Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/71(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балдинюк О. Д. Пересувні клубні заклади – осередки масово-політичної та культурно-освітньої роботи серед населення (20–30-ті роки ХХ століття). - C. 7-11.
  4. Демченко Н. М., Філоненко О. С. Проблеми освіти в рецепції словесників лівобережної України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 12-17.
  5. Ключкович Т. В. Модернізація підготовки педагогічних кадрів у системі університетської освіти словаччини. - C. 17-21.
  6. Lichman L. Yu. Competency-based foreign language training of students in Ukraine of the late 20th – the early 21st century. - C. 22-26.
  7. Страйгородська Л. І. Національно-патріотичне виховання в розрізі публікацій українських педагогів-просвітителів О. К. Дорошкевича та С. Ф. Черкасенка. - C. 26-30.
  8. Федчишин Н. О. Гербартіанство у Швейцарії. - C. 31-36.
  9. Бобро Л. В. Уміння долати страх: критерії визначення й особливості вияву в дошкільному віці. - C. 37-40.
  10. Бондаренко Ю. А. Зміст і структура програмно-методичного комплексу корекційного блоку занять із музичного виховання для дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу для дітей із порушеннями зору. - C. 41-47.
  11. Гончар Л. В. Тенденції формування батьківсько-дитячих взаємин у сучасній українській родині. - C. 48-52.
  12. Довгань Н. Ю. Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи. - C. 53-58.
  13. Єсьман І. В. Вплив засобів масової інформації на педагогічну освіту батьків у сучасних умовах в Україні. - C. 58-61.
  14. Уйсімбаєва Н. В. Характеристика категорії "самовдосконалення особистості" у психолого-педагогічному контексті. - C. 62-66.
  15. Атрощенко Т. О. Сутність і структура полікультурної компетентності вчителя. - C. 67-71.
  16. Беньковська Н. Б. Порівняльний аналіз тестових методик щодо визначення рівнів сформованості професійних якостей майбутніх фахівців банківської справи. - C. 72-77.
  17. Гаврилюк Н. М. Сучасні підходи до виконання перекладу фахових текстів для студентів вищих навчальних закладів. - C. 78-82.
  18. Гуляєва Т. В. Планування навчально-виховного процесу з курсу загальної фізики в технічному університеті в умовах компетентнісного підходу. - C. 82-87.
  19. Кобрин Н. З. Механізми забезпечення якості професійної підготовки фахівців із медичної інформатики в університетах Канади. - C. 88-93.
  20. Конох А. А. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців екологічного туризму у вищих навчальних закладах. - C. 94-97.
  21. Костюченко Т. М. Пропагування здорового способу життя як педагогічна умова формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 98-101.
  22. Кравець Р. А. Типи комунікативних ситуацій у контексті полікультурної освіти майбутніх фахівців аграрної галузі на заняттях з іноземної мови. - C. 102-106.
  23. Мамаєва Л. Т., Кримова Т. М., Луценко О. І. Використання методу проектів під час вивчення курсу "загальна екологія" у педагогічних ВНЗ. - C. 107-111.
  24. Мельник Н. І. Типологія стандартів педагогічної освіти у країнах західної Європи: особливості професійних стандартів дошкільних педагогів. - C. 111-118.
  25. Пермінова Л. А. Модель-характеристика майбутнього вчителя початкової школи у процесі дидактичної підготовки. - C. 119-125.
  26. Петренко Т. В. Педагогічна культура у формуванні професійної компетентності викладача технічних дисциплін автомобільного профілю. - C. 126-129.
  27. Подліняєва О. О. Управління мотивацією діяльності вчителя суспільно-гуманітарних дисциплін із використанням ІКТ. - C. 130-134.
  28. Соколенко Л. О. Технологія навчання теоретичних основ теми "розширення поняття про число". - C. 135-142.
  29. Топчій О. В. Суб’єкти методичного забезпечення освітнього процесу у вищих юридичних навчальних закладах (функціональний підхід). - C. 142-147.
  30. Фесенко Г. А. Підготовка майбутніх учителів математики до фінансового виховання учнів профільної школи. - C. 148-153.
  31. Шарко В. Д. Фреймовий підхід до засвоєння знань та підготовка майбутніх учителів фізики до його застосування в навчальному процесі. - C. 153-163.
  32. Шишкін Г. О. Наукова інтуїція в інтелектуальному розвитку майбутнього вчителя фізики. - C. 163-167.
  33. Ярославцева М. І. Сутність та складники професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів у процесі педпрактики. - C. 168-172.
  34. Земба Б. А. Особенности социально-педагогической работы с маргинальными семьями. - C. 173-177.
  35. Козубовський Р. В. Соціальна профілактика девіацій, які виникають у міжетнічних відносинах. - C. 178-182.
  36. Літяга І. В. Особливості професії "соціальний працівник" як основа дисципліни "вступ до спеціальності". - C. 183-186.
  37. Сойма Н. Д. Деякі особливості корекційно-реабілітаційної роботи з дезадаптованими дітьми. - C. 187-191.
2016
Вип. 71(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського