Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/21(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Олігофренопедагогіка
- Блеч Г. О. Використання бесіди у процесі ознайомлення з навколишнім дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 8-13.
- Бугера Ю. Ю. Теоретичні основи використання критеріїв сформованості уваги у навчальному процесі молодших школярів з розумовою відсталістю. - C. 13-20.
- Винникова Е. А., Пчёлка К. А. К вопросу о модификации дидактических игр для работы с дошкольниками с тяжёлыми множественными нарушениями развития. - C. 20-27.
- Винников Е. А., Романькова М. А. Диагностика предметной деятельности у младших дошкольников с тяжёлыми множественными нарушениями развития. - C. 28-37.
- Воробьева Г. Е. Роль применения технологий личностно-ориентированного обучения как здоровьесберегающие направление в условиях инклюзивного образования. - C. 38-44.
- Гаврилов О. В. До питання про розумову відсталість як психолого-педагогічну проблему. - C. 44-54.
- Гіренко Н. А. Формування професійних навичок в учнів старших класів на уроках трудового навчання у допоміжній школи. - C. 55-61.
- Гладуш В. А. До питання періодизації розвитку післядипломної освіти дефектологів в Україні(друга половина ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 62-70.
- Гладченко І. В. Інноваційні підходи до удосконалення змісту фізичного виховання та основ здоров’я дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. - C. 70-77.
- Гноєвська О. Ю. Професійна компетентність вчителяінклюзивного навчання як соціально-педагогічна проблема. - C. 77-84.
- Гриханов В. П. Формирование у студентов профессиональных компетенций в процессе преподавания предметной методики обучения учащихся с интеллектуальной недостаточностью. - C. 85-90.
- Годовникова Л. В. Современные требования к подготовке будущих специалистов общеобразовательных учреждений к инклюзивному образованию детей. - C. 91-97.
- Єжова Т. Є. Реалізація права дітей з особливостями психофізичного розвитку на охорону здоров’я: педагогічний аспект. - C. 98-105.
- Ільченко А. М. Ідеї раннього розвитку дітей з особливими потребамив педагогічній технології М. Монтессорі. - C. 105-111.
- Кирилюк Л. А. Характеристика розвитку сенсорно-перцептивної сфери у дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 112-117.
- Коган О. В. Аналіз проблематики формування здорового способу життя в учнів допоміжної школи. - C. 117-125.
- Козак А. В. Дослідження рівня прояву дійового компоненту моральної вихованості у розумово відсталих дошкільників. - C. 126-132.
- Константинів О. В. Становлення теоретичних основ трудового навчання розумово відсталих учнів в умовах допоміжної школи (40-і роки ХХ ст.).. - C. 133-139.
- Кравець Н. П. Евристичний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями. - C. 139-148.
- Левицький В. Е. До питання організації професійно-орієнтаційної роботи з учнями старших класів з порушеним інтелектом. - C. 148-154.
- Ляшенко О. М., Ляшенко О. О. Періоди та особливості працездатності учнів допоміжної школи у процесі підготовки домашніх завдань. - C. 154-159.
- Максимовська В. М. Пренатальне та постнатальне діагностування синдрому Дауна. - C. 160-166.
- Миронова С. П. Формування соціальної компетентості учнів з вадами інтелекту як основна мета спеціальної школи. - C. 166-173.
- Мовкебаева З. А. Инклюзивное образование в Республике Казахстан. - C. 173-179.
- Науменко Д. Е. Особливості шкільної тривожності у дітей з затримкою психічного розвитку церебро-органічного та соматогенного походження. - C. 180-186.
- Николаева Е. А. Учёт латеральной организациипри обучении младших школьниковс особыми образовательными потребностями. - C. 186-192.
- Одинченко Л. К. Робочий зошит як компонент навчально-методичного комплексу вивчення географії у допоміжній школі. - C. 192-199.
- Пахомова Т. Г. Рівні інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки. - C. 199-208.
- Полуляшенко М. С. Використання психопатологічного підходу у роботі з дітьми із вадами розвитку в діяльності А.І.Селецького. - C. 208-214.
- Сіліна Н. А. Педагогічна інтеграція розумової та естетичної діяльності як актуальна проблема сучасної корекційної психопедагогіки. - C. 214-221.
- Співак Л. А., Співак Я. О. Вміння вести фенологічні спостереження як один із засобів екологічного виховання учнів спеціальної школи. - C. 221-226.
- Тарасенко Н. В., Данільченко Є. В. Формування комунікативних здібностей як засобу соціальної адаптації учнів з порушеннями інтелектуального розвитку на матеріалі уроків рідної мови. - C. 226-232.
- Татьянчикова І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі адаптації в спеціальному навчальному закладі. - C. 233-241.
- Товстоган В. С. Оцінка сформованості ціннісних орієнтацій як складової компетентності учнів допоміжної школи. - C. 242-249.
- Хохліна О. П. Категорія свідомості: суть та використання у педагогічному процесі спеціального освітнього закладу. - C. 249-255.
- Цикурова-Беседіна А. В. До проблеми розвитку морально-естетичних почуттів розумово відсталих учнів. - C. 256-262.
- Чеботарьова О. В. Розвиток пізнавальної діяльності дошкільників із розумовою відсталістю засобом конструювання. - C. 262-268.
- Якубель Г. И., Радыгина В. В. Олимпиада по педагогике как средство профессионально-творческого развития будущих учителей-дефектологов. - C. 268-276.
Інші нозології
- Богуцька Т. О. Гетерогенність етіології аутизму. - C. 277-282.
- Гайдукевич С. Е., Гаманович В. Э. Научно-теоретические основы формирования социально-бытовой компетентности младших школьников с нарушениями зрения. - C. 283-288.
- Дітковська Л. А. Критерії, показники і рівні готовності підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 289-295.
- Barclay D. A., Dombo E. A., Kobel I. H. An ecological approach to spirituality and mental health among deaf and hard of hearing people. - C. 296-311.
- Кобель І. Г. Навчання та соціалізація глухих в США: від епохи колонізації до епохи інклюзії анотація. - C. 311-322.
- Ковалец И. В. Педагогическое сопровождение ребёнка с аутистическими нарушениями в образовательном процессе. - C. 322-327.
- Кульбіда С. Формування жестомовної комунікативної компетенції в контексті соціокультурного підходу. - C. 328-338.
- Лузик М. В. Современные проблемы формирования жизненно-важных компетенций у детей с ограниченными возможностями здоровья. - C. 339-345.
- Мілевська О. П. Динаміка розуміння текстів молодшими школярами із затримкою психічного розвитку в умовах застосування спеціальних методичних прийомів. - C. 345-256.
- Миненкова И. Н. Программа коррекционно-развивающей работы при тяжёлых и осложнённых формах аутизма. - C. 356-262.
- Подгаєцький А. В. Адаптивна фізична культура(АФК) в системі навчання та виховання дітей з вадами зору в період з 1945 по 1967 роки. - C. 363-369.
- Синьова Є. П. Методичні особливості досліджень у тифлопсихології. - C. 369-377.
- Скрипник Т. В., Скрипник Д. В. Індивідуальна навчальна програма для дітей з аутизмом в контексті інклюзивного навчання. - C. 377-384.
- Федоренко С. В. Суспільне становище сліпих у середні віки в Київській Русі. - C. 384-390.
- Шульженко Д. І. Професійна готовность студентів до корекційної роботи з аутичними дітьми. - C. 391-398.
| 2012 | | Вип. 21(2)
|
|
|
|