Пошуковий запит: (<.>A=Курок В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Курок В. П. Динаміка розвитку компетентністного підходу в навчанні майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Н. В. Литвинова // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 20. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_20_10
|
2. |
Курок В. П. Особливості технологічного профілю навчання учнів загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / В. П. Курок // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_21_3
|
3. |
Курок В. П. Аналіз підходів до визначення етапів становлення професійно-технічної освіти в україні в період 1917-1991 рр. [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 21. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2012_21_10
|
4. |
Курок В. Аналіз результатів освітньої реформи 1958 р. для професійно-технічної освіти України [Електронний ресурс] / В. Курок, Б. Шевель // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 278-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_44
|
5. |
Курок В. Історіографічний аналіз розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні в 50–80-ті роки ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. Курок // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 277-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__42
|
6. |
Курок В. П. Аналіз підходів до організації та проведення педагогічної практики на різних етапах розвитку інженерно-педагогічної освіти України [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2013. - Вип. 19. - С. 98-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2013_19_37
|
7. |
Курок В. П. Історична складова професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 6. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2013_6_29 Визначено важливість використання історичної складової під час професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, проаналізовано деякі її аспекти; обгрунтовано доцільність впровадження спецкурсу "Історія інженерно-педагогічної освіти" для студентів напряму "Професійна освіта"; розглянуто необхідність підготовки відповідного навчально-методичного забезпечення.
|
8. |
Курок В. П. Використання комп’ютерних технологій у процесі вивчення фахових дисциплін майбутніми інженерами-педагогами [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Н. В. Анан’єва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(5). - С. 261-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(5)__38
|
9. |
Курок В. Мотивація учіння як провідний чинник пізнавальної активності студентів у ВНЗ [Електронний ресурс] / В. Курок // Молодь і ринок. - 2015. - № 2. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_2_12 Проаналізовано взаємозв’язок понять “діяльність” і “мотив”. Розкрито сутність понять “мотивація”, “мотив” та “мотив учіння”. Охарактеризовано прийоми стимулювання мотивації учіння студентів у процесі кредитномодульної системи навчання у педагогічному ВНЗ. Аргументовано, що заняття у ВНЗ повинні мати практичний, дійовий характер. Зазначено, що створення проблемних ситуацій забезпечує формування вихідної пізнавальної мотивації, яка є імпульсом для активізації навчальної діяльності. Висвітлено думки С. Л. Рубінштейна, Н. В. Кузьміної та В. С. Мерліна які стосуються мотиву діяльності.Раскрыта взаимосвязь понятий "деятельность" и "мотив". Выяснена сущность понятий "мотивация", "мотив" и "мотив учения". Дана характеристика приемов стимулирования мотивации учения в процессе кредитно-модульной системы обучения в педагогическом ВУЗ. Аргументировано, что занятия в ВУЗ должны иметь практический, действенный характер. Отмечено, что создание проблемных ситуаций обеспечивает формирование выходного познавательной мотивации, является импульсом для активизации учебной деятельности. Освещены мысли С. Л. Рубинштейна, Н. В. Кузьминой и В.С.Мерлина, касающиеся мотива деятельности.The interrelation of the concepts of "activity" and "motive". The essence of concepts "motivation", "motive" and "learning motive." Found ways to stimulate learning motivation in the credit-modular system of training in pedagogical university.
|
10. |
Курок В. Інженерна підготовка майбутніх учителів трудового навчання у ВНЗ: реалії та перспективи [Електронний ресурс] / В. Курок // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 18. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2015_18_24 Досліджено теоретико-методологічні засади інженерної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання. Обгрунтовано зміст інженерної підготовки у контексті профільного навчання учнів. Висвітлено теоретичні засади профільного навчання учнів у загальноосвітній школі. Проведено аналіз інженерної підготовки вчителя трудового навчання до реалізації технологічного напряму профільного навчання. Наведено особливості інженерної підготовки вчителів у сучасному процесі реформування вищої освіти. Викладено концептуальні засади інженерної підготовки вчителів трудового навчання у вищій школі. Проаналізовано розробку інтегрованих інженерних курсів для підготовки вчителів трудового навчання. Розглянуто критерії, показники та рівні оцінювання інженерної підготовки вчителів.Обгрунтовано необхідність удосконалення інженерної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, що викликане формуванням умінь адаптуватись до змін у галузі техніки та технології виробництва, творчо виконувати професійні завдання. Зазначено, що інженерна підготовка надає змогу майбутнім фахівцям орієнтуватися в загальних закономірностях будови і застосування техніки, пізнати історію та перспективні шляхи її подальшого розвитку. Констатовано, що донині існує тенденція викладати інженерні дисципліни за зразком технічних ВНЗ, хоч мета та завдання їх опанування докорінно відрізняється від тих, що мають реалізувати майбутні інженери. Підкреслено необхідність взаємозв’зку інженерної підготовки вчителів з методичною і загальнопедагогічною підготовкою, оскільки вони мають бути спроможними перетворювати здобуті у ВНЗ інженерні знання для передавання їх учням. Цілісна педагогічна діяльність учителя трудового навчання втілює основні, тісно взаємопов’язані аспекти: педагогічний, психологічний і технічний (або інженерний). Одним зі шляхів оптимізації інженерної підготовки фахівців виокремлено використання історичного навчального матеріалу та запропоновано можливості його опанування в ході викладання технічних дисциплін. Піднято питання про підготовку вчителя, який би не тільки був наділений знаннями з психолого-педагогічних наук і своєї спеціальності, але й глибоко усвідомлював сутність педагогічної творчості, мав якості вчителя-дослідника, чітко уявляв процес формування технічного мислення в результаті засвоєння і застосування інженерних знань, умінь і навичок.
|
11. |
Курок В. П. Міжпредметні зв’язки як чинник забезпечення інтеграції технічних знань [Електронний ресурс] / В. П. Курок // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 27. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_27_3
|
12. |
Курок В. П. Розробка начально-методичного забезпечення зі спецкурсу "Історія інженерно-педагогічної освіти України" [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Б. О. Шевель, О. М. Шовкопляс // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_41
|
13. |
Курок В. П. Мотиваційно-ціннісна орієнтація на використання історичного досвіду в процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Б. О. Шевель, С. С. Медвідь // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 292-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_39
|
14. |
Курок В. П. Дослідження компонентів діяльності вчителя як передумова створення її моделі [Електронний ресурс] / В. П. Курок // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 233-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_2_32
|
15. |
Курок В. Розвиток технічного мислення учнів у процес реалізації завдань освітньої галузі "технології" [Електронний ресурс] / В. Курок // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 47-53 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_8 Проаналізовано основні підходи до тлумачення поняття "технічне мислення", визначено структурні компоненти мисленнєвої діяльності (поняттєвий, образний і практичний), встановлено ієрархічні зв’язки між ними. Виокремлено характерні особливості цього різновиду мислення, сформульовано дидактичні принципи розвитку технічного мислення учнів у процесі реалізації завдань освітньої галузі "Технології".Проанализированы основные подходы к раскрытию понятия "техническое мышление", определены структурне компоненты мыслительной деятельности (понятийный, образный и практический), установлены иерархические связи между ними. Выделены характерные особенности этого вида мышления у учеников в процессе реализации заданий образовательной области "Технологии".The main approaches to interpretation of the term «technical thinking» are analyzed in the article; structural components of thinking activity (conceptual, imaginative and practical) are defined and hierarchical relationships between them are established; the peculiarities of technical thinking are determined; didactic principles of pupils’ technical thinking development in implementing the tasks of educational field «technology» are formulated.
|
16. |
Курок В. П. Обґрунтування змісту та структури інтегрованих технічних дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / В. П. Курок // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 2. - С. 18-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_2_6
|
17. |
Курок В. П. Міждисциплінарна інтеграція знань у педагогічних системах [Електронний ресурс] / В. П. Курок // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2015. - Вип. 1. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2015_1_12
|
18. |
Курок В. П. Визначення рівнів сформованих дослідницьких умінь у майбутніх інженерів-педагогів [Електронний ресурс] / В. П. Курок, В. П. Опанасенко // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2015. - Вип. 9. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2015_9_16
|
19. |
Курок В. П. Теоретичні засади відбору змісту навчання майбутніх учителів технологій [Електронний ресурс] / В. П. Курок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 52. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_52_27
|
20. |
Курок В. П. Моделювання вивчення історичного досвіду в системі інженерно-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / В. П. Курок, Б. О. Шевель // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_38 Проаналізовано деякі аспекти використання методу моделювання під час вивчення історичного досвіду в системі інженерно-педагогічної освіти. Обґрунтовано складові авторської моделі (мета, зміст формуючого впливу, діагностичний апарат, педагогічні умови та очікуваний кінцевий результат), розробленої на основі впровадження спецкурсу "Історія інженерно-педагогічної освіти України" та внесенні змін до змісту деяких дисциплін навчального плану підготовки майбутніх інженерів-педагогів факультету технологічної та професійної освіти Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка.Проанализированы некоторые аспекты использования метода моделирования при изучении исторического опыта в системе инженерно-педагогического образования. Обосновываются составляющие авторской модели (цель, содержание формирующего воздействия, диагностический аппарат, педагогические условия и ожидаемый конечный результат), разработанной на основе внедрения спецкурса "История инженерно-педагогического образования Украины" и внесении изменений в содержание некоторых дисциплин учебного плана подготовки будущих инженеров-педагогов факультета технологического и профессионального образования Глуховского национального педагогического университета имени Александра Довженко.Some aspects of using simulation method during investigation historical experience in system engineering teachers education are analyzed. Simulation provides an opportunity to more deeply penetrate into the essence of the object of study. Specific features of the simulation method are: integrity of the study process (you may see not only the elements but also relationships between them); opportunity to study the process of its implementation (the ability to identify and eliminate the negative effects or weaken them to the real manifestation).
|
| |