Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2014/4(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Порівняльна професійна педагогіка
: наук. журн..- Київ-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Wiatrowski Z. Positive and disputable consequences of connecting science and education with labour market within new Polish reality. - C. 7-13.
  4. Sikora J. Changes and threats to the employee development under social and economic conditions within global labour market. - C. 14-19.
  5. Leshchenko M., Isaieva S. Thomas Gordon’s communicative pedagogy in modern educational realities. - C. 20-26.
  6. Mukan N., Barabash O., Busko M. Theoretical analysis of Canadian lifelong education development. - C. 27-32.
  7. Petruk N. Educational thought of Ukraine and Poland within renaissance culture: from the history of intellectual discourse of. - C. 33-38.
  8. Tretko V. Conceptual ideas of masters’ professional training in international relations in Great Britain. - C. 39-45.
  9. Postryhach N. Foreign approaches to determining the categories of teachers’ professionalization and professionalism in the system of continuing advanced training. - C. 46-52.
  10. Gritchenko I. Formation of practical activity competence of future professionals in higher educational establishments of Ukraine and Germany. - C. 53-58.
  11. Guk S. Interprofessional learning of physiotherapists under conditions of higher education in Great Britain. - C. 59-64.
  12. Velushchak M. Case study method in business education in the USA. - C. 65-72.
  13. Levkovych Yu. Theoretical analysis of the professional competence's formation and development in the light of Ukrainian and foreign scientists (in terms of the marketers’ professional skills and abilities). - C. 73-79.
  14. Poperechna L. Professional growth of primary school teacher during the inter-certification period in the system of continuous pedagogical education of the Russian Federation. - C. 80-85.
  15. Rudnitska K. Professional training of economists in the USA. - C. 86-90.
  16. Лещенко М., Ісаєва С. Kомунікативна педагогіка Томаса Гордона в сучасних освітніх реаліях. - C. 91-98.
  17. Петрук Н. Педагогічна думка України та Польщі у просторі ренесансної культури: з історії інтелектуального дискурсу XVI–XVII ст. - C. 99-104.
  18. Третько В. Концептуальні ідеї професійної підготовки магістрів міжнародних відносин у Великій Британії. - C. 105-112.
  19. Постригач Н. Зарубіжні підходи до визначення категорій професіоналізації та професіоналізму учителя в системі неперервного підвищення кваліфікації. - C. 113-119.
  20. Гук С. Міжпрофесійне навчання фахівців з фізичної реабілітації в умовах університетської освіти Великої Британії. - C. 120-126.
  21. Поперечна Л. Професійний розвиток учителя початкових класів у міжатестаційний період у системі неперервної педагогічної освіти Російської Федерації. - C. 127-132.
  22. Правила оформлення і подання рукописів (оновлені). - C. 133-139.
2014
№ 4(4)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського