Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69724:Пед.,іст.н./2012/108<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Педагогічні науки

  4. Бінецька Д. І. Використання сучасних методів навчання в процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. - C. 3-8.
  5. Бодрова І. О. Різнорівневий підхід до вивчення об’ємів тіл обертання в старшій школі. - C. 8-16.
  6. Бондар Л. А. Використання різнорівневих завдань з педагогічних дисциплін для формування самоосвітніх умінь і навичок студентів-філологів. - C. .
  7. Варварецька Г. А. Професійна спрямованість у системі суміжних наукових категорій. - C. 25-29.
  8. Гладка І. А. Шляхи удосконалення системи педагогічного контролю в процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. - C. 29-36.
  9. Голубенко М. І. Зміст і операційний склад вміння математичного моделювання у старшокласників. - C. 36-41.
  10. Драч І. І. Активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх викладачів вищої школи у процесі професійної підготовки. - C. 41-50.
  11. Журавська Н. С. Методика навчання спеціальних дисциплін. - C. 50-56.
  12. Ідрісова Н. О. Поняття "здоровий спосіб життя” як соціально-ціннісна категорія. - C. 56-63.
  13. Кадубовська С. С. Ефективність використання методу проектів для формування фахових понять з художнього проетктування у майбутніх вчителів технологій. - C. 64-69.
  14. Квас О. В. Еволюція ідей опіки над дітьми у вітчизняній та західноєвропейській виховній практиці. - C. 69-76.
  15. Ковалькова Т. О. Діагностичний інструментарій щодо перевірки ефективності підготовки майбутніх психологів до професійної діяльності в авіаційній галузі. - C. 76-80.
  16. Колток Л. Б. Формування бережливого ставлення до природи як першооснова вивчення природознавства у початкових класах. - C. 80-86.
  17. Корзун В. В. Формування професійної майстерності студентів-музикантів в умовах особистісно орієнтованого навчання. - C. 86-95.
  18. Кузнєцова О. Я. Методичні особливості поведення лекційних занять в модульно-рейтинговій технології навчання загальної фізики для студентів авіаційних спеціальностей. - C. 96-104.
  19. Литвак А. А. Специфіка розучування хорових творів без супроводу в поцесі підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 104-110.
  20. Локшин В. С. Психолого-педагогічні засади формування професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівної, будівельної та агропромислової галузей в контексті користування контент-бібліотекою (студійний аспект). - C. 110-119.
  21. Лоцман Р. О. Методичні та українозначні засади фахової підготовки виконавців народної пісні в умовах сучасного міста. - C. 119-126.
  22. Марченко С. С. Методика навчання комп’ютерного моделювання та проектування майбутніх учителів технологій. - C. 127-134.
  23. Мосьпан Н. В. Художній переклад як засіб формування соціокультурної компетенції учнів (на прикладі збірника казок Р. Кіплінга "JUST SO STORIES”). - C. 135-142.
  24. Нізовцев А. В. Практика професійної підготовки майбутніх інженерів. - C. 142-154.
  25. Нечипоренко В. В. Розвиток інформаційної компетентності учнів в умовах навчально-реабілітаційного закладу. - C. 154-159.
  26. Павлов Ю. О. Професіоналізм особистості як наукова проблема у професійній підготовці фахівців. - C. 159-168.
  27. Островська К. О. Особливості "Я-концепції” дітей із спектром аутистичних порушень. - C. 168-178.
  28. Скуратівська Г. С. Характеристика змісту навчання писемного англійського професійно орієнтованого мовлення студентів економічних спеціальностей. - C. 179-184.
  29. Трунова О. В. Стохастична компетентність майбутнього економіста. - C. 184-193.
  30. Турчинова Г. В. Система вправ для навчання професійно орієнтованого монологічного та діалогічного мовлення методика навчання іноземних мов. - C. 193-204.
  31. Холоденко О. В. Проектування як засіб формування критичного милення студентів ВНЗ в процесі вивчення іноземної мови. - C. 204-213.
  32. Червінська Л. М. Альтернативні методи оцінювання як інструмент глобальної освіти. - C. 213-217.
  33. Шахматова Т. В. Роль етики ділових стосунків у становленні майбутнього фахівця економічного профілю. - C. 217-223.
  34. Шинкаренко Л. В. Педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх соціологів. - C. 223-229.
  35. Шульга М. П., Горбенко М. І. Методика проведення занять оздоровчим бігом з школярами. - C. 230-237.
  36. Шульга М. П., Лой Б. І. Методика проведення занять по оздоровчій ходьбі з школярами. - C. 237-241.
  37. Ярушак М. І. Етнопедагогічні засади родинного виховання дитини. - C. 241-250.
  38. Історичні науки

  39. Вальчук О. І. Науково-дослідна робота цуусстраху у сфері історії, теорії та практики соціального страхування (1926-1933 рр.). - C. 251-256.
  40. Черкасов О. В. Історіографія вивчення первісної історії Криму: етапи та методи. - C. 256-264.
2012
Вип. 108
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського