Пошуковий запит: (<.>A=Константинів О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Константинів О. В. Формування трудових вмінь та навичок у розумово відсталих учнів в психолого-педагогічних дослідженнях [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. - 2010. - Вип. 1. - С. 167-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2010_1_23
|
2. |
Константинів О. В. Трудове виховання як засіб становлення особистості розумово відсталих дітей [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 89-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2011_2_13
|
3. |
Константинів О. В. Педагогічні умови становлення трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_16
|
4. |
Константинів О. В. Щодо структури та змісту професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні 70-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Сер. : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 22(1). - С. 199-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_22(1)__26
|
5. |
Константинів О. В. Кадрове забезпечення процесу професійно-трудового навчання і виховання розумово відсталих учнів в Україні (1955-1999) [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 219-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(1)__29
|
6. |
Константинів О. В. Характеристика системи трудового навчання розумово відсталих дітей [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 15. - С. 264-267. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2010_15_63
|
7. |
Константинів О. В. Щодо проблеми змісту професійно-трудового навчання розумово відсталих дітей у повоєнний період [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2011. - Вип. 17(2). - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2011_17(2)__13
|
8. |
Гаврилова Н. С. Інтеграції та інклюзії дітей з особливими освітніми потребами як актуальна проблема розвитку суспільства [Електронний ресурс] / Н. С. Гаврилова, О. В. Константинів, О. І. Швець, О. В. Гаврилов // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 18. - С. 95-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_18_14
|
9. |
Константинів О. В. Передумови становлення трудового навчання учнів з розумовою відсталістю (друга половина XIX початок XX ст.) [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(2). - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(2)__14
|
10. |
Константинів О. В. Становлення теоретичних основ трудового навчання розумово відсталих учнів в умовах допоміжної школи (40-і роки ХХ ст.). [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(2). - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(2)__20
|
11. |
Гаврилова Н. С. Історичний аналіз та перспективи розвитку професійно-трудової освіти дітей з порушеннями інтелекту в Україні [Електронний ресурс] / Н. С. Гаврилова, О. В. Константинів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2015. - Вип. 30. - С. 22-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_30_6
|
12. |
Константинів О. В. Розвиток змісту і форм професійного трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 136-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_5(1)__15 Уперше проаналізовано розвиток змісту та форм професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів у другій половині XX ст. Висвітлено основні напрями діяльності держави і суспільства щодо створення матеріально-технічної бази та системи професійно-трудового навчання учнів, його кадрового і навчально-методичного забезпечення. Визначено основні етапи підготовки розумово відсталих школярів до самостійної праці та з'ясовано особливості та тенденції формування змісту професійно-трудового навчання на кожному з етапів. Виокремлено провідні ідеї, положення, що визначають сутність процесу корекційної спрямованості професійно-трудового навчання як найважливішого компонента навчально-виховної діяльності спеціальної школи. Доповнено історико-педагогічні факти, на основі яких українські вчені-педагоги (В. Бондар, А. Висоцька, О. Хохліна та ін.) розробили теоретичні та практичні засади професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів з метою оптимізації їх соціалізації та інтеграції. Уточнено вплив соціально-економічних, політичних і соціокультурних чинників на розвиток дидактичних функцій професійно-трудового навчання за умов сучасної освітньої парадигми.
|
13. |
Константинів О. В. Передумови розробки психолого-педагогічного і методичного забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 7(2). - С. 149-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_7(2)__18
|
14. |
Константинів О. В. Психолого-педагогічне і методичне забезпечення процесу професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 8. - С. 123-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2016_8_14
|
15. |
Константинів О. В. Клуб вихідного дня як інноваційна форма організації виховного процесу у спеціальній школі-інтернат [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(1). - С. 113-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__13
|
16. |
Константинів О. В. Підготовка вчителів трудового навчання для спеціальних шкіл в україні (1970-1990 рр.) [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 134-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_10_15
|
17. |
Константинів О. В. Структура и механізми аудіювання [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 15. - С. 91-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_15_11
|
18. |
Константинів О. В. Особливості вивчення готовності батьків до співпраці з логопедом [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2017_3_35
|
19. |
Константинів О. В. Особливості розвитку навичок аудіювання у дітей молодшого шкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення [Електронний ресурс] / О. В. Константинів // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 16(1). - С. 122-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2020_16(1)__13
|
20. |
Гаврилова Н. С. Діагностика рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму (початковий етап) [Електронний ресурс] / Н. С. Гаврилова, О. В. Константинів, О. В. Гаврилов // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 17. - С. 54-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2021_17_8
|