Пошуковий запит: (<.>A=Михаськова М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Михаськова М. А. Особливості написання науково-дослідницьких робіт із врахуванням специфіки фахової підготовки спеціальності "Музичне мистецтво" [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 322-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_67 Розглянуто науково-дослідницьку роботу як науково-практичну категорію, проаналізовано види та функції наукових робіт, специфіку їх написання зі спеціальності "Музичне мистецтво". Акцентовано увагу на напрямах та орієнтирах дипломних робіт з музичної педагогіки та методики музичного виховання, подано орієнтовний перелік тематики робіт з цих галузей. Підкреслено, що охоплення педагогічної, естетичної, мистецької та фахово-предметної галузі в процесі написання є обов'язковим елементом наукових робіт майбутніх учителів музики. Вони допомагають фахівцям вирішувати наукові завдання та демонструвати здатність вести науковий пошук, бачити професійні проблеми й застосовувати шляхи, методи, прийоми для їх подолання.Рассмотрена научно-исследовательская робота как научно-практическая категория, проанализированы виды и функции научных робот, особенности их написания по специальности "Музыкальное искусство". Акцентировано внимание на направлениях и ориентирах дипломных робот по музыкальной педагогике и методике музыкального воспитания, дан примерный список робот. Подчеркнуто, что охват педагогической, эстетической, искусствоведческой и специальной предметной области в процессе написания является обязательным элементом научных робот будущих учителей музыки. Они помогают специалистам решать научные задачи и демонстрировать способность вести научный поиск, видеть профессиональные проблемы и использовать пути, методы, приёмы их решения. Research project as a scientific-practical category has been studied in the article, the kinds and functions of research projects, specificity of writing them on speciality "Music Art" have been analyzed. The attention in the article is paid apart to the directions and reference points of diploma projects on music pedagogics and methods of music education, approximate enumeration of the thematics of research projects on these sciences have been given.
|
2. |
Михаськова М. Модель розвитку вокально-інтонаційних навичок на уроках музики в початковій школі в процесі розспівки [Електронний ресурс] / М. Михаськова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_22
|
3. |
Михаськова М. А. Проблеми формування практично-творчого компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_23
|
4. |
Михаськова М. А. Проблеми формування музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх вчителів музики [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_25
|
5. |
Михаськова М. А. Методична підготовка майбутніх учителів музики в процесі вивчення курсу "Музична педагогіка” [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_23
|
6. |
Михаськова М. А. Особливості методичного забезпечення курсу "Музична педагогіка” в навчальних закладах педагогічної освіти [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_28
|
7. |
Михаськова М. А. Методологічні засади аналізу професійної діяльності педагога-музиканта на сучасному етапі [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 218-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_52
|
8. |
Михаськова М. А. Модель професійної діяльності викладача: категоріальний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 244-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_57
|
9. |
Михаськова М. А. Педагогічні поради Ф. Ліста [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2011. - Вип. 1. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2011_1_15
|
10. |
Михаськова М. А. Паралелі педагогічної діяльності Ф. Ліста та М. Лисенка [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_17
|
11. |
Михаськова М. А. Досвід музично-педагогічної діяльності: термінологічно-понятійний аспект [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2014. - Вип. 3. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2014_3_15
|
12. |
Михаськова М. Особливості методичного забезпечення курсу "Історія музичної освіти та виховання” в навчальних закладах педагогічної освіти [Електронний ресурс] / М. Михаськова // Молодь і ринок. - 2010. - № 5. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_5_16
|
13. |
Михаськова М. Методика формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / М. Михаськова // Педагогічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2009_2_17
|
14. |
Михаськова М. А. Діяльність вчителя музичного мистецтва: термінологічно-понятійний аспект [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2015. - Вип. 4. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2015_4_16
|
15. |
Михаськова М. "Музичний меридіан" Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії [Електронний ресурс] / М. Михаськова // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2013. - Вип. 7. - С. 236-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2013_7_31
|
16. |
Михаськова М. А. Педагогічний досвід вчителя музики: проблема визначення [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2016. - Вип. 5. - С. 72-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2016_5_16
|
17. |
Михаськова М. Використання індивідуально-дослідних навчальних завдань у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики [Електронний ресурс] / М. Михаськова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 133(1). - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_133(1)__24
|
18. |
Михаськова М. Методологічні засади підготовки вчителя в системі музично-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / М. Михаськова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 139. - С. 94-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_139_26
|
19. |
Михаськова М. А. Взаємоузгодженість між предметами завдань діяльності в освітньо-кваліфікаційній характеристиці майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2017. - Вип. 6. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2017_6_12
|
20. |
Михаськова М. А. Реалізація базових компетентностей у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / М. А. Михаськова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 147–150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_1_29
|
| |