Пошуковий запит: (<.>A=Мацук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Мацук Л. О. Формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до природи рідного краю [Електронний ресурс] / Л. О. Мацук // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 222-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_53 Окреслено основні етапи формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до природи рідного краю. Ознайомлення дітей дошкільного віку з природою стає основою знань про морально-етичні норми та правила і робить їх основним регулятором поведінки. Розкрито значення екологічної освіти, яка дає змогу розкрити дитині значення природи як частини культури, як універсальної цінності. Нові світоглядні орієнтири та соціальні завдання, які стоять нині перед людством, актуалізують проблему ставлення людини до природи.Очерчены основные этапы формирования у детей дошкольного возраста ценностного отношения к природе родного края. Ознакомление детей дошкольного возраста с природой становится основой знаний о морально-этических нормах и правилах и делает их основным регулятором поведения. Экологическое образование дает возможность раскрыть ребенку значения природы как части культуры, как универсальной ценности. Новые мировоззренческие ориентиры и социальные задания, которые стоят в настоящее время перед человечеством, актуализируют проблему отношения человека к природе. The basic stages of forming of preschool children their valued attitude toward the nature of native edge are outlined in the article. The acquaintance of preschool children with nature becomes basis of knowledge about moralethical norms and rules and makes them the basic behavior regulator. Ecological education gives an opportunity to expose to the child value of nature as a part of culture, as an universal value. New world view reference-points and social tasks that stand today before humanity actualize the problem of person’s attitude to nature.
|
2. |
Мацук Л. О. Основні аспекти економічного виховання дітей старшого дошкільного віку в сучасній теорії та практиці дошкільної освіти україни [Електронний ресурс] / Л. О. Мацук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2019. - Вип. 53. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2019_53_10
|
3. |
Мацук Л. Ідеї правового виховання у філософсько-педагогічних системах [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2014. - Вип. 1. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2014_1_5
|
4. |
Мацук Л. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування активного мовлення молодших школярів на уроках рідної мови [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2014. - Вип. 3. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2014_3_17 Розроблено структурно-функціональні моделі професійної готовності вчителя з визначенням головних груп компетенцій (нормативно-інституціальної, ідеолого-ціннісної, прогностичної, процесуально-функціональної). Розглянуто критерії, що гальмують нововведення у діяльності сучасних учителів (соціально-економічні фактори та психологічні бар'єри, особистісна тривожність, схильність до конформізму, страх некомпетентності, низька самооцінка, суб'єктивно-упереджене ставлення до інновацій, неготовність приймати самостійні рішення). Визначено педагогічні умови ефективного впровадження правової освіти у процес фахової підготовки майбутніх педагогів (формування правових знань у процесі вивчення професійно-орієнтованих дисциплін, удосконалення змісту правової освіти засобами спецкурсу, рівнева діагностика професійної готовності та ін.). Розроблено напрями транспозиції здобутків учених у сучасну підготовку студентів до правовиховної роботи з молодшими школярами.
|
5. |
Мацук Л. Вплив сюжетно-рольових ігор на міжособистісне спілкування 4–5-річних дітей [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2015. - Вип. 5. - С. 115-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2015_5_22
|
6. |
Мацук Л. Підготовка майбутніх педагогів до комунікативномовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2015. - Вип. 6. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2015_6_12
|
7. |
Мацук Л. Педагогічна компетентність як чинник професійної діяльності та майстерності педагога [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2016. - Вип. 7. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2016_7_16
|
8. |
Мацук Л. Готовність майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2016. - Вип. 8. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2016_8_18
|
9. |
Мацук Л. Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів в умовах сьогодення: теорія і практика [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2017. - Вип. 9. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2017_9_25
|
10. |
Мацук Л. Психолого-педагогічні передумови підготовки майбутніх педагогів до правового виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2017. - Вип. 11. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2017_11_15
|
11. |
Кузенко О. Професіограма сучасного вчителя початкових класів у руслі впровадження концепції Нової української школи [Електронний ресурс] / О. Кузенко, Л. Мацук // Освітній простір України. - 2018. - Вип. 13. - С. 160-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_13_25
|
12. |
Мацук Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Освітній простір України. - 2018. - Вип. 14. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/opu_2018_14_32
|
13. |
Мацук Л. Психолого-педагогічні дослідження актуальних проблем впровадження дошкільної інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. Мацук, О. Кузенко // Молодь і ринок. - 2020. - № 2. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_2_19
|
14. |
Кузенко О. Підготовка майбутніх фахівців професійного типу "людина – людина" до міжособового спілкування засобами українського мовного етикету [Електронний ресурс] / О. Кузенко, Л. Мацук, М. Адамів // Освітні обрії. - 2020. - № 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2020_2_13
|
15. |
Мацук Л. Створення інноваційного освітнього середовища в контексті модернізації ЗВО України [Електронний ресурс] / Л. Мацук, О. Кузенко, П. Кузенко // Молодь і ринок. - 2021. - № 4. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_4_24
|
16. |
Мацук Л. Використання інноваційних технологій у контексті впровадження сучасних концепцій розвитку педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. Мацук // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - № 1. - С. 299-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnadpcpn_2019_1_23
|
17. |
Адамів М. Формування в дітей дошкільного віку з порушеннями психофізичного розвитку ціннісного ставлення до життя [Електронний ресурс] / М. Адамів, Л. Мацук, О. Кузенко // Освітні обрії. - 2021. - № 1. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2021_1_13
|