Пошуковий запит: (<.>A=Третько В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Третько В. Міждисциплінарний підхід у підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин [Електронний ресурс] / В. Третько // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_13 Розглянуто проблему використання міждисциплінарного підходу в професійній підготовці майбутніх магістрів міжнародних відносин. Відображено міждисциплінарні аспекти функціонування магістерських програм міжнародних відносин, особливості побудови змісту освітніх програм професійної підготовки магістрів-міжнародників на основі міждисциплінарного підходу.Рассмотрена проблема использования междисциплинарного подхода в профессиональной подготовке будущих магистров международных отношений. Отражены междисциплинарные аспекты функционирования магистерских программ международных отношений, особенности построения содержания образовательных программ профессиональной подготовки магистров-международников на основе междисциплинарного подхода.The issue of using interdisciplinary approach to professional training of future international relations’ masters is considered in the article. Interdisciplinary aspects of master programs in international relations functioning, peculiarities of structuring the content of educational programs on the basis of interdisciplinary approach have been highlighted. Special attention has been paid to foreign experience of implementing interdisciplinary programs.
|
2. |
Третько В. Особливості організації навчання за магістерськими програмами з міжнародних відносин у Великій Британії [Електронний ресурс] / В. Третько // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 4. - С. 234-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_4_25 Відзначено надмірну складність та певну непрозорість системи британської професійної освіти, що ускладнює оцінювання рівня кваліфікації за документом про освіту. Серед магістерських програм у британських ВНЗ виокремлено програми першого рівня вищої освіти і програми післядипломного рівня, останні з яких поділяються на навчальні, науково-дослідницькі, навчально-дослідницькі та професійно орієнтовані. Охарактеризовано системи накопичення та перезарахування кредитів на магістерському рівні. Зосереджено увагу на особливостях вступу на магістерську програму у галузі політики та міжнародних відносин Кембриджського університету як одного з найпопулярніших і відомих у цій сфері. Показано особливості організації навчання у магістратурі університету, що здійснюється на основі міждисциплінарного підходу та передбачає практичний і теоретичний етапи з наданням можливості продовжувати дослідницьку кар'єру. Зроблено висновок про те, що механізм зарахування на магістерські програми з міжнародних відносин британських університетів - це ефективний, демократичний, стимулювальний і контрольований процес, що забезпечує якісну підготовку майбутніх магістрів.Отмечена чрезмерная сложность и определенная непрозрачность системы британского профессионального образования, что затрудняет оценку уровня квалификации по документу об образовании. Среди магистерских программ в британских ВУЗ выделены программы первого уровня высшего образования и программы последипломного уровня, последние из которых делятся на учебные, научно-исследовательские, учебно-исследовательские и профессионально ориентированные. Охарактеризованы системы накопления и перезачета кредитов на магистерском уровне. Сосредоточено внимание на особенностях поступления на магистерскую программу в области политики и международных отношений Кембриджского университета как одного из самых популярных и известных в этой сфере. Показаны особенности организации обучения в магистратуре университета, которое осуществляется на основе междисциплинарного подхода и предусматривает практический и теоретический этапы с предоставлением возможности продолжать исследовательскую карьеру. Сделан вывод о том, что механизм зачисления на магистерские программы по международным отношениям британских университетов - это эффективный, демократический, стимулирующий и контролируемый процесс, обеспечивающий качественную подготовку будущих магистров.The excessive complexity and certain opacity of British system of vocational education were noted, making it difficult to assess the skill level by the document on education. Among the master's degree programs in British universities were highlighted programs providing the first level of higher education and postgraduate level, the latter of which are divided into learning, research, teaching-research and professional oriented. The system of credit accumulation and transfer on the master's level was characterized. It was focused on the specifics of admission to a master's program in the field of politics and international relations at Cambridge University as one of the most popular and well-known in this field. The features of the organization of the university education in magistracy were shown, which is based on an interdisciplinary approach, and provides practical and theoretical stages with the possibility to continue research career. It is concluded that the mechanism of enrollment in the Master's program in International Relations of British universities - is an effective, democratic, stimulating and controlled process that provides high-quality training of future masters.
|
3. |
Третько В. В. Компетентнісний підхід в системі професійної підготовки майбутніх фахівців міжнародних відносин [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 349-353. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_82
|
4. |
Третько В. В. Психолого-педагогічний портрет фахівця міжнародних відносин [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 13. - С. 152 -157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_13_31
|
5. |
Третько В. В. Формування професійної компетентності фахівців міжнародних відносин: досвід Австралії [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2015. - № 1. - С. 279-292. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2015_1_24
|
6. |
Третько В. В. Загальна характеристика сучасної системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 1. - С. 33-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_1_7
|
7. |
Третько В. Трансформація системи міжнародних відносин Україна – Європейський Союз [Електронний ресурс] / В. Третько // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 38(1). - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_38(1)__3
|
8. |
Сілін Р. І. Дослідження динамічної моделі резонансного вібраційного верстата для доведення плоских поверхонь [Електронний ресурс] / Р. І. Сілін, В. В. Третько, А. І. Гордєєв // Вібрації в техніці та технологіях. - 2014. - № 2. - С. 89-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2014_2_13
|
9. |
Сілін Р. І. Технологічні особливості керування процесом абразивної доводки поверхонь деталей [Електронний ресурс] / Р. І. Сілін, В. В. Третько // Вібрації в техніці та технологіях. - 2011. - № 2. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2011_2_22
|
10. |
Третько В. Підготовка магістрів міжнародних відносин до міжкультурної комунікації з використанням технології веб-квестів [Електронний ресурс] / В. Третько // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 26. - С. 215-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_26_71
|
11. |
Третько В. Сучасні тенденції інноваційного розвитку системи вищої освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. Третько // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 23. - С. 186-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_23_66
|
12. |
Третько В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці магістрів міжнародних відносин [Електронний ресурс] / В. Третько // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 21. - С. 195-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_21_67
|
13. |
Третько В. В. Перспективи розвитку системи професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в Україні [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_62
|
14. |
Третько В. В. Взаємозв’язок дослідницько-орієнтованого навчання і викладання у вищій школі Великої Британії [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2015. - Вип. 36. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2015_36_59
|
15. |
Третько В. В. Особливості професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в університетах США [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_47
|
16. |
Третько В. Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки магістрів-міжнародників у Німеччині [Електронний ресурс] / В. Третько // Порівняльна професійна педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2012_2_19
|
17. |
Третько В. Концептуальні ідеї професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії [Електронний ресурс] / В. Третько // Порівняльна професійна педагогіка. - 2014. - № 4(4). - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2014_4(4)__18
|
18. |
Третько В. В. Науково-дослідницька підготовка магістрів міжнародних відносин в університетах Великої Британії [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 296-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_1_39
|
19. |
Третько В. В. Концепція магістерської освіти у Великій Британії [Електронний ресурс] / В. В. Третько // Порівняльна професійна педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2013_2_15
|
20. |
Третько В. Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх економістів-міжнародників [Електронний ресурс] / В. Третько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 9. - С. 306-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_9_29
|
| |