологію, право тощо. Для студентів вищих навчальних закладів, магістрантів, аспірантів, а також викладачів та фахівців-практиків.



Кл.слова:
слово -- переклад

   Тип видання:   наукове видання   
7.

Котлер, Ф.
Десять смертних гріхів маркетингу [Електронний ресурс] / Ф. Котлер. - К. : Києво-Могилянська академія, 2006. - 143 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Якщо ви хочете досягти успіху, рішуче захопити велику частку ринку, збільшити прибутковість свого бізнесу і здобути перемогу в конкурентній гонці, то. нова книга великого майстра маркетингу Філіпа Котлера Вам просто необхідна. Вона, як і всі його останні роботи, лаконічна і практична, слухається на одному диханні і з неослабним інтересом. Тепер всі можливі маркетингові помилки зведені до десяти самим небезпечним. Автор пропонує універсальну страховку тим, хто не хоче оступитися на важкому шляху підприємництва. Завдяки порад і рекомендацій майстра будь-який підприємець, голова великого підприємства, начальник відділу маркетингу зможе вберегти свою фірму від смертних гріхів і гарантувати їй довге життя і процвітання.



Кл.слова:
прибуток -- ринкова конкуренція -- гроші

   Тип видання:   методичний посібник   
8.

Орлов, М.
Кредитування: що треба знати підприємцям [Електронний ресурс] / М. Орлов, С. Сегеда. - К. : Центр комерційного права, 2004. - 96 с.. - (Юридична абетка пiдприємця)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Перед вами практичний посібник із серії "Юридична абетка підприємця", що її випускає Центр комерційного права, організація, діяльність якої спрямована на комплексний розвиток комерційного (підприємницького) права в Україні. У посібнику подається короткий виклад найсуттєвіших питань, пов'язаних з кредитуванням вітчизняного бізнесу. Розглядається не обхідність та доцільність кредитування на різних етапах розвитку бізнесу. Значну увагу приділено порівнянню кредитування з іншими способами залучення капіталу, а також характеристиці різних спо собів отримання позичкових коштів. Проаналізовано податкові наслідки залучення різних видів позичкових коштів та ті офіційні про цедури, дотримання яких вимагається чи може вимагатися для от римання цих коштів. Особлива увага приділяється реєстрації кре дитів, отриманих з за кордону, та обмеженням, пов'язаним зі здійсненням пов'язаних з ними виплат. Видання містить відомості про кредитну документацію. У наведеному матеріалі враховано як останні зміни в українському законодавстві (станом на середину 2004 року), так і сучасна банківська практика. Посібник допоможе вітчизняним підприємцям приймати зважені рішення щодо кредитування та розвитку власного бізнесу.



Кл.слова:
кредитування -- банківська практика

   Тип видання:   підручник   
9.

Васильева, Л. С.
Финансовый анализ [Електронний ресурс] : учебник / Л. С. Васильева, М. В. Петровская. - М. : КНОРУС, 2006. - 544 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Главная цель учебника - помочь студентами специалистам, имеющим отношение к организации и управлению бизнесом, дать обзор приемов, методов и методик, которые могут быть использованы при проведении аналитических расчетов, а также помочь овладеть им аналитическими инструментами, позволяющими о6ъективно проводить не только комплексную оценку финансово-хозяйственной деятельности предприятия, но и на их основе принимать эффективные управленческие решения, способствующие экономическому росту предприятия. Рассмотренные методы и методики снабжены примерами, которые позволяют понимать логику аналитических процедур и помогут в практической деятельности принимать аргументированные управленческие решения.



Кл.слова:
бізнес -- організація бізнесу -- управління бізнесом -- аналітичні розрахунки

   Тип видання:   методичний посібник   
10.

Rybaczyk, P.
Cisco Network Design Solutions for Small-Medium Businesses [Electronic resource] / P. Rybaczyk. - Boston : Cisco Press, 2004. - 336 p.
Переклад назви: Cisco Network Design Рішення для малого та середнього бізнесу

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Cisco Network Design Solutions for Small-Medium Businesses focuses on the vital networking solutions for small-medium business (SMB) environments: IP Telephony, wireless, security, unified messaging, routing/switching infrastructure, customer contact platforms, and more. Deploying a networking solution is a process that has varying approaches. The one-minute, do-it-yourself, plug-and-play, or drive-through approaches are valid under certain limited conditions. A more robust approach is based on a blueprint resulting from a design process that precedes the deployment. The latter approach considers the available technologies, incorporates the business strategy, defines the user requirements, and subjects the final design to the SMB's budgetary process to create a matching solution that scales and performs in support of the business mission. This book describes and recommends the latter approach when deploying the networking solutions that are explored within its pages.



Кл.слова:
веб-магазин

   Тип видання:   методичний посібник   
11.


Зелений офіс [Електронний ресурс] : з турботою про довкілля, з вигодою для бізнесу / ред. та упор. О. Маслюківська. - К. : ФОП Костюченко О.М., 2009. - 51 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Нині кожен стає свідком того, як відповідальне ставлення до навколишнього середовища стає все більш поширеним серед соціально відповідальних компаній світу, а в останні роки і України. В рамках виконання Національної кампанії «Прямуй на зелене!» мережа Глобального договору України за фінансової підтримки НАСК «Оранта» ініціювала проект із популяризації принципів зеленого офісу (ЗО) серед українських ділових кіл та вивчення досвіду реалізації ЗО українськими компаніями. Ця публікація має на меті висвітлити переваги зеленого офісу для керівників компаній та стати дієвим інструментом для спеціалістів, відповідальних за питання корпоративної соціальної відповідальності в компаніях. Брошура є практичним посібником і містить розширені рекомендації, які об'єднують найкращі закордонні напрацювання та український досвід лідерів у реалізації принципів зеленого офісу.



Кл.слова:
навколишнє середовище -- бізнес

   Тип видання:   методичний посібник   
12.

Береславський, С.
Ліцензування господарської діяльності [Електронний ресурс] / С. Береславський, С. Сегеда. - К. : Центр комерційного права, 2008. - 80 с.. - (Юридична абетка пiдприємця)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цей посібник підготовано для тих підприємців, які мусять одержати ліцензію для провадження господарської діяльності певного виду. Тут описано, як має відбуватися цей процес, вказано, на що треба звернути увагу під час провадження власного бізнесу. У цьому виданні Ви знайдете також багато інших корисних порад, які, сподіваємося, стануть Вам у пригоді. Звертаємо Вашу увагу на те, що в посібнику вжито термін "контрольні органи", натомість у юридичній практиці усталився сформульований у законодавстві термін "контролюючі органи".



Кл.слова:
ліцензія -- бізнес

   Тип видання:   методичний посібник   
13.

Сегеда, С.
Як вести бізнес з іноземним партнером [Електронний ресурс] / С. Сегеда, О. Татаревський. - К. : Центр комерційного права, 2006. - 134 с.. - (Юридична абетка пiдприємця)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сьогоднішні умови ведення бізнесу в нашій країні суттєво відрізняється від тих, які існували ще десять років тому. В Україні поступово створюється так звана ринкова економіка. Економіка, в якій існує чесна конкуренція між представниками бізнесу та в якій перемагає той, хто зможе завоювати прихильність споживача. Це змушує вітчизняних підприємців постійно думати про розвиток власного бізнесу, про те, які нові товари й послуги можна запропонувати споживачу, як покращити якість існуючих. І нерідко при цьому вони звертають свої погляди за кордон, сподіваючись віднайти там відповіді на свої питання. І знаходять нові продукцію, послуги, технологію, знання, бізнес-партнерів. З іншого боку, представники українського підприємництва прагнуть розширювати географію свого бізнесу, завойовуючи нові ринки збуту, у тому числі й в інших країнах світу. Можливо, ви відноситесь саме до таких бізнесменів, і до ваших планів входить найближчим часом зайнятись експортом своєї продукції за кордон, чи, навпаки, ви плануєте імпортувати щось в Україну. Ймовірно, ви навіть думаєте про створення спільного бізнесу з іноземними партнерами. Сподіваємось, що у такому разі брошура, яку ви тримаєте у руках, стане вашим надійним помічником.



Кл.слова:
бізнес -- підприємництво

   Тип видання:   підручник   
14.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
15.

Прокопенко, О. В.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Центр учбової літератури, 2007. - 296 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро та мікро) маркетингового середовища підприємств, підходи до прогнозування зміни основних показників кон’юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування. Аналізується велика кількість прикладів і фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення. Навчальний посібник містить практикум з основних розділів курсу. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також слухачів шкіл бізнесу, керівників підприємств, працівників маркетингових підрозділів та інших спеціалістів, чия діяльність пов’язана з практичним маркетингом.



Кл.слова:
маркетинг -- кон'юнктура ринку

   Тип видання:   енциклопедія   
16.


Ресторанный менеджмент [Електронний ресурс]. - К. : Рынок Медиа, 2008-2009. - 675 с.. - (Бизнес-энциклопедии)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Бизнес-издание «Ресторанный менеджмент» содержит практически полезную информацию, необходимую для ведения ресторанного бизнеса. Авторы издания – ведущие специалисты и компании отрасли – делятся своим опытом, дают практические рекомендации и примеры, предоставляют необходимую теоретическую и нормативную базу. Начинающие рестораторы найдут здесь информацию о том, как открыть ресторан. Большое внимание в издании уделено маркетингу, процессу управления продажами, ценообразованию в заведениях ресторанного хозяйства, финансовому менеджменту. Раскрыты особенности работы классических ресторанов; кафе, баров, кондитерских; ресторанов быстрого обслуживания. Отдельные главы посвящены винному сервису, управлению меню, кейтерингу и мн. др.



Кл.слова:
ресторанний бізнес -- організація ресторанного бізнесу -- франчайзинг

   Тип видання:   методичний посібник   
17.

Collins, R.
Doing business in China for dummies [Electronic resource] / R. Collins, C. Block. - Indianapolis : Wiley Publishing, 2007. - 387 p.
Переклад назви: Провадження бізнесу в Китаї для чайників

Рубрики:
  

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


For many Westerners, something about China is so intense and exciting that it’s a social glue among those who’ve spent some time there. We met through a mutual acquaintance who knew we had backgrounds in China. Over lunch, we swapped stories (and laughs) about living and doing business in China — how challenging the market is, how strong a role government plays in business there, how overwhelming the country can feel, and how everything seems to take so much longer to get done. We both admitted that a solid howto guide could’ve saved us a good deal of time hard spent climbing the learning curve. And so Doing Business in China For Dummies was born.



Кл.слова:
економіка Китаю -- китайське виробництво

   Тип видання:   методичний посібник   
18.

Klueger, F.
Buying and selling a business [Electronic resource] : a step-by-step guide / F. Klueger, F. Robert. - Hoboken : John Wiley & Sons, 2004. - 258 p.
Переклад назви: Купівля та продаж бізнесу: покроковий посібник

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Anyone reading this book is either thinking of buying a particular business or trying to find one to buy. If you’ve already found a business you’re seriously thinking of buying, read this chapter anyway. What you read here may reinforce a sound decision or provide you with some food for thought regarding the wisdom of your choice. If you haven’t decided on a particular business, what you read here may be the most important and helpful part of this book. Throughout the book you’ll receive a wealth of helpful hints on analyzing, investigating, and negotiating the purchase of a business. Believe it or not, investigating the financial statements and operations of a complete stranger can be easier than digging deep down and analyzing yourself, to see what type of business you’ll be comfortable running.



Кл.слова:
провадження бізнесу -- підприємництво

   Тип видання:   методичний посібник   
19.

Barnard, P. W.
How to start a business in New York [Electronic resource] / P. W. Barnard. - 3rd. ed.. - Naperville : Sphinx Publishing, 2005. - 274 p.
Переклад назви: Як започаткувати бізнес в Нью-Йорку

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Each year in New York State tens of thousands of new corporations are established and thousands more partnerships and proprietorships open for business. New York has always been a place of great opportunity. New York City, with its millions of citizens, is a thriving, trend-setting center of activity where little shops can bloom into expansive enterprises. New York’s other cities and towns, large and small, also offer many opportunities.



Кл.слова:
підприємництво -- провадження бізнесу

   Тип видання:   наукове видання   
20.

Mancuso, A.
Incorporate Your Business [Electronic resource] / A. Mancuso. - Berkeley : NOLO, 2001. - 537 p.
Переклад назви: Включення Вашого бізнесу

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Attorney Anthony Mancuso is a corporations expert and author of Nolo's bestselling corporate law series. He is the author of How to Form Your Own Corporation for California, New York, Florida and Texas; How to Form a Nonprofit Corporation (National and California Editions); The Corporate Minutes Book; California Incorporator (software) and co-author of Nolo's Partnership Maker (software) and How to Create a Buy-Sell Agreement & Control the Destiny of Your Small Business. His books and software have shown over a quarter of a million businesses and organizations how to incorporate.



Кл.слова:
бізнес
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського