Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (40)Реферативна база даних (1595)Книжкові видання та компакт-диски (2650)Журнали та продовжувані видання (20)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 80
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.
 


Огарёв, Георгий.
34 закона эффективного управления компанией [Електронний ресурс] / Георгий Огарёв. - М. : Рипол Классик, 2002. - 408 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эффективно управлять предприятием, будь то маленькая фирма или крупная корпорация, должен уметь каждый предприниматель, да и не только он. Любому человеку, чтобы выжить в развивающихся рыночных условиях, необходимо быть знакомым с законами, по которым функционирует мир товаров и услуг, а также избегать крайностей в их применении, ведь каждый закон может перерасти в свою противоположность и оказать самое негативное воздействие. Для тех, кто хочет и может руководить.



Кл.слова:
керування -- персонал -- мотивація -- менеджмент

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Бритченко, И. Г.
Marketing management организации: потенциал и система [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко ; Донецкий национальный университет. - Донецк : [б. в.], 2001. - 288 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.43 Мб


В учебном пособии освещаются теоретические основы маркетинг менеджмента, труда менеджера и его применения в деловых организациях. Значительное место отведено методическим проблемам системного формирования потенциала коммуникационного, ситуационного и маркетингового менеджмента. Для студентов, аспирантов, преподавателей, для тех, кто работает в сфере бизнеса.



Кл.слова:
управлінські процеси -- комунікативні стратегії -- торгівля

   Тип видання:   методичний посібник   
3.

Терещенко, Н. Н.
Re: Маркетинг: Возможна ли практика в стиле funk? [Електронний ресурс] : книга для первых лиц / Н. Н. Терещенко. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2007. - 288 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга о маркетинге, которой на практике могут воспользоваться компании, не имеющие в штате ни одного маркетолога. Рынок — это люди. А маркетинг — искусство взаимодействия людей друг с другом. Как наладить это взаимодействие, чтобы оно дало наилучшие результаты для вашей компании? Об этом вы узнаете, прочитав книгу, которая написана легко, с юмором, живым разговорным языком. Исследование нижегородских маркетологов, посвященное маркетингу как инструменту управления рынком, основывается на личном опыте авторов и экcпериментальных данных. Созданная профессионалами для профессионалов, книга «для первых лиц» в то же время будет полезна всем, кого интересует психология человека эпохи всеобщего потребления. Вы извлечете из этой книги максимальную пользу, если вы — владелец бизнеса, директор компании, директор по маркетингу или маркетолог небольшой компании. Книга также полезна тем, кто занимается связями с общественностью и рекламой в малом и среднем бизнесе. Кроме того, эту книгу должен прочитать каждый студент, заканчивающий ВУЗ по специальности, связанной с маркетинговыми коммуникациями.



Кл.слова:
взаємозв'язок -- компанія -- ринок

   Тип видання:   підручник   
4.

Бойчук, І. В.
Інтернет в маркетингу [Електронний ресурс] : підручник / І. В. Бойчук, О. М. Музика. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 512 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику в доступній формі розглянуто сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу, як важливої сфери економічної діяльності в умовах сучасного розвитку інформаційних і інтерактивних технологій. Визначено особливості функціонування Всесвітньої мережі і можливості формування системи маркетингу підприємства в її середовищі. Висвітлюються маркетингові підходи до оцінки ефективності використання веб-сервера підприємства і методи проведення рекламних заходів у Інтернеті. Виклад матеріалу проілюстровано рисунками, таблицями і схемами. Наводиться значна кількість інформаційно-аналітичних матеріалів із корисними статистичними даними, що сприяє кращому розумінню сутності напрямів застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств. Подано ряд практичних і розрахункових завдань, запропоновано різні ситуаційні вправи. Книга забезпечена питаннями для самоконтролю і контрольними тестами, а наприкінці представлено короткий термінологічний словник і додатки. Підручник призначений для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, а також для практичних працівників різних сфер бізнесу, де мережа Інтернет може використовуватись для вирішення маркетингових завдань.



Кл.слова:
інформаційні технології -- бізнес -- реклама

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.
 


Манн, Игорь.
Арифметика маркетинга для первых лиц [Електронний ресурс] / И. Манн. - М. : Манн, Иванов и Фербер , 2010. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга дает ответы на вопросы реальных топ-менеджеров, перед которыми стоит задача улучшить маркетинг компании. Вам нужно взять на работу специалиста по маркетингу? Правильно ставить ему задачи и верно мотивировать? Контролировать его работу, не зажимая инициативу? Вам отвечает Игорь Манн, ведущий специалист по маркетингу в России, автор книг «Маркетинг на 100 %», «Маркетинговая машина» и других. Книга принесет наибольшую пользу владельцам бизнеса (малого и среднего), акционерам и топ-менеджерам, которые хотят улучшить маркетинг в своей компании.



Кл.слова:
маркетинг -- філософія бізнеса

   Тип видання:   підручник   
6.

Джордж, М. Л.
Бережливое производство + 6 сигм [Електронний ресурс] / М. Л. Джордж. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2005. - 360 с.. - (Модели менеджмента ведущих корпораций)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эффективное соединение двух известных подходов — бережливого производства и шести сигм — послужило началом возникновения новой технологии менеджмента. Метод «бережливое производство + шесть сигм» обладает мощным синергетическим эффектом, что делает его самым конкурентоспособным подходом к менеджменту в настоящее время. Новый метод, удачно сочетающий наилучшие достижения японской и западной школ менеджмента, позволяет еще эффективнее сокращать время выполнения заказа и повышать качество. За время руководства собственной консалтинговой фирмой автор этой книги Майкл Джордж накопил огромный опыт разработки и внедрения систем менеджмента, основанных на концепции шести сигм, а также на идеях бережливого производства. Это позволило ему создать удачный синтез этих популярных подходов. Книга предназначена для руководителей среднего и высшего звена, а также для предпринимателей, которые стремятся сочетать непрерывное совершенствование качества с дисциплиной поставок и конкурентными ценами. Она будет интересна сотрудникам служб маркетинга, контроля качества, информационных технологий, производства, снабжения. Студенты и аспиранты соответствующих специальностей найдут в ней много полезного. Следует обратить внимание на это издание и консультантам в области общего менеджмента, систем качества и других направлений.



Кл.слова:
менеджмент -- маркетинг -- управління -- підприємництво

   Тип видання:   наукове видання   
7.
 


Пелих, А. С.
Бизнес-план или как организовать собственный бизнес [Електронний ресурс] / А. С. Пелих. - 2-е изд., перераб. и доп.. - М. : Ось-89, 2003. - 96 с.

Рубрики:
  

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Как организовать собственный бизнес? С чего начать? Какому виду деятель ности отдать предпочтение? Как обеспечить безопасность бизнеса и конкурентоспособность продукции? Как рассчитать прибыль, объем производства, налоги, расходы? Если Вы хотите получить ответы на эти вопросы - Вам нужен "БИЗНЕС-ПЛАН".



Кл.слова:
економіка -- бізнес -- підприємництво

   Тип видання:   підручник   
8.


Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : учебник / под ред.: В. М. Попова, С. И. Ляпунова. - М. : Финансы и статистика, 2001. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассматривается плановый характер деятельности предприятия, выбор и реализация бизнес-проекта, профессиональная поддержка и сопровождение бизнеса, разработка и мониторинг бизнес-плана, антикризисное планирование и управление компанией, механизм банкротства. Учебник имеет большое количество приложений, конкретных примеров, тестов. Для преподавателей и студентов высших учебных заведений, изучающих дисциплины: `Экономический анализ`, `Бизнес-планирование`, `Инвестиционное проектирование`, `Управление проектами`, `Инновационная деятельность`, а также менеджеров предприятий, экспертов и консультантов по бизнес-планированию.



Кл.слова:
бізнес-план -- компанія -- управління -- фінанси

   Тип видання:   наукове видання   
9.

Бекетова, О. Н.
Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : конспект лекций / О. Н. Бекетова, В. И. Найденков. - М. : Эксмо, 2007. - 160 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В данной книге раскрыты теоретические аспекты бизнес-планирования, даны методические рекомендации по разработке всех разделов бизнес-плана. Предназначено для студентов, аспирантов, преподавателей экономических вузов и факультетов, руководителей и специалистов предприятий, начинающих дело предпринимателей.



Кл.слова:
бізнес

   Тип видання:   навчальний посібник   
10.

Баринов, В. А.
Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : учебное пособие / В. А. Баринов. - М. : ФОРУМ: ИНФРА-М, 2003. - 272 с.. - (Профессиональное образование)

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В работе рассматриваются вопросы, связанные с особенностями составления бизнес-плана и его анализа для принятия инвестиционных решений. Предложены развернутые описания основных разделов бизнес-плана, их содержательное и теоретическое обоснование. Рассмотрен пакет прикладных программ составления бизнес-плана и приведены примеры моделирования финансовых решений на его основе.



Кл.слова:
інвестиційний проект -- ринкова економіка

   Тип видання:   наукове видання   
11.

Попов, В. М.
Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : анализ ошибок, рисков и конфликтов / В. М. Попов, С. И. Ляпунов, Л. Л. Касаткин. - М. : КноРус, 2003. - 448 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга написана для руководителей всех уровней, менеджеров, специализирующихся на разработке бизнес-планов, желающих повысить свою квалификацию, приобрести дополнительный опыт в бизнес-планировании и навыки руководства персоналом, а также студентов, обучающихся по специальностям бизнеса и маркетинга.



Кл.слова:
бізнес -- планування -- ризик -- конфлікт

   Тип видання:   монографія   
12.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   підручник   
13.

Гроув, Э. С.
Высокоэффективный менеджмент [Електронний ресурс] / Э. С. Гроув. - М. : Филинъ, 1996. - 280 с.. - (Бизнес: просто о сложном)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга Эндрю С. Гроува, президента известной корпорации "Интел", чья продукция признана эталоном в компьютерной и микроэлектронной технике и завоевала весь мир, блестящего ученого и практика в области менеджмента, представляет интерес для российского предпринимательства прежде всего благодаря тому, что автор в одной работе обобщил свой богатый опыт руководителя и дал многочисленные примеры и практические рекомендации. Успех автора в коллективном бизнесе — результат глубокого изучения им возникавших проблем менеджмента, умения создавать коллектив, действующий эффективно, результат применения разработанных им принципов, методов и критериев.



Кл.слова:
підприємництво -- практична рекомендація -- гібридна організація

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Гетьман, О. О.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал. - К. : Центр учбової літератури, 2010. - 488 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В навчальному посібнику розглянуто закономірності та проблеми розвитку вітчизняних підприємств в конкурентному ринковому середовищі. Охарактеризовано нормативно-правові засади їх функціонування та здійснення всіх виробничо-господарських процесів як в межах внутрішнього економічного механізму, так і при формуванні інтеграційних зв’язків із суб’єктами зовнішнього по відношенню до конкретного підприємства середовища. Докладно розглянуто питання ресурсного забезпечення, напрямки ефективної організації, управління, планування і регулювання діяльності підприємств. Визначено передумови застосування прогресивних методик щодо визначення результативності господарювання вітчизняних підприємств. Наведено конкретні приклади та розглянуто практичні ситуації в діяльності вітчиз няних підприємств. Навчальний посібник призначений для студентів економічних спеціальностей, слухачів шкіл бізнесу, викладачів, підприємців та читачів, яких цікавлять проблеми функціонування вітчизняних підприємств в ринкових умовах господарювання.



Кл.слова:
підприємство -- ринок -- розвиток -- господарство

   Тип видання:   підручник   
15.


Економіка підприємства [Електронний ресурс] : підручник / за заг. ред. С.Ф. Покропивного. - К. : КНЕУ, 2003. - 608 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику послідовно викладено теоретичні, методологічні та практичні питання формування й розвитку економіки підприємства. Наведено загальну організаційно-економічну характеристику підприємства як суб'єкта господарювання. Докладно висвітлено питання формування та використання ресурсів підприємства — персоналу, матеріальних і нематеріальних активів, інвестиційних ресурсів. У другому, переробленому та доповненому виданні головну увагу звернуто на інноваційні процеси, організацію та регулювання діяльності підприємства, фінансово-економічні результати й загальну ефективність виробництва, а також на антикризову систему господарювання. Для студентів економічних вищих навчальних закладів і факультетів (майбутніх бакалаврів, спеціалістів), слухачів магістерських програм, а також учнів середніх освітніх закладів економічного спрямування. Підручник буде корисним також для слухачів центрів перенавчання та підвищення кваліфікації працівників підприємств (організацій).



Кл.слова:
підприємство -- суб'єкт -- господарство

   Тип видання:   навчальний посібник   
16.

Антоненко, Д. Є.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] / А. П. Паславська ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Факультет біомедичних технологій. Кафедра екології. - К. : [б. в.], 2011. - 56 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
методи -- розрахунок

   Тип видання:   підручник   
17.

Іванілов, О. С.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] : підручник / О. С. Іванілов. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 728 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми дисципліни «Економіка підприємства» і містить систематизований виклад питань теорії та практики формування і розвитку підприємств України в умовах ринкової економіки. Особлива увага приділена висвітленню питань організації сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Підручник призначений для студентів вищих навчальних закладів, слухачів магістерських програм з економіки і менеджменту, а також аспірантів, викладачів, наукових співробітників, економістів підприємств.



Кл.слова:
підприємство -- ринкова економіка -- інвестиційна діяльність

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Макаровська, Тетяна Павлівна.
Економіка підприємства [Електронний ресурс] : навч. посібник / Т. П. Макаровська, Н. М. Бондар ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 304 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому навчальному посібнику розглядаються діяльність сучасного підприємства як суб’єкта ринкових відносин, його ресурсне забезпечення, інфраструктура та організація виробничого процесу, а також основні фінансово-економічні результати діяльності в контексті сучасного законодавства щодо структурної перебудови, сучасної інноваційної та інвестиційної політики, державного регулювання економіки. Для студентів вищих навчальних закладів, слухачів післядипломної освіти і працівників, які займаються проблемами виробничого менеджменту і підприємництва.



Кл.слова:
підприємництво -- ринкові відносини

   Тип видання:   монографія   
19.


Ефективність стратегічного управління підприємствами: сучасні проблеми та перспективи їх вирішення [Електронний ресурс] : монографія / В. П. Мікловда [та ін.] ; Полтавський університет економіки і торгівлі, Ужгородський національний університет. - Полтава ; Ужгород : [б. в.], 2013. - 218 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.58 Мб


У монографії викладено теоретичні та практичні аспекти стратегічного управління та досліджені фактори, дія яких обумовлює ефективність стратегічного менеджменту в сучасних умовах господарювання. Визначені умови та принципи впровадження стратегічного менеджменту на промислових підприємствах України. Проведено оцінку показників ефективності діяльності підприємств з виробництва мінеральної води Закарпатської області та показано значення стратегічного управління у досягненні високого рівні прибутковості. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, наукових працівників, підприємців та тих, хто займається впровадженням стратегічного управління на підприємствах.



Кл.слова:
стратегічний менеджмент -- структура підприємства -- бізнес-моделювання

   Тип видання:   монографія   
20.

Лылык, И. В.
Интуитивный маркетинг потребителя [Електронний ресурс] / И. В. Лылык. - К. : УАМ, 2014. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Развитие технологий изменили стратегию и тактику маркетинга на предприятиях. В основе этих изменений лежит смена роли потребителя. Из объекта, на которого были направлены усилия маркетологов, он превратился в субъекта, который сам получил возможность формировать бизнес среду предприятия, вести самостоятельную коммуникационную политику. Формирование взаимодействия с новым потребителем – это задача маркетинга и общества в 21 веке. Предназначается для ученых и практиков маркетинга.



Кл.слова:
маркетинг -- споживач -- ринок
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського