Пошуковий запит: (<.>A=Русин Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Русин Г. Професійна підготовка майбутнього вчителя до роботи з обдарованими дітьми в сучасній школі [Електронний ресурс] / Г. Русин // Гірська школа Українських Карпат. - 2013. - № 10. - С. 163-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2013_10_43
|
2. |
Русин Г. Педагогічна культура батьків як основа покращення взаємодії сім’ї та школи [Електронний ресурс] / Г. Русин // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 96-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_31
|
3. |
Русин Г. Історичний розвиток шкільної освіти в Галичині [Електронний ресурс] / Г. Русин // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_15
|
4. |
Русин Г. Психолого-педагогічні особливості формування пізнавальних інтересів та здібностей молодших школярів [Електронний ресурс] / Г. Русин, К. Несторук // Обрії. - 2011. - № 1. - С. 49-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2011_1_21
|
5. |
Русин Г. Вплив освітньої політики Австро-Угорщини на формування ціннісних орієнтирів у молоді на землях Східної Галичини [Електронний ресурс] / Г. Русин // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2(2). - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2(2)__7
|
6. |
Русин Г. Формування виховного ідеалу засобами родинної етнопедагогіки: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Г. Русин // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_34
|
7. |
Русин Г. А. Вплив освітньої політики Австро-Угорщини на формування ціннісних орієнтирів у молоді на землях Східної Галичини [Електронний ресурс] / Г. А. Русин // Обрії. - 2016. - № 2. - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2016_2_10
|
8. |
Русин Г. Освіта як ціннісна домінанта у вихованні молоді [Електронний ресурс] / Г. Русин // Гірська школа Українських Карпат. - 2019. - № 20. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2019_20_4
|
9. |
Русин Г. Освітньо-виховна діяльність духовенства Галичини: історичний екскурс [Електронний ресурс] / Г. Русин // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2020_2_8
|
10. |
Русин Г. Формування ціннісних орієнтацій особистості засобами етнопедагогіки [Електронний ресурс] / Г. Русин // Освітні обрії. - 2019. - № 2. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2019_2_5
|
11. |
Русин Г. А. Волинь в історії православного просвітництва (1900-1939 рр.): наукові розвідки [Електронний ресурс] / Г. А. Русин // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2021. - Вип. 1. - С. 185-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2021_1_20
|
12. |
Русин Г. Вплив соціокультурного середовища на формування виховних концепцій родинної етнопедагогіки [Електронний ресурс] / Г. Русин // Гірська школа Українських Карпат. - 2020. - № 23. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2020_23_15
|
13. |
Русин Г. Молодіжні громадські організації та їх діяльність у контексті етнопедагогіки західних українців [Електронний ресурс] / Г. Русин // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 278-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srso_2021_2_29
|
14. |
Русин Г. Етнопедагогічна складова частина змісту і форм діяльності громадських об’єднань та рухів у Західній Україні наприкінці XVIII – на початку XX століття [Електронний ресурс] / Г. Русин // Acta paedagogika volynieses. - 2021. - Вип. 3. - С. 139-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2021_3_23
|
15. |
Русин Г. Використання інноваційних технологій на уроках у початковій школі в умовах "Нової української школи" [Електронний ресурс] / Г. Русин, О. Паньків // Acta paedagogika volynieses. - 2022. - Вип. 2. - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apv_2022_2_23
|
16. |
Русин Г. Християнська аксіологія та атрибутика в народній педагогіці українців на західноукраїнських землях наприкінці XVIII– на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Г. Русин // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2021. - № 5. - С. 347-356. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2021_5_35
|
17. |
Сокол М. О. Особливості академічної доброчесності НДР студентів природничих спеціальностей [Електронний ресурс] / М. О. Сокол, Г. А. Русин, І. Ю. Фекета // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2022. - Вип. 2. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2022_2_33
|
18. |
Русин Г. А. Етнопедагогічні характеристики моделей шкільної освіти українців на західноукраїнських землях наприкінці XVIII - на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Г. А. Русин, Г. М. Розлуцька // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2022. - Вип. 2. - С. 113-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2022_2_12
|
19. |
Русин Г. Українська родина в Західній Україні наприкінці XVIII – на початку ХХ століття як народно-педагогічна інституція [Електронний ресурс] / Г. Русин, Р. Зозуляк-Случик // Соціальна робота та соціальна освіта. - 2022. - Вип. 2. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srso_2022_2_9
|
20. |
Розлуцька Г. Організація науково-дослідницької діяльності здобувачів магістерських програм в умовах війни [Електронний ресурс] / Г. Розлуцька, Г. Русин // Освітні обрії. - 2022. - № 1. - С. 137-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2022_1_29
|