Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (5)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Квас О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Квас О. 
Проблеми дитинства через призму європейських дослідницьких студій на зламі ХХ та ХХІ ст. [Електронний ресурс] / О. Квас, В. Кемінь // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 1. - С. 177-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_1_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 479.729 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Квас О. 
Дитинство у психолого-педагогічних дослідженнях Степана Балея [Електронний ресурс] / О. Квас // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 2. - С. 148-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.081 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Квас О. 
Ідеї дитиноцентризму в українському освітньому просторі у другій половині XIX – на початку XX ст. [Електронний ресурс] / О. Квас // Молодь і ринок. - 2013. - № 8. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_8_4
Визначено чинники, що вплинули на формування дитиноцентризму як педагогічного явища. Дослідженно розвиток дитиноцентричних ідей у працях українських вчених другої половини XIX початку XX ст. Проаналізовано тогочасні педагогічні концепції, що сприяли вивченню дитини як окремої педагогічної категорії. Определены факторы, повлиявшие на формирование детоцентризма как педагогического явления. Исследовано развитие детоцентрических идей в трудах украинских ученых второй половины XIX – начала XX вв. Проанализированы тогдашние педагогические концепции, которые способствовали изучению ребенка как отдельной педагогической категории.Identify the factors that influenced the formation childcentrism as pedagogical phenomenon. Investigated the development of ideas in the works childcentrism Ukrainian scholars of the second half of XIX - early XX centuries. Analyzed the then pedagogical concepts that contributed to the study of the child as a separate educational category.
4.

Квас О. В. 
Сакральний образ дитини в українській мистецькій традиції [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 197-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 342.848 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Квас О. 
Дитиноцентризм – педагогіка дитини як humanum [Електронний ресурс] / О. Квас // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 1. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_1_4
Розглянуто проблему становлення й розвитку поняття дитиноцентризму у зарубіжній та вітчизняній педагогіці. Розкрито зміст поняття дитиноцентризму як одного з постулатів, що є визначальними для більшості педагогічних напрямів і течій незалежно від філософських та суспільно-політичних ідеологем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.957 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Квас О. В. 
Звичаєве право і становище української дитини (кінець ХІХ – початок ХХ століття) [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 31. - С. 39-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_31_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.385 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Квас О. В. 
Реалізація ідей Е. Раєрсона в освітньому просторі Канади в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.226 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Квас О. 
Візія дитинства в українській етнопедагогічній традиції [Електронний ресурс] / О. Квас // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2011. - Вип. 27. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2011_27_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Квас О. В. 
Реалізація дитиноцентричних ідей у сучасному українському вихованні [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. - 2012. - Вип. 2(2). - С. 167-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_2012_2(2)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Квас О. 
Педагогічні умови гендерної соціалізації дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / О. Квас, Л. Вовк // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_4
Уточнено змістову складову концепту "гендерна педагогіка", виокремлено основні напрями гендерної педагогіки в молодшому шкільному віці. Обумовлено гендерно-стратифікаційний характер освіти, яка відображає соціальний статус жінок і чоловіків у вітчизняному соціумі. Зазначено, що одним із пріоритетних завдань гендерної освіти є поглиблення та розширення термінологічних і візуальних меж проблеми гендерної рівноправності в усіх сферах діяльності. На основі теоретичного аналізу концепцій гендерного навчання показано необхідність створення психолого-педагогічних умов для формування ментальних та інституційних засад статевої соціалізації в школі, дотримання гендерної рівності в навчально-виховному процесі початкової школи.Уточнена содержательная составляющая концепта "гендерная педагогика", выделены основные направления гендерной педагогики в младшем школьном возрасте. Обусловлен гендерно-стратификационный характер образования, отражающий социальный статус женщин и мужчин в отечественном социуме. Отмечено, что одной из приоритетных задач гендерного образования является углубление и расширение терминологических и визуальных границ проблемы гендерного равноправия во всех сферах деятельности. На основе теоретического анализа концепций гендерного обучения показана необходимость создания психолого-педагогических условий для формирования ментальных и институциональных основ половой социализации в школе, соблюдения гендерного равенства в учебно-воспитательном процессе начальной школы.The article describes the main areas of modern psychological and educational research on the problem of gender socialization of children school age, the content and directions of gender socialization in primary school age have been analyzed, this feature of the campaign for gender education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.625 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Квас О 
Організаційно-педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетенції старших дошкільників засобами ігрової діяльності [Електронний ресурс] / О Квас, М Айзенбарт // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 6-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_3
Розкрито сутність та значення соціально-комунікативної компетенції, проаналізовано вплив використання ігор для реалізації низки важливих завдань щодо формування соціально-комунікативних навичок старших дошкільників. Визначено організаційно-педагогічні умови формування соціально-комунікативної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами ігрової діяльності: перцептивний, комунікативний та соціальний. Запропоновано програму тренінгів для формування означеної компетенції дітей.Раскрыта сущность и значение социально-коммуникативной компетенции, проанализировано влияние использования игр для реализации ряда важных задач по формированию социально-коммуникативных навыков старших дошкольников. Определены организационно-педагогические условия формирования социально-коммуникативной компетенции у детей старшего дошкольного возраста средствами игровой деятельности и предложена программа тренингов для формирования данной компетенции.The essence of social and communicative competence as well as the implementation of games on the formation of senior preschoolers’ socio-communicative skills has been considered in the article. The methods of pedagogical monitoring children’s relations in the play activity is investigated as well as the need for creating the atmosphere of children’s friendliness, mutual aid and caring attitude towards each other is emphasized.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.532 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Квас О. В. 
Засади дитиноцентризму, як педагогічного світогляду, у науково-практичній спадщині С. Т. Шацького [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Квас О. В. 
Актуальність педагогіки дитинства в сучасних педагогічних концепціях та напрямах [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.302 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Квас О. 
Періодизація розвитку психіки дитини у психолого-педагогічних дослідженнях С. Балея [Електронний ресурс] / О. Квас // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_11
Розглянуто засади періодизації дитинства в психолого-педагогічиіх дослідженнях відомого психолога, педагога, лікаря Степана Балея (1885 – 1952), одного з фундаторів педоцентричного руху у Європі першої половини ХХ ст. Розкрито зміст його основних виховних ідей у віковій психології та психології виховання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.025 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Квас О. 
Ідеї дитиноцентризму у педагогічній спадщині Марії Монтессорі [Електронний ресурс] / О. Квас // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_13
Проаналізовано педагогічні погляди відомого італійського лікаря, педагога, філософа Марії Монтессорі. Доведено, що в центрі створеної нею педагогічної системи – дитина, здатна до самоформування та самотворення. Обговорено, що необхідною умовою ефективного розвитку кожного вихованця є забезпечення йому свободи у вихованні, активності й вільного вибору діяльності. Зроблено висновок: метою та результатом виховного процесу має стати вільна, самостійна, відповідальна, соціально адаптована особистість, здатна змінювати себе і навколишній світ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.403 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Квас О. 
Західноукраїнська педагогічна думка ХІХ – першої третини ХХ ст. про виховання всебічно і гармонійно розвиненої особистості [Електронний ресурс] / О. Квас // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_10
Проаналізовано погляди західноукраїнських педагогів ХІХ – першої третини ХХ ст. (О. Макарушка, Г. Врецьона, П. Біланюк, Я. Кузьмів та ін.) та зміст, форми, методи та засоби виховання підростаючого покоління. Доведено, що у західноукраїнській педагогічній думці означуваного періоду вихованець трактувався не лише об’єктом, але й суб’єктом виховного процесу. Зроблено висновок: крізь праці педагогів проходить думка про гармонійне поєднання усіх напрямів виховання, що сприятиме всебічному розвитку особистості вихованця, який повинен займати статус суб’єкта власного виховання та самотворення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.351 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Квас О.В. 
Дитина і дитинство в українській виховній традиції [Електронний ресурс] / О.В. Квас // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2011. - Вип. 12. - С. 182-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2011_12_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.054 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Квас О. В. 
Еволюція ідей опіки над дітьми у вітчизняній та західноєвропейській виховній практиці [Електронний ресурс] / О. В. Квас // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Квас О. 
Проблема формування образу дитинства в соціально-гуманітарних дослідженнях [Електронний ресурс] / О. Квас // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 91–100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2016_2(34)__12
Попередній перегляд:   Завантажити - 232.505 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Квас О. 
Харківська школа педології, дослідження дитини та дитячого колективу [Електронний ресурс] / О. Квас // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 85-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.899 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського