Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (31)Автореферати дисертацій (807)Реферативна база даних (6938)Книжкові видання та компакт-диски (1105)Журнали та продовжувані видання (69)
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГОВІ$<.>+<.>K=КОМУНІКАЦІЇ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   навчальний посібник   
1.


Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. О. Мартинович, В. Г. Горник, Е. Б. Бойченко ; Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського, Навчально-науковий інститут управління, економіки та природокористування. - 2021 : "Видавництво Людмила", Київ. - 323 с.

  Текст у форматі PDF 4.23 Мб


У навчальному посібнику розкрито сутність маркетингових дослі- джень, а також наведено значну кількість прикладів з практики проведення та оформлення результатів маркетингових досліджень, запропонований комплекс питань, тестових і розрахункових завдань, які пройшли апроба- цію у вищому навчальному закладі під час проведення практичних та семі- нарських занять.

Посібник передбачає допомогу студентам в освоєнні теоретичних знань і практичних навичок в організації проведення маркетингових дослі- джень, а також спрямоване на формування у слухачів здатності до само- стійного творчого мислення, яке безперечно стане в нагоді при прийнятті рішення в практичній діяльності.



Кл.слова:
маркетинг -- підприємницька діяльність -- маркетингова інформаційна система

   Тип видання:   навчальний посібник   
Категорія:    
2.

Олтаржевський, Д. О.
Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний посібник із дисципліни "Медіавиробництво: промоція" / Д. О. Олтаржевський ; Навчально-науковий інститут журналістики, Киіївський національний університету імені Тараса Шевченка. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.99 Мб


Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медіийних продуктів у онлаийн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу.



Кл.слова:
цифрові комунікації -- технології віртуальної реальності -- соціальні медіа

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
3.


Традиції та сучасні концепти енциклопедичної справи в Україні [Електронний ресурс] : монографія / А. М. Киридон [и др.] ; Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво». - Київ : ТОВ «ДІА», 2018. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 13.54 Мб


У пропонованій монографії, підготовленій колективом авторів різних установ, представниками різних міст, але об’єднаних прагненням долучитися до обговорення проблем енциклопедистки, порушено низку питань: витоки й традиції енциклопедистики в Україні, теоретичні та практичні аспекти видавничої культури енциклопедії, розвиток галузевих знань та концептуалізація енциклопедичного контенту, інформаційні та маркетингові технології в створенні сучасних енциклопедій. Чільне місце посідають засадничі принципи підготовки енциклопедій, питання оформлення, конструкції, критерії добору гасел широкого спектру напрямів досліджень, стилістичних особливостей енциклопедичних видань, змістового наповнення, створення електронних енциклопедій, унікальності проекту «Великої української енциклопедії», що розробляється в друкованій і електронній версіях тощо.

Видання орієнтоване на науковців, видавців, усіх, хто цікавиться енциклопедистикою та процесом укладання енциклопедій.



Кл.слова:
інформативність -- створення енциклопедичних статей -- енциклопедичні видання

   Тип видання:   монографія   
4.


Сучасне суспільство: філософсько-правове дослідження актуальних проблем [Електронний ресурс] : монографія. 2-ге вид., перероб. та допов. / О. Г. Данильян [и др.] ; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. - Харків : «Право», 2017. - 416 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.19 Мб


Монографію присвячено дослідженню актуальних проблем інформаційного етапу розвитку суспільства, визначенню особливостей буття людини в сучасному інформаційному просторі, з’ясуванню взаємозв’язку правового суспільства, держави та людини в Україні. Важливе місце в роботі приділено проблемам розуміння та здійснення права в сучасних соціокультурних умовах. Особливістю монографії є те, що її автори розглядають проблеми сучасного суспільства у філософському, філософсько-правовому та правовиховному аспектах.

Для студентів, аспірантів, викладачів вищих юридичних навчальних закладів, працівників органів державного управління та місцевого самоврядування.



Кл.слова:
комунікації в інформаційному суспільстві -- правове суспільство -- глобалізація права

   Тип видання:   навчальний посібник      методичний посібник   
Категорія:    
5.


