Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2013/22(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Логопедія

  4. Бєлова О. Б. Умови запобігання агресії у молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 6-13.
  5. Быкова Е. В. Формирование умений самоконтроля в учебной деятельности у младших школьников с тяжелыми нарушениями речи. - C. 14-22.
  6. Гаврилова Н. С. Система корекції порушень вимови голосної фонеми -е. - C. 22-30.
  7. Голуб А. В. Історичний аспект проблеми дизартрії (хронологізація. Перший та другий періоди). - C. 30-40.
  8. Голуб Н. М. Системний підхід у вивченні психофізіологічних механізмів писемно-мовленнєвої діяльності за умов нормального і порушеного мовленнєвого розвитку. - C. 40-51.
  9. Зайцев И. С. Социальные технологии в работе с детьми, имеющими тяжелые нарушения речи. - C. 51-62.
  10. Зємба Б. А. Сім'я як виховне середовище, що формує культуру мовної комунікації. - C. 62-67.
  11. Ласточкіна О. В. Методика пізнавальних завдань як засіб активізації усного мовленнястарших дошкільників із ЗНМ. - C. 68-74.
  12. Николаева Е. А. Развитие языковой личности младших школьников с общим недоразвитием речи (на материале орфографии). - C. 75-81.
  13. Российская Е. Н. , Гаранина Л. А. Образовательный процесс в школе для детей с речевыми нарушениями в контексте методического обеспечения в условиях перехода на СФГОС. - C. 82-88.
  14. Савінова Н. В. Організація логопедичного заняття. - C. 89-97.
  15. Ткач О. М. Механізми, що забезпечують формування семантичних полів слів у дітей з нормальним мовленнєвим розвитком. - C. 98-105.
  16. Хабарова С. П., Вахобжонова З. Б. Психолого-педагогическое исследование особенностей формирования коммуникативных умений у дошкольников с тяжелыми нарушениями речи в условиях образовательной интеграции. - C. 105-112.
  17. Шацкая М. А. Формирование семейно-родовой культуры у старших дошкольников с общим недоразвитием речи в условиях группы компенсирующей направленности. - C. 113-119.
  18. Шереметьева Е. В. Система педагогического обследования фонематического восприятия в раннем возрасте. - C. 119-125.
  19. Олігофренопедагогіка

  20. Kulesza E. M. Positive assessment of cognitive development in preschool children with intellectual disability. - C. 126-137.
  21. Бойчук В. М. Особистісно орієнтований підхід до дітей з вадами інтелекту на уроках історії України. - C. 137-145.
  22. Гаврилов О. В., Утьосова О. І. Особливості використання якісної оцінки математичних знань у розумово відсталих школярів. - C. 145-155.
  23. Галецька Ю. В. Напрямки роботи з розвитку мовлення дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 156-163.
  24. Данільченко Є. В., Тарасенко Н. В. Ігри та ігрові прийоми як основний метод навчання грамоти розумово відсталих першокласників. - C. 163-173.
  25. Зелінська К. О. Розвиток комунікативних умінь молодших школярів з інтелектуальними вадами засобами арттерапії. - C. 173-181.
  26. Каменщук Т. Д. Навчання дітей з помірним та тяжким ступенем інтелектуальної недостатності в контексті міжнародного досвіду. - C. 181-189.
  27. Коваленко В. Є. Динаміка емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів, які перебувають в освітньому середовищі індивідуального навчання. - C. 189-198.
  28. Константинів О. В. Щодо структури та змісту професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів в Україні 70-ті роки ХХ століття. - C. 199-206.
  29. Левицький В. Е. Особливості реалізації превентивної роботи та корекції девіантної поведінки у підлітків з порушеннями інтелекту. - C. 206-213.
  30. Лисовская Т. В. Презентация программного обеспечения процесса обучения детей с тяжелыми множественными психофизическими нарушениями младших классов. - C. 213-220.
  31. Лук’янова А. С. До проблеми духовного виховання учнів з вадами розумового розвитку. - C. 221-229.
  32. Омельченко М. С. Організація роботи з корекції уяви розумово відсталих учнів на уроках у допоміжній школі. - C. 229-237.
  33. Прокопенко О. А. Психокорекційнеподолання порушень емоційно-вольової саморегуляції підлітків з розумовою відсталістю засобами музичної терапії. - C. 237-245.
  34. Радкевич Т. Ю. Проблема социально-бытовой подготовки учащихся с интеллектуальной недостаточностью. - C. 245-253.
  35. Сечковская Л. Г. Формирование предметной деятельности у детей с интеллектуальной недостаточностью в условиях семьи. - C. 253-262.
  36. Тищенко Л. А. Організація корекційо-розвивальної роботи з формування навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю. - C. 262-270.
  37. Товстоган В. С. Загальнонавчальні компетенції як засіб формування професійно-трудової компетентності випускників допоміжних шкіл. - C. 270-278.
  38. Ясінко Н. І. Корекційно-розвивальна робота з розумово відсталими дітьми в умовах літнього оздоровчого відпочинку. - C. 278-285.
2013
Вип. 22(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського