Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70364:Психол./2012/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ : зб. наук. пр..- Львів. серія психологічна- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальнотеоретичні та спеціальні психологічні дослідження
- Вакуліч Т. М. Співзалежність жінок у сім’ї як психологічна проблема. - C. 3-11.
- Василькевич Я. З. Креативно-інноваційне суспільство: соціокультурні наслідки та конкурентоздатність держави. - C. 12-20.
- Данилевич Л. А., Діхтяренко С. Ю. Проблема соціально-психологічного впливу в системі масової комунікації. - C. 20-28.
- Заболотна Н. М. Інтелект і конкуренція в сучасному світі. - C. 28-34.
- Лозинський О. М. Психологічні чинники політичної корупції у підходах структуралізму. - C. 35-45.
- Орищин Л. C. Психологічні особливості прийняття рішень у ситуації ризику. - C. 46-52.
- Ребуха Л. З., Миськів О. В. Національний характер як формовияв національної ідеї. - C. 53-62.
- Савка І. М. Настанова як чинник кумулятивного фізіологічного афекту. - C. 63-78.
- Сав’юк О. В. Проблема ксенофобії та расизму в Україні: соціально-правовий аспект. - C. 78-86.
- Терлецька Л. Г. Соціально-психологічні особливості взаємодії адвоката та інших учасників юридичного конфлікту. - C. 87-95.
- Турецька Х. І. Психологічні чинники Інтернет-залежності. - C. 95-104.
- Христук О. Л. Проблема алкогольної адикції у сучасній вітчизняній психології. - C. 104-112.
- Ях Г. Є. Психологічне благополуччя осіб хворих на цукровий діабет. - C. 112-120.
Розділ 2. Загальні аспекти вікової психології
- Балюта В. В. Проблема політичної участі молоді в сучасній українській політиці. - C. 121-128.
- Гуменюк Л. Й. Екстремістські настрої молоді, соціальні та психологічні особливості їх формування і прояву. - C. 129-138.
- Долженков О. Ф., Резніков С. Д. Протидія наркотизму дітей шляхом удосконалення законодавства та професійної освіти. - C. 138-146.
- Жидецький Ю. Ц., Ткач О. П. Домінуючі психолого-педагогічні чинники адаптації студентів перших курсів до навчання у вищій школі. - C. 147-157.
- Калька Н. М. Соціально-психологічні детермінанти адиктивної поведінки курсантів і шляхи її профілактики. - C. 158-166.
- Квас О. В. Реалізація дитиноцентричних ідей у сучасному українському вихованні. - C. 167-176.
- Кікінежді О. М. Соціальне конструювання гендеру в молодіжному середовищі: неотрадиціоналізм чи егалітаризм?. - C. 177-187.
- Козирєв М. П. Соціально-психологічні аспекти ідентичності підлітка. - C. 187-197.
- Левшунова К. В. Здоров’язберігаючі технології як чинник психічного благополуччя дошкільника. - C. 197-205.
- Лялюк Г. М. Особливості формування ціннісних орієнтацій депривованих підлітків. - C. 206-212.
- Малинович Л. М. Адаптація студентів-випускників до професійної діяльності. - C. 213-221.
- Миколайчук М. І. Психологічні методи подолання депресивних розладів у студентської молоді: ефективність стратегій сімейної психотерапії. - C. 222-230.
- Островська К. О., Дідковська Л. І. Вплив навчання літніх людей в Університеті третього віку на соціально-психологічні особливості їх адаптивності. - C. 231-240.
- Рудь Г. В. Особливості впливу гендерних відмінностей на процес формування життєвих перспектив юнацтва в період трансформації суспільства. - C. 240-249.
- Теслик Н. М. Особистісні властивості курсантів-правознавців у процесі формування ставлення до права. - C. 250-259.
- Угрин О. Г. Аналіз компонентів психологічної готовності курсантів ОВС до професійної самореалізації. - C. 259-268.
- Шлімакова І. І., Білоус Р. М. Вплив соціометричного статусу на екологічну свідомість молоді. - C. 268-274.
Розділ 3. Актуальні проблеми психології особистості
- Галян О. І. Тенденції соціоморального розвитку особистості. - C. 275-283.
- Гарькавець С. О. Аксіологічний вимір антисоціальної активності особистості в умовах суспільних перетворень. - C. 284-292.
- Горбаль І. С. Відчуття суб’єктивного благополуччя як передумова та втілення психологічного здоров’я особистості. - C. 293-303.
- Дудар О. В. Методичне забезпечення вивчення міжособистісної перцепції особистості. - C. 304-313.
- Климишин О. І. Духовність як онтична властивість людини. - C. 313-322.
- Кубриченко Т. В. Ідентичність особистості у гендерному вимірі. - C. 323-331.
- Кузьо О. Б. Розуміння особливостей психодинаміки антисоціальної особистості. - C. 331-338.
- Луканюк Х. В. Герменевтика поняття "духовне зростання" в контексті досліджень самоактуалізації особистості. - C. 339-344.
- Макаренко С. С. Національна ідентичність як складова формування Я-концепції особистості. - C. 345-354.
- Мединська Ю. Я. Рівень емоційного інтелекту як детермінанта психологічної безпеки особистості. - C. 354-360.
- Мирончак К. В. Психологічний вплив страху смерті на особистість. - C. 361-370.
- Поясок Т. Б., Сошенко С. М. Відображення підсвідомих проявів психіки особистості у процесі зовнішнього незалежного оцінювання якості освіти. - C. 371-382.
- Хомич Г. О. Внутрішні конфлікти особистості та їх подолання у період соціально-політичної кризи. - C. 382-389.
- Яковенко С. І., Ятчук М. С. Трансформаційні зміни особистості в умовах ВНЗ (порівняльний аналіз відмінностей між курсантами та студен-тами). - C. 389-398.
Розділ 4. Психологічний вимір педагогічної майстерності
- Бородій Д. І. Довіра як необхідна психологічна умова педагогічної взаємодії в стосунках "учитель-учень". - C. 399-405.
- Гетьманчук М. П. Методологічні аспекти вивчення особливостей формування національної ідентичності у вищих навчальних закладах МВС України. - C. 405-414.
- Дуб В. Г., Галян І. М. Навчально-професійна мотивація майбутніх педагогів як складова їх професійного становлення. - C. 415-423.
- Ковальчук З. Я. Оптимізація як категорія в психолого-педагогічній теорії. - C. 423-433.
- Назарук Н. В. Професійний потенціал учителя як засіб самореалізації у педагогічній діяльності. - C. 433-442.
- Харченко А. С. Психологічна безпека особистості викладача вишу. - C. 443-450.
Розділ 5. Удосконалення психокомунікативної сфери правоохоронної діяльності
- Бардин Н. М. Комунікативна компетентність працівників ОВС як компонент психологічного впливу на громадян. - C. 451-458.
- Гимер Н. О. Формування професійної комунікативної компетенції. - C. 458-464.
- Cковронська І. Ю. Етнічні та психологічні особливості двомовної преси США та Канади. - C. 465-474.
- Токарська А. С. Толерантність комунікації як фактор психологічної безпеки. - C. 474-480.
- Туринська О. Є. Психологічні особливості професійного спілкування працівників правоохоронних органів. - C. 480-490.
Розділ 6. Трибуна зарубіжних учених
- Войтенко А. М. Преподаватели высшей школы: психофизиологические проблемы. - C. 491-498.
| 2012 | | Вип. 2(2)
|
|
|
|