Спорт заради розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Погонцева [и др.] ; Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Міністерство освіти і науки України. - Київ : Видавництво "Фенікс", 2017. - 268 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.21 Мб


Мета посібника – забезпечити викладацький склад загальноосвітніх навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти науково-методичними розробками, що дозволяють організувати ефективний навчальний процес у відповідності до змісту і вимог концепції освіти в інтересах сталого розвитку, програми "Спорт заради розвитку". Розроблені матеріали методичного посібника "Спорт заради розвитку" можуть бути використані вчителями загальноосвітніх навчальних закладів; викладачами вищих навчальних закладів України в межах проходження ознайомчої та виробничих практик на базах загальноосвітніх навчальних закладів України; організаторами курсів підвищення кваліфікації, методистами, організаторами навчальних програм, семінарів.

Представлені матеріали можуть використовуватися під час проведення занять-тренінгів та занять фізичною культурою з метою усунення соціального напруження, попередження конфліктів, покращення комунікації та взаємодії в колективі тощо, а головним інструментом вирішення проблеми автори пропонують використання фізичної активності та спортивної діяльності.



Кл.слова:
спорт -- розвиток -- активні ігри

   Тип видання:   монографія   
6.


Енциклопедичні видання в сучасному інформаційному просторі [Електронний ресурс] : монографія / А. М. Киридон [и др.] ; Державна наукова установа «Енциклопедичне видавництво». - Київ : ТОВ «ДІА», 2017. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 31.73 Мб


Для сучасного інформаційного суспільства характерними є зростання швидкості обміну інформацією та тенденція до щільного по’єднання подій та інформації. Зміна характеру комунікації, здешевлення й прискорення процесу взаємодії, що стало наслідком бурхливого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, оприявнило проблему пошуку нових засобів та форм поширення довідкових відомостей, які швидко, без технічних затримок уможливлюють опрацювання й надання споживачеві великого обсягу фактичного матеріалу. За цих обставин все більшої популярності набувають інтернет-енциклопедії та електронні видання довідково-енциклопедичного характеру. У розділах колективного видання вміщено інформацію з історії вітчизняної енциклопедистики, засади створення електронних енциклопедій та е-ВУЕ, критерії відбору та категоризації гасел, принципи проектування ефективного енциклопедичного порталу тощо.

Видання орієнтоване на науковців, видавців, усіх, хто цікавиться енциклопедистикою та процесом укладання енциклопедій.



Кл.слова:
Велика українська енциклопедія -- транскрипції іншомовних власних назв -- Особливості формування тематичного реєстру гасел

   Тип видання:   монографія   
7.

Зернецька, Ольга Василівна.
Глобальна комунікація [Електронний ресурс] : монографія / О. В. Зернецька ; Національна академія наук України, Інститут всесвітньої історії. - Київ : Наукова думка, 2017. - 352 с.

  Текст у форматі PDF 1.67 Мб


У монографії вперше у вітчизняній історичній та політичних науках комплексно досліджується феномен глобальної комунікації початку ХХI ст. як визначальний фактор сучасного світового розвитку. В контексті революційних змін у галузі новітніх технологій, стрімкої диджиталізації, розвитку мережі Інтернет, глобальної блогосфери, соціальних медіа, мобільної телефонії тощо висвітлюється роль глобальної комунікації у таких сферах життєдіяльності людства, як культура, політика, економіка та кібербезпека. Визначаються головні актори глобального управління комунікацією; осмислюється експансія медіа-корпорацій глобального і регіонального масштабу; розроблена типологія глобальної медіакратії. Аналізуються стан і тенденції розвитку медіа та інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та надаються пропозиції щодо їх удосконалення.

Для науковців, політиків, спеціалістів зі зв’язків із громадськістю, працівників медіа-сфери, студентів і аспірантів, які вивчають історію, політологію, міжнародні відносини, глобалістику, глобальну комунікацію.



Кл.слова:
комунікація -- криза -- стратегії виживання

   Тип видання:   навчальний посібник   
8.

Аксенов, И. М.
Маркетинг пассажирских перевозок [Електронний ресурс] : учебное пособие / И. М. Аксенов. - Киев : Основа, 2016. - 212 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.84 Мб


Рассмотрено использование маркетинга при решении вопросов, связанных с пассажирскими перевозками. Уделено внимание сущности и особенностям маркетинга, исследованиям, сегментации, планированию и контролю на рынке транспортных услуг. Показано практическое применение маркетинга в сегменте пассажирских перевозок. Для преподавателей и студентов высших учебных заведений соответствующего профиля.



Кл.слова:
транспортні послуги -- пасажирські перевезення -- маркетингові комунікації

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Катаєв, А. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс] : практикум : у 2 т. / А. В. Катаєв ; Харківський торговельно-економічний інститут. - Харків : Діалог, 2015

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

Ч. 1 : Теорія маркетингових досліджень. - 92 с.  Текст у форматі PDF 1.47 Мб


Практикум підготовлений відповідності до навчальної програми дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів спеціальності «Маркетинг». Містить практичні завдання з першого змістового модуля «Теорія маркетингових досліджень», виконання яких передбачається студентами як в аудиторії, так і самостійно, а також контрольні тестові запитання для перевірки рівня засвоєння знань.



Кл.слова:
маркетингова інформація -- аналіз даних

   Тип видання:   законодавчі матеріали   
Категорія: Науки про Землю   
10.


Терміни та визначення водних Директив Європейського Союзу [Електронний ресурс] / В. К. Хільчевський [та ін.]. - Київ : Інтерсервіс, 2015. - 32 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.48 Мб


Наведено переклад термінів та їх визначень з Директив Європейського Союзу, які стосуються якості води та управління водними ресурсами. Знання, розуміння та вживання термінології Директив ЄС має забезпечити більш ефективну імплементацію положень директив, покращення комунікації, особливо в рамках співпраці у cпільних з ЄС транскордонних річкових басейнах.



Кл.слова:
водна політика -- екологічна політика -- якість води -- стічні води

   Тип видання:   монографія   
11.


Внутрішній маркетинг підприємства: теорія, методика, практика. [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Федорченко, О. В. Окунєва ; Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». - Київ : КНЕУ, 2015. - 230 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.91 Мб


У монографії викладено теоретичні засади, науково-методичні положення і практичні рекомендації щодо формування й упровадження концепції внутріш-нього маркетингу підприємства. Досліджено передумови її становлення у вза-ємозв’язку і взаємозалежності з розвитком концепцій маркетингового управління підприємствами. Висвітлено еволюцію і специфіку застосування інструментарію внутрішнього маркетингу підприємства в напрямку підвищення рівня клієнт-орієнтованості бізнесу і досягнення стратегічних цілей його функціонування. Зосереджено увагу на дослідій та аналітичній функціях внутрішнього маркетингу підприємства.

Для широкого кола науковців, викладачів, аспірантів, що досліджують пи-тання розвитку маркетингового управління підприємствами. Для студентів ви-щих навчальних закладів за фаховим спрямуванням підготовки з маркетингу, а також для керівників і фахівців, які розв’язують питання побудови ефективних систем управління підприємствами, базованих на маркетинговій філософії ве-дення бізнесу, де ключова роль належить підвищенню рівня його клієнт-орієнтації за умов насиченого конкурентного середовища.



Кл.слова:
маркетингова модель -- управління -- брендинг

   Тип видання:   монографія   
12.

Дубовик, Т. В.
Інтернет-маркетингові комунікації [Електронний ресурс] : монографія / Т. В. Дубовик ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2014. - 332 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.59 Мб


У монографії розглянуто теоретико-методологічні основи інтернет-маркетингових комунікацій (ІнМК) підприємств торгівлі в Україні. Виявлено домінанти їх сучасного розвитку, охарактеризовано процес персоналізації та кастомізації як стратегічно значущого орієнтира еволюції ІнМК. Запропоновано термінологічний апарат вживання системних елементів ІнМК. Обґрунтовано агреговану модель управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями з урахуванням синергії інтегральної взаємодії ІнМК, імперативу системності в алгоритмі формування сукупності засобів, технологій та інструментів ІнМК. Висвітлено механізм взаємодії підприємств торгівлі з різними суб’єктами впливу, що дало можливість розробити оптимальні інтернет-маркетингові комунікаційні стратегії з урахуванням принципів соціально-етичного маркетингу. Монографія розрахована на науковців, викладачів, магістрантів та фахівців з інтернет-маркетингових комунікацій підприємств торгівлі, а також тих, хто цікавиться питаннями інтернет-маркетингових комунікацій.



Кл.слова:
інтернет-торгівля -- мерчандайзинг -- е-лояльність -- електронна комерція

   Тип видання:   аналітична доповідь   
13.


Інституційне забезпечення державної комунікативної політики: досвід країн Європи [Електронний ресурс] : аналітична доповідь / Національний інститут стратегічних досліджень ; авт.-уклад. А. В. Баровська. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с.. - (Серія «Інформаційні стратегії» ; випуск 4)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.55 Мб


Проаналізовано досвід інституційного забезпечення державної комунікативної політики на центральному рівні в Норвегії та чотирьох країнах Європейського Союзу – Німеччині, Іспанії, Великої Британії, Нідерландах. На схемах відтворено структурні елементи й рівні підпорядкування відповідних інституцій. Висвітлено основні нормативно-правові засади державної комунікативної політики цих країн. Охарактеризовано механізми організації та координації комунікації органів державної влади України в ретроспективі та на сучасному етапі державотворення. Розроблено рекомендації щодо інституційного забезпечення державної комунікативної політики України. Розраховано на співробітників органів державної влади, науковців, викладачів, усіх, хто цікавиться проблемами реалізації державної комунікативної політики.



Кл.слова:
інформаційна політика -- органи державної влади -- медіапростір

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.

Катаев, А. В.
Маркетинговые исследования. Модуль "Теория маркетинговых исследований" [Електронний ресурс] : конспект лекций / А. В. Катаев ; Харьковский торгово-экономический институт. - Харків : [б. в.], 2014. - 46 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 0.69 Мб


Конспект подготовлен в соответствии с учебной программой по дисциплине. Содержит изложение теоретических вопросов по темам первого содержательного модуля учебной дисциплины.



Кл.слова:
маркетингова інформація -- маркетингові дослідження -- цінова політика

   Тип видання:   автореферат   
15.

Тараненко, Ксенія Володимирівна.
Прагматика антонімії української мови [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / К. В. Тараненко ; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпропетровськ : [б. в.], 2014. - 26 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.32 Мб


У сучасній лінгвістиці зростає увага до проблем мовленнєвої діяльності як засобу взаємодії людей, зокрема до ролі мовців у цьому процесі. Пріоритетною тенденцією розвитку мовознавства стає вивчення не лише традиційно обґрунтованих лінгвальних одиниць, а й мови як цілісного утворення, що перебуває в постійній динаміці, значною мірою залежної від мовленнєвої діяльності її носіїв. Усе частіше мовознавці звертаються до вивчення прагматичних особливостей мовних одиниць, оскільки їхні значення в лінгвальній системі та в процесі комунікації істотно відрізняються. Через це спостерігається певне зміщення акцентів і у вивченні антонімії – від загальномовного плану до конкретно- мовленнєвого її втілення, у зв’язку із чим традиційне мовознавство послуговується методами дослідження лінгвістичної прагматики.



Кл.слова:
антонімія -- прагматичний компонент -- прагмема

   Тип видання:   монографія   
16.

Гринишина, Марина.
Театральна культура рубежу ХІХ–ХХ століть : Реалізм. Дискурс [Електронний ресурс] / М. Гринишина ; Національна академія мистецтв України, Інститут проблем сучасного мистецтва. - Київ : Фенікс, 2013. - 344 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У монографії вперше у вітчизняному театрознавстві шляхом формально-логічних умовиводів створено світоглядно-естетичну модель рубежу ХІХ–ХХ ст. з одночасною акцентуацією її окремого — театрального — сегменту. Обрана для дослідження методологія дискурс-аналізу дозволила, по-перше, остаточно відкоригувати мистецтвознавче визначення дискретної та водночас неперервної практики реалізму — на переконання авторки, стильового мейнстріму української духовної культури ХХ ст., по-друге, сформувати український порядок реалістичного дискурсу з урахуванням явищ та артефактів широкого європейського і російського ідейно-мистецького контексту. Дослідження фундоване на емпіричному матеріалі значного обсягу. Це — численні свідоцтва про суспільні та мистецькі події, відгуки критиків на вистави, спогади про творчу діяльність окремих митців та театральних труп, публіцистичний доробок українських драматургів, їхні драматичні опуси тощо. У книзі зокрема проаналізовані індивідуальні творчі манери провідних українських авторів (І. Франка, І. Карпенка-Карого, Б. Г рінченка, Л. Яновської, С. Васильченка, Г. Хоткевича, Л. Старицької-Черняхівської, В. Винниченка, Лесі Українки, С. Черкасенка, В. Пачовського, О. Олеся) і представлені варіативні підходи українських постановників до їхньої драматургічної продукції, відтак, — особливості тогочасного процесу естетичної комунікації в українському сценічному мистецтві. Розрахована на фахівців у галузі театрознавства, історії та теорії культури.



Кл.слова:
театрознавство -- сценічне мистецтво -- неореалізм -- неоромантизм -- дискурс-аналіз

   Тип видання:   науково-популярне видання   
17.


Соціальне парнерство як фактор успіху бібліотеки [Електронний ресурс] / Запорізька обласна універсальна наукова бібліотека імені О.М. Горького ; уклад. О. Літвак. - Запоріжжя : [б. в.], 2012. - 16 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В наш час бібліотеки перебувають на етапі становлення некомерційного соціального та ділового партнерства, оскільки істотно змінюється характер та зміст суспільних стосунків. Тема соціального партнерства активно обговорюється бібліотечною спільнотою. Пропонуємо вашій увазі матеріали з досвіду роботи запорізьких книгозбірень, аналітичний огляд відповідних публікацій на сторінках фахових видань. У випуску також представлена матриця нових моделей соціального партнерства бібліотеки



Кл.слова:
бібліотекознавство -- соціальні комунікації -- корпоративна взаємодія

   Тип видання:   навчальний посібник   
18.

Токарська, Антоніна Семенівна.
Комунікативний лінгвоюридичний порадник для працівників ДСБЕЗ [Електронний ресурс] : навч. посібник / А. С. Токарська. - Л. : ЛьвДУВС, 2011. - 180 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 1.45 Мб


У пораднику викладені основні лінгвістичні норми, проаналізовано типові помилки і проілюстровані типові хиби у документах ДСБЕЗ. Подані особливості взаємодії правниківіз комунікантами, наведені нормативні мовноетикетні форми комунікації. Для студентів, курсантів, працівників правоохоронних органів, зокрема ДСБЕЗ, з метою ефективної правової комунікації та належного мовностилістичного оформлення ділових паперів.



Кл.слова:
літературна мова -- суржик -- ділова мова -- ділові папери

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія: Соціологія   
19.

Шендеровський, К. С.
Соціальна освіта та соціальні комунікації [Електронний ресурс] : тексти лекцій / К. С. Шендеровський. - К. : Київ. нац. ун-т; Ін-т, 2011. - 206 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В текстах лекцій наведено найбільш методологічно значущі, проблемні та важкі для засвоєння розділи з нової дисципліни «Освітня проблематика (проблематика соціальної освіти)», що є дисципліною за вибором студентів для напряму підготовки 6.030301 «журналістика». Обсяг, послідовність викладу та структура матеріалу відповідає тематичному плану дисципліни. Тексти лекцій, як навчальне видання, містять систему відомостей наукового та прикладного характеру, викладену у формі конспектів, що зручно для вивчення і викладання. Наведені дослідження було проведено в межах дисертаційного дослідження як результат вивчення актуальної проблеми інституалізації соціальних комунікацій в сфері вирішення соціальних проблем. В текстах лекцій розглядаються нові проблеми, розкриваються альтернативні підходи, що характеризують оригінальні напрямки розвитку соціальної освіти зокрема та комунікаційних продуктів в цілому. Наведені малюнки, таблиці та схеми є авторськими та використовуються під час навчання у форматі слайдів або як роздатковий матеріал для аудиторної роботи.



Кл.слова:
соціологія -- комунікація -- освіта

   Тип видання:   довідник   
20.

Федоров, А. В.
Медиапедагоги и теоретики медиакультуры зарубежных стран [Електронний ресурс] : энциклопедический справочник / А. В. Федоров. - М. : МОО "Информация для всех", 2011. - 54 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящая публикация представляет собой первую попытку создания энциклопедического справочника, состоящего из кратких творческих биографий зарубежных медиапедагогов и теоретиков медиакультуры. Предполагаемая сфера использования данного энциклопедического справочника - вузы и колледжи различного профиля, школы, библиотеки, научно-исследовательские учреждения, учреждения дополнительного образования и культуры. Круг пользователей - преподаватели, научные сотрудники, библиотекари, аспиранты, студенты, учащиеся колледжей, училищ, школьные учителя, школьники, работники медийной сферы, культуры и искусства, члены общественных организаций.



Кл.слова:
засіб комунікації -- педагог -- теоретик
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського