Пошуковий запит: (<.>A=Довгань Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Довгань Н. Ю. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 7, Вип. 38. - С. 143-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_7_38_14
|
2. |
Тригуб П. М. Міські думи і земства в системі місцевих органів державної влади Півдня України в період революційних змагань 1917–1920 рр. [Електронний ресурс] / П. М. Тригуб, Н. Ю. Довгань // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 7(1). - С. 144-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_7(1)__26
|
3. |
Довгань Н. О. Операційно-регулятивна складова готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / Н. О. Довгань // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 250-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_42
|
4. |
Довгань Н. Ю. Організаційні засади активізації фізичної культури студентської молоді у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 5(1). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_5(1)__31
|
5. |
Довгань Н. Ю. Зміст фізичного виховання студентів ВНЗ у процесі позааудиторної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2016. - Вип. 139(2). - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2016_139(2)__15
|
6. |
Довгань Н. Ю. Принципи фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 155-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2016_20(1)__17
|
7. |
Довгань Н. Структурне дослідження фізичної культури студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Довгань // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 3. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_3_7 Розглянуто проблему фізичної культури студентів вищих навчальних закладів (ВНЗ). На підставі аналізу наукових досліджень установлено, що в теорії та практиці вищої освіти накопичено значний науковий потенціал як спосіб вивчення та опанування складних психолого-педагогічних процесів формування особистості на заняттях із фізичного виховання, встановлення об'єктивної закономірності виховання та навчання студентів. Визначено вихідний рівень сформованості фізичної культури студентів ВНЗ, проаналізовано та проінтерпретовано одержані експериментальні дані. У ході емпіричного дослідження визначено компоненти фізичної культури: інтелектуально-розумовий (ІРК), мотиваційно-емоційний (МЕК), рухово-діяльнісний (РДК) і на їх основі охарактеризовано рівні сформованості фізичної культури студентів ВНЗ (високий, базовий, середній, низький). Проведена діагностична процедура засвідчила, що рівні сформованості фізичної культури студентів в ІРК такі: з 1300 студентів високий рівень - у 148, базовий - 263, середній - 388, низький - 501; у МЕК: високий рівень - 101, базовий - 210, середній - 384, низький - 605; у РДК: високий рівень - 17, базовий - 72, середній - 388, низький - 823. Негативний результат рівня фізичної підготовленості студентів Київського національного торговельно-економічного університету та "Університету "Україна"", а також відсутність тенденції до його підвищення впродовж навчання, зумовлюють актуальність пошуку нових технологій удосконалення процесу фізичної підготовки студентів та їх залучення до систематичних позааудиторних занять із фізичного виховання.
|
8. |
Довгань Н. Ю. Результати структурного дослідження фізичної культури студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Військова освіта. - 2016. - № 2. - С. 67-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2016_2_11
|
9. |
Довгань Н. О. Особистісна складова психологічної готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з обдарованими дітьми [Електронний ресурс] / Н. О. Довгань // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 5. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_5_31
|
10. |
Довгань Н. Ю. Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(2). - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(2)__12
|
11. |
Довгань Н. Ю. Спортивно-орієнтована освіта у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 150. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_150_13
|
12. |
Довгань Н. Ю. Психолого-педагогічні умови впровадження в освітній процес ВНЗ педагогічної системи виховання фізичної культури студентів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2016. - Вип. 28. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2016_28_27
|
13. |
Довгань Н. Ю. Виховні інваріанти розвитку особистості у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_3_5
|
14. |
Довгань Н. Ю. Оцінка ефективності системи виховання фізичної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 76(2). - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_76(2)__5
|
15. |
Довгань Н. Ю. Обґрунтування системи виховання фізичної культури студентів вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи [Електронний ресурс] / Н. Ю. Довгань // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2016_2_6
|
16. |
Довгань Н. О. Основи аналізу системи соціально-психологічного простору поколінь [Електронний ресурс] / Н. О. Довгань // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2016. - Вип. 38. - С. 139-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2016_38_16
|
17. |
Довгань Н. О. Дослідження особливостей ментальності поколінь [Електронний ресурс] / Н. О. Довгань // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2017. - Вип. 39. - С. 115-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2017_39_12
|
18. |
Довгань Н. О. Позитивістсько-натуралістичний підхід: передумови наукового пізнання феномена поколінності [Електронний ресурс] / Н. О. Довгань // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 6(2). - С. 142-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_6(2)__28
|
19. |
Довгань Н. О. Технологія діалогізації міжпоколінних відносин [Електронний ресурс] / Н. О. Довгань // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія. - 2016. - Вип. 4. - С. 93-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2016_4_11
|
20. |
Довгань Н. В. Острый коронарный синдром без стойкой элевации сегмента ST на электрокардиограмме: клиникоанамнестические факторы неблагоприятного прогноза госпитального периода [Електронний ресурс] / Н. В. Довгань, А. Н. Пархоменко, Я. М. Лутай // Український кардіологічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 48-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukzh_2018_4_7 Мета роботи - вивчити фактори ризику несприятливого прогнозу і виділити групи хворих з високим ступенем ризику розвитку ускладнень перебігу гострого коронароного синдрому (ГКС). Обстежено 490 хворих, госпіталізованих з ГКС без стійкої елевації сегмента ST на ЕКГ (74,49 % чоловіків і 25,51 % жінок), віком у середньому (58,78 +- 0,44) року, в яких дестабілізація клінічного стану мала гострий характер і виникла не більше ніж за 72 год до госпіталізації. Діагноз гострого інфаркту міокарда (ІМ) та нестабільної стенокардії встановлювали на підставі даних клінічних, електрокардіографічних і біохімічних обстежень, згідно із сучасними рекомендаціями. Виявляли анамнестичні й клінічні фактори, що впливають на перебіг госпітального періоду. Кінцевими точками (КТ) дослідження, крім клінічних ознак перебігу цього періоду, були додатково сформовані комбіновані КТ: інфаркт міокарда/серцево-судинна смерть/зворотна стенокардія (ІМ/ССС/ЗС), інфаркт міокарда/серцево-судинна смерть/гостра лівошлуночкова недостатність (ІМ/ССС/ГЛШН), інфаркт міокарда/серцево-судинна смерть/гостра лівошлуночкова недостатність/зворотна стенокардія (ІМ/ССС/ГЛШН/ЗС). Висновки: до факторів несприятливого прогнозу госпітального періоду у хворих з ГКС без елевації сегмента ST можна віднести ЦД у чоловіків, ІХС, ХСН і АГ в анамнезі. Ризик розвитку ЗС, ІМ/ССС/ЗС і ІМ/ССС/ГЛШН/ЗС суттєво вищий у жінок, ніж у чоловіків, тоді як ШПР статистично значуще частіше розвиваються у чоловіків. Найбільш значущі відмінності щодо розвитку ускладнень госпітального періоду спостерігаються в групах хворих віком менше 55 років.
|
| |