Пошуковий запит: (<.>A=Кудіна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Зінюк В. В. Інтерактивні діалоги з української мови для іноземців в PRODUCER МS [Електронний ресурс] / В. В. Зінюк, Т. М. Кудіна, А. П. Кудін // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(2). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(2)__15 Описано навчально-методичну розробку - інтерактивні діалоги з української мови для іноземців, виготовлені за допомогою продукту Microsoft Producer. Надана розробка сприяє багатогранному унаочненню мовного матеріалу (текст, прослуховування, управління) та суттєво покращує рівень лексичної компетентності слухачів.
|
2. |
Кудін А. П. Організація самостійної роботи в курсі "українська мова як іноземна" засобами інтернет-технологій [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, Г. В. Жабєєв, В. В. Зінюк // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(2). - С. 123-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(2)__30
|
3. |
Мацько Л. Інноваційні технології викладання української мови як іноземної на підготовчому відділенні університету [Електронний ресурс] / Л. Мацько, Т. Кудіна // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2011. - Вип. 6. - С. 229-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2011_6_35
|
4. |
Кудіна Т. Новітні технології у викладанні української мови як іноземної в мережевій мовній лабораторії [Електронний ресурс] / Т. Кудіна, А. Кудін // Теорія і практика викладання української мови як іноземної. - 2014. - Вип. 10. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Timvum_2014_10_5
|
5. |
Кудіна Т. М. Дистанційні форми навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / Т. М. Кудіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 217-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_29
|
6. |
Кудіна Т. М. Пошуки сучасних технологій навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / Т. М. Кудіна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство і літературознавство). - 2013. - Вип. 5. - С. 83-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_8_2013_5_14
|
7. |
Кудін А. П. Програмне забезпечення та інтерактивні інформаційні системи [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, В. Я. Кархут, Т. М. Кудіна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 194-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_63
|
8. |
Кудіна Т. Розвиток дистанційних форм навчання української мови як іноземної [Електронний ресурс] / Т. Кудіна // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 4-5. - С. 100-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2015_4-5_14
|
9. |
Кудіна Т. Інфокомунікаційні технології у викладанні мов [Електронний ресурс] / Т. Кудіна, А. Кудін, В. Зінюк // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2014. - № 1-4. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2014_1-4_12
|
10. |
Кудін А. П. Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, А. Ю. Прошенко, О. М. Міненко, Р. М. Коваль, Т. М. Кудіна // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_2_13 Зазначено, що є недостатній рівень комунікацій між викладачем і слухачами під час аудиторних лекцій. Під час розробки серверної частини, використовувалась мова програмування Java та деякі програмні продукти такі як: Spring, Hibernate, Jackson. Розроблена інформаційна система складається з мобільного додатку та веб-сервісу. Головною навчальною задачею даного електронного засобу є налагодження зворотного зв'язку між викладачем і слухачем. Він забезпечується створенням умов, за яких слухачі слухають уважно всю лекцію завдяки частим перемиканням із "пасивного слухання" на активного "відповідача". Слухач має можливість on-line-"голосувати" зі своїх смартфонів і залишати коментар або ставити запитання викладачеві. Застосування даної система створює ситуацію віртуального зближення викладача з кожним студентом. Показані особливості у методиці застосування системи опитування: місце, частота, тривалість. Проаналізовано важливі дані, які можна отримати у разі оперативного оприлюднення загальної статистики відповідей слухачів такі, як рівень підготовленості даної аудиторії слухачів до рівня викладання нового навчального матеріалу, темп викладення матеріалу. Повний всебічний аналіз інформації про рівень сприйняття студентами навчального матеріалу можна отримати після закінчення використання даної системи під час аудиторної лекції на основі даних збережених на сервері. Система знайшла своє застосування у технології змішаного навчання як у навчальному процесі в університеті, так в процесі підготовки до ЗНО випускників інтернатів із віддалених районів України. Зроблено висновки, що інформаційна система забезпечує для викладача виконання таких навчальних завдань: створення різноманітних опитувань створених як під час аудиторної лекції, так із заготовлених до проведення аудиторної лекції; керуванням появи перед слухачами запитань у певному місці лекції; отримання оперативної інформації про індивідуальний рівень сприйняття нового матеріалу.
|
11. |
Кудін А. П. Розроблення та впровадження web-орієнтованих систем навчання іноземців [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, О. М. Міненко, В. О. Бабич // Ukrainian Journal of Information Technology. - 2020. - Vol. 2, Nr. 1. - С. 79-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukjit_2020_2_1_14
|
12. |
Кудін А. П. Технологія комп’ютерного тестування при змішаному навчанні в університеті [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, В. Я. Кархут // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 3. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_3_16
|
13. |
Кудін А. П. Розробка університетської освітньої платформи навчання іноземців за змішаною формою [Електронний ресурс] / А. П. Кудін, Т. М. Кудіна, О. М. Міненко, В. О. Бабич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2022. - Вип. 63. - С. 171-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2022_63_19
|