Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2011/39(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Азарова Н. Інтерактивні технології навчання майбутніх правників. - C. 7-3.
  5. Андросова Н. Інтерактивні технології у педагогічних закладах. - C. 14-20.
  6. Вертегел В. Виховання естетичного смаку майбутніх правників за допомогою інтерактивних методів навчання іноземним мовам. - C. 21-26.
  7. Грицик Н. Міжкультурний тренінг як ефективний засіб формування культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 27-31.
  8. Дворцева Г. Класичний університет як культурне середовище особистості. - C. 32-36.
  9. Дорошенко Т. Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності молодших школярів. - C. 37-43.
  10. Кисла О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інтерактивних технологій. - C. 44-52.
  11. Савенко Д. Особливості формування навичок використання невербальних засобів комунікації у роботі педагога. - C. 53-58.
  12. Семчук С. Інтерактивні технології навчання у формуванні комп’ютерної компетентності майбутнього педагога. - C. 59-63.
  13. Тимошенко Ю. Деякі аспекти теоретичного дискурсу пізнавальної самостійності. - C. 64-72.
  14. Федчук Л. Проведення практичних занять з методики української мови в режимі інтерактивного навчання як засіб підготовки майбутніх учителів-словесників. - C. 73-82.
  15. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  16. Бондар І. Інтерактивні технології як засіб формування креативності старшокласників у процесі вивчення всесвітньої історії. - C. 83-87.
  17. Бондарук І. Методика розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання всесвітньої історії. - C. 88-94.
  18. Гаврилюк С. Художній розвиток дітей дошкільного віку засобами мистецтва як результат педагогічної взаємодії. - C. 95-102.
  19. Грудинін Б. Технологія web-quest у навчальному процесі з фізики в загальноосвітній школі. - C. 103-109.
  20. Зінченко В., Міщик Л. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи засобами інформаційно-комунікаційних технологій та педагогічної проектної діяльності. - C. 110-116.
  21. Капарнік Б. Реалізація міжпредметних зв’язків. Проблемний підхід. - C. 117-122.
  22. Коберник Г. Соціалізація особистості молодшого школяра в умовах навчального середовища. - C. 123-128.
  23. Костолович М. Методика активізації творчого потенціалу підлітків у процесі здійснення краєзнавчої діяльності. - C. 129-135.
  24. Лукашів В. Інтерактивні технології навчання у формуванні інформаційної культури фахівців зв’язку. - C. 136-143.
  25. Напрєєв Я. Застосування систем дистанційної освіти для підтримки різних форм навчання. - C. 144-150.
  26. Пастовенський О. М’який системний підхід як методологічна основа громадсько-державного управління загальною середньою освітою. - C. 151-157.
  27. Петрович В. Використання інтерактивного навчання у фаховому вдосконаленні соціальних педагогів із питань сприяння покращенню здоров’я учнів. - C. 158-164.
  28. Проценко О. Використання інтерактивних методів навчання при вивченні курсу "Основи охорони праці" у вищих навчальних закладах І рівня акредитації. - C. 165-169.
  29. Рябовол Л. Інтерактивне навчання правознавства. - C. 170-177.
  30. Скоробагата О. Місце тренінгу в системі підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи. - C. 178-183.
  31. Стельмах С. Використання інтерактивних методів навчання в процесі проведення лекційних занять. - C. 184-190.
  32. Стрілець С. Інтернет-орієнтовані педагогічні технології. - C. 191-197.
  33. Шабдінов М. Модель формування готовності старшокласників до професійного самовизначення. - C. 198-205.
  34. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  35. Дыбина О., Гурьянова О. Теоретические аспекты проблемы предшкольного образования. - C. 206-213.
  36. Ковальчук З. Перебіг педагогічної взаємодії при різних рівнях професійних ставлень. - C. 214-220.
  37. Остапчук Н. Використання невербальних засобів комунікації у особистісному спілкуванні педагога з учнями. - C. 221-228.
  38. Цибульська Л. Формування інтринсивної мотивації студентів-філологів у процесі діалогічного навчання. - C. 229-235.
  39. Виховна робота

  40. Дуброва О. Формування основ культури спілкування у дітей 5–7 років. - C. 236-243.
  41. Скрипник А. Особливості навчання і виховання дітей позбавлених батьківського піклування в США. - C. 244-249.
  42. Федяєва В. Практика виховання дітей в українській селянській родині XIX століття. - C. 250-256.
  43. Сторінки історії

  44. Авраменко В. Роль учених наукового товариства ім. Т. Шевченка у вітчизняному шкільному підручникотворенні. - C. 257-262.
  45. Бондар Г. Історико-теоретичні аспекти проблеми формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів. - C. 263-269.
  46. Заєць С. Становлення соціальних інститутів опікування для дітей-сиріт в Україні (з історії питання). - C. 270-276.
  47. Курок В. Історіографічний аналіз розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні в 50–80-ті роки ХХ ст.. - C. 277-284.
  48. Матвеева М. Интеграция – феномен возвращения к целостности (в контексте естественнонаучного образования в начальной школе). - C. 285-293.
  49. Освіта сучасної України і Болонський процес

  50. Безлюдний Р. Особливості застосування виховних технологій розвитку життєвої компетентності підлітків з особливими потребами у закладах освіти США. - C. 294-300.
  51. Кочубей Т. Багаторівнева педагогічна освіта в Канаді як системне явище. - C. 301-307.
  52. Павлюк В. Фундаменталізація вищої педагогічної освіти в Канаді. - C. 308-314.
  53. Наші автори. - C. 315-318.
  54. Анотації. - C. 319-328.
  55. Аннотации. - C. 329-339.
  56. Annotation. - C. 340-350.
2011
Вип. 39(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського