Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2011/17(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олігофренопедагогіка

  4. Хохліна О. П. Теорія учбової діяльності : межі використання в навчанні розумово відсталих школярів. - C. 6-15.
  5. Авдєєвіч Є. М. Формування вмінь ділового спілкування в учнів старших класів з інтелектуальною недостатністю на факультетивних заняттях. - C. 15-24.
  6. Бистрова Ю. О Готовність до вибору професії та професійної діяльності розумово відсталих учнів як компонент професійно-трудової соціалізації. - C. 25-32.
  7. Вержиховська О. М. Характеристика психодіагностичної діяльності як одного з компонентів психолого-педавгогічної підготовки розумово відсталих дітей до навчання в школі. - C. 33-40.
  8. Гаврилов О. В. Емоційне підкріплення як ефективний фактор формування мовлення у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. - C. 41-48.
  9. Галецька Ю. В. Особливості формування навичок прийому їжі у дітей з помірною та важкою розумовою відсталістю. - C. 49-55.
  10. Гаман А. М. Шляхи формування навичок самозахисту в школярів з порушенням інтелекту. - C. 56-63.
  11. Гриханов В. П., Жук Е. А. Формування у дітей з інтелектуальною недостатністю соціальних компетенцій у процесі навчання математиці. - C. 64-71.
  12. Докучина Т. О. Дослідження ставлення розумово відсталих учнів до оцінки. - C. 72-79.
  13. Козак А. В. До питання про музичне виховання учнів допоміжної школи. - C. 80-86.
  14. Константинів О. В. Щодо проблеми змісту професійно-трудового навчання розумово відсталих дітей у повоєнний період. - C. 87-94.
  15. Кравець Н. П. Виразне читання як складова читацької діяльності розумово відсталих учнів. - C. 95-104.
  16. Лаврикова О. В. Розвиток когнітивної сфери розумово відсталих школярів шляхом оптимізації працездатності. - C. 104-115.
  17. Левицький В. Е. Особливості підготовки учнів старших класів з порушеним інтелектом до сімейного життя. - C. 116-121.
  18. Лісовська Т. В. Використання комуникативного альбома для організації взаємодії дітей з помірною та тяжкою інтелектуальною недостатністью з оточуючими. - C. 121-129.
  19. Ляшенко О. М. Організація керівництва самопідготовкою в умовах допоміжного навчання. - C. 130-135.
  20. Ляшенко О. О. Теоретичні засади правового виховання дітей з вадами інтелектуального розвитку: сутність, структурна організація, динаміка формування. - C. 136-143.
  21. Макавчик І. Ю. Проблема змісту освіти дітей з інтелектуальною недостатністью (теоретичний аспект). - C. 143-151.
  22. Миронова С. П. Особливості виховання учнів з вадами інтелекту. - C. 152-159.
  23. Мілевська О. П. Методичні аспекти формування розуміння текстів у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 159-168.
  24. Овчарук Т. Є. Особливості соціалізації дітей та молоді з інтелектуальними вадами. - C. 168-176.
  25. Оглобліна І. Ю. Скачкова Ю. С. Особливості формування рухових трудових навичок у дітей дошкільного віку з інтелектуальною недостатністю. - C. 177-185.
  26. Пріданнікова О. М. Особливості формування навичок самовиховання у розумово відсталих підлітків. - C. 186-193.
  27. Прохоренко Л. І. Особливості саморегуляції діяльності молодших школярів зі зниженим інтелектом. - C. 194-201.
  28. Рагель Е. Н. До проблеми формування готовності до семейного життя учнів старших класів з інтелектуальною недостатністю. - C. 201-209.
  29. Свиридович І. О. Особливості навчання правопису учнів з інтелектуальною недостатністю. - C. 210-218.
  30. Татьянчикова І. В. Психолого-педагогічне діагностування дітей з вадами інтелектуального розвитку на стадіях соціалізації в умовах спеціального навчального закладу. - C. 219-228.
  31. Товстоган В. С. Пошуки нових пріоритетів в змісті та методиці професійно-трудового навчання в допоміжній школі. - C. 229-236.
  32. Логопедія

  33. Басаргіна Л. В. Становлення і розвиток логопедичної служби в регіональній системі дистанційної освіти дітей – інвалідів. - C. 237-245.
  34. Бєлова О. Б. Аналіз дослідження агресії у молодших школярів з різним мовленнєвим розвитком за модифікованою "Сюжетно-ситуативно-ілюстрованою" методикою. - C. 246-253.
  35. Бикова К. В. Хабарова С. П. Особливості самоконтролю молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 254-261.
  36. Боряк О. В. Основні принципи та методи корекції просодичної сторони мовлення старших дошкільників із дизартрією засобами логопедичної ритміки. - C. 262-270.
  37. Литвиненко В. А. До проблеми корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дошкільників засобами музичної діяльності. - C. 271-278.
  38. Олефір О. І. Стан сформованості розуміння текстів різних жанрів молодшими школярами із ТПМ. - C. 278-285.
  39. Поліщук С. В. Рівні ЗНМ та їх загальна характеристика у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 286-293.
  40. Рібцун Ю. В. Формування лексичної складової імпресивного мовлення молодших дошкільників із ЗНМ. - C. 294-301.
  41. Ружицька Л. І. Причини виникнення труднощів у молодших школярів з нормальним інтелектом та з тяжкими порушеннями мовлення під час розв’язування арифметичних задач. - C. 302-309.
  42. Ткач О. М. Структура і особливості формування механізмів сприймання та породження висловлювання у дітей. - C. 309-316.
  43. Томіч Л. М. Моніторинг якості логопедичної роботи в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 317-324.
  44. Федорович Л.О. Компетентнісний підхід у підготовці майбутнього логопеда до професійно-педагогічної діяльності. - C. 325-334.
  45. Чорна О.П. Робота над синтаксичними конструкціями з першокласниками із загальним недорозвитком мовлення. - C. 335-342.
2011
Вип. 17(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського