Пошуковий запит: (<.>A=Вихрущ А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Вихрущ В. О. Формування партнерських стосунків курсантів-прикордонників у процесі використання інтерактивної технології веб-квест: методичний аспект [Електронний ресурс] / В. О. Вихрущ, А. В. Вихрущ // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 3. - С. 53-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_3_8
|
2. |
Вихрущ А. Глобалізація і педагогіка [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_19 Виокремлено й охарактеризовано позитивні та негативні наслідки глобалізації в педагогіці, зокрема, серед позитивних - відкритість інформаційного простору, розвиток Інтернету, що сприяє утвердженню демократичних цінностей, можливість участі в міжнародних конференціях, обмін і переклад літературних джерел, що сприяє поступовому переходу на новий рівень педагогічної науки в цілому та системи науково-методичного забезпечення зокрема, поява педагогічної періодики якісно нового рівня, моніторинг ефективності освітніх систем, можливість обміну учнями, студентами, викладачами, впровадження тренінгових програм. В умовах глобалізації дедалі більшої актуальності набуває компаративістика, яка поступово переходить від хаотичного опису зарубіжного досвіду до рівня аналітичного порівняння і конкретних пропозицій; перспективним видається моделювання і прогностична оцінка; утворення інтернаціональних колективів дослідників, які зможуть координувати спрямованість творчих пошуків. Серед негативних наслідків названо наступні: надмірний прагматизм нівелює увагу до особистісного розвитку, зменшення значення національних особливостей, зменшення впливу церкви на молодь, зменшення значущості родинних цінностей, виникнення такого явища, як євросироти, відсутність авторитету для сучасної молоді, зростання споживацьких інтересів, старіння суспільства, експорт інтелектуальної еліти, нівелювання патріотичних мотивів і некритичне сприймання інших культур.Выделены и охарактеризованы положительные и отрицательные последствия глобализации в педагогике, в частности, среди положительных - открытость информационного пространства, утверждение демократических ценностей, переход на новый уровень педагогической науки в целом и системы научно-методического обеспечения в частности, появление педагогической периодики качественно нового уровня, мониторинг эффективности образовательных систем, возможность обмена учениками, студентами, преподавателями, внедрение тренинговых программ. В условиях глобализации все большую актуальность приобретает компаративистика, которая постепенно переходит от хаотического описания зарубежного опыта до уровня аналитического сравнения и конкретных предложений. Перспективным представляется моделирование и прогностическая оценка образования интернациональных коллективов исследователей, которые смогут координировать направленность творческих поисков. Среди негативных последствий названы следующие: чрезмерный прагматизм нивелирует внимание к личностному развитию, уменьшение значения национальных особенностей, уменьшение влияния церкви на молодежь, уменьшение значимости семейных ценностей, возникновение такого явления, как евросироты, отсутствие авторитета для современной молодежи, рост потребительских интересов, старение общества, экспорт интеллектуальной элиты, нивелирование патриотических мотивов и некритическое восприятие других культур.Globalization in modern world raises