Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2017/150<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анісімов М. В. Графічні знання як елемент технічного мислення учнів і студентів навчальних закладів. - C. 13-17.
  4. Дроздова І. П. Взаємозв’язок видів мовленнєвої діяльності з формами роботи з текстом у навчанні української мови студентів-іноземців нефілологічного профілю. - C. 17-23.
  5. Кушнір В. А. Дослідницька діяльність у фундаментальній професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 23-28.
  6. Савченко Н. С. Розвиток вищої освіти в Україні у ХІХ-ХХ столітті. - C. 28-32.
  7. Shandruk S. I. Reforming of teacher education: adaptation of international experience. - C. 33-35.
  8. Білозуб Л. М. До питання вивчення національного характеру та ментальності в українському музичному мистецтві. - C. 36-39.
  9. Воровка М. І. Основні періоди розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентства в Україні в 60-ті роки ХХ – початку ХХІ століть. - C. 39-43.
  10. Habelko O. M. The system of higher education in Canada. - C. 43-46.
  11. Гончаренко Ю. В. Естетико-виховні можливості хореографічної діяльності в перші три десятиліття ХХ століття. - C. 46-50.
  12. Громко Т. В. Сучасна інформаційно-технологічна підтримка вивчення української мови (за професійним спрямуванням). - C. 50-53.
  13. Довгань Н. Ю. Спортивно-орієнтована освіта у процесі позааудиторної спортивно-масової роботи ВНЗ. - C. 53-58.
  14. Житеньова Л. В. Гуманістичні ідеї в історії вітчизняної педагогіки. - C. 58-63.
  15. Захарова О. В., Галімська І. І. Забезпечення ефективної професійної взаємодії засобами фізичної підготовки. - C. 63-68.
  16. Kapitan T. A. Game as means of active learning cognitive activity in English lessons. - C. 68-72.
  17. Кozii О. B. Studying theoretic English grammar: key problems and the ways of their solution (based on the study of the noun). - C. 72-75.
  18. Куркіна С. В. Специфіка організації пізнавальної діяльності учнів молодших класів на уроках музичного мистецтва. - C. 75-80.
  19. Лесіна Т. М. Передшкільна освіта дітей: деякі аспекти професійної підготовки вихователя до стимулювання їхньої просоціальної активності. - C. 80-85.
  20. Lysenko L. O. Developing the technologies of classroom activities: new technological and psychological challenges. - C. 85-88.
  21. Новаківська Л. В. Проблеми викладання словесності як предмет обговорень педагогічних форумів (друга половина ХІХ – початок ХХ століть). - C. 88-94.
  22. Прищепа С. М. Особливості проектування виховної системи загальноосвітнього навчального закладу. - C. 94-97.
  23. Рагозіна В. В. Декоративна діяльність як засіб художньо-естетичного розвитку у ранньому і дошкільному віці. - C. 97-103.
  24. Рацул О. А. Сучасні підходи використання інформаційних технологій майбутніми соціальними педагогами. - C. 103-107.
  25. Стрітьєвич Т. М. Розвиток фахової компетентності у процесі професійної підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 107-110.
  26. Стрельченко Л. В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності магістрів в системі відкритої освіти великої Британії. - C. 110-113.
  27. Тимощук І. В. Механізм формування гуманістичних цінностей на заняттях з іноземної мови. - C. 114-119.
  28. Царик О. М. Основні аспекти формування культури писемного мовлення у східній Україні початку ХХ ст.. - C. 119-122.
  29. Chernionkov Y. O. Participation in socially beneficial activity: a prerequisite for effective professional training of future foreign language teachers. - C. 122-126.
  30. Язловецька О. В. Вальдорфська педагогіка як оздоровча виховна система. - C. 126-131.
  31. Бубін А. О. Діяльність закладів суспільного дошкільного виховання на Волині (1946-1950 рр.): організаційно-методичний аспект. - C. 131-135.
  32. Дворецька Л. П. До проблеми оцінювання якості тестових матеріалів, що уміщені в підручниках з алгебри та геометрії для учнів 7 класу. - C. 135-141.
  33. Zhukova O. M. Methods of studying of grammar material for middle and higher classes pupils of secondary schools: taking into account the communicative approach. - C. 142-145.
  34. Кир’ян Т. І. Система вищої медичної освіти в Україні в 1941–1991 рр.. - C. 145-150.
  35. Кондрашов М. М. Навчання успіхом – стратегія управління підготовкою майбутніх викладачів юридичних навчальних закладів. - C. 150-155.
  36. Локарєва Ю. В. Педагогічні умови професійного становлення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 155-159.
  37. Матрос О. О. Благодійна діяльність Івана Васильовича Лучицького як невід’ємна складова у розвитку соціальної роботи в Україні. - C. 159-164.
  38. Нич О. Б. Батьківська просвіта як соціокультурний феномен української діаспори США. - C. 164-168.
  39. Rozhkova N. G. Reflexive and communicative approach in teaching English for professional purposes. - C. 169-172.
  40. Сокол М. О. Компонентно-структурний аналіз понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. - C. 173-177.
  41. Foka M. V. Subtext as a method of suggestive influence (on the basis of Aristotle’s "Rhetoric"). - C. 177-180.
  42. Бабенко М. О. Сутність середньої технічної освіти та її місце у загальній освітній системі: історико–педагогічний аспект. - C. 180-187.
  43. Власенко В. Ф. Сутність і зміст поняття міжкультурного спілкування майбутніх менеджерів у професійній підготовці. - C. 187-191.
  44. Горіченко-Балема Л. В. Вільне і свідоме дихання як один з методів подолання скутості під час гри на віолончелі. - C. 191-194.
  45. Кісіль Л. М. Система вправ із навчання діалогічного мовлення студентів-іноземців основних факультетів ВТНЗ. - C. 194-198.
  46. Надутенко О. Л. Формування художньої культури учнів музичної школи засобами інтеграції мистецтв. - C. 198-204.
  47. Пєнов В. В. Соціокультурні та економічні передумови розвитку валеологічної освіти на півдні України в другій половині ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 204-209.
  48. Сафронова Г. В. Культура управління і управлінська культура як важливі чинники підготовки майбутніх юристів до самоосвітньої діяльності. - C. 209-212.
  49. Янушевська І. Б. Проблеми вивчення професійно-орієнтованої мови іноземними студентами-нефілологами на початковому етапі навчання. - C. 213-216.
  50. Фурдак Т. Д. Формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до керівництва шкільним хоровим колективом. - C. 216-219.
  51. Бережок В. Ю. Екологічна складова у програмі шкільного курсу хімії для учнів 9–11 класів. - C. 219-222.
  52. Ван Ч. Педагогічні умови формування вокально-виконавського артистизму магістрантів музично-педагогічних навчальних закладів. - C. 222-227.
  53. Ван Ч. Різновиди музичних ансамблів та дидактичні принципи підготовки студентів щодо залучення школярів до ансамблевого музикування на уроках музики і в позакласній роботі. - C. 227-231.
  54. Гамза А. В. Застосування елементів описової функції дієслова у процесі формування текстотворчих умінь молодшими школярами. - C. 231-234.
  55. Горохова Г. І. Допрофесійна інженерна підготовка: формування профорієнтаційної компетентності та свідомий професійний вибір. - C. 235-240.
  56. Денисюк І. С. Розвиток художньої техніки виконавця в умовах сучасного музикування. - C. 240-244.
  57. Дубовий З. С. Специфіка актуалізації самостійності майбутніх учителів музики у процесі дистанційного навчання. - C. 245-248.
  58. Лінь Х. Методологічні засади формування фортепіанно–виконавської культури майбутніх учителів музики. - C. 248-251.
  59. Лю Ц. Досвід формування в магістрантів–вокалістів готовності до інноваційно-фахової діяльності. - C. 252-255.
  60. Марцинів В. В. Впровадження електронного музичного інструментарію в навчальний процес закладів мистецької освіти України. - C. 256-261.
  61. Теряєва Л. А. Етапи формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування. - C. 262-264.
  62. Ушакова Ю. В., Невиніцин А. М. Професійна мотивація та її роль у вивченні професійно-орієнтованих дисциплін майбутніх диспетчерів з аеронавігаційного забезпечення. - C. 264-268.
  63. Сидорець Т. В. Закономірності поєднання інтелектуальної активності, творчої волі та піаністичної техніки виконавця в інтерпретації фортепіанної музики. - C. 268-271.
  64. Анотації. - C. 272-320.
  65. Вихідні дані.
2017
Вип. 150
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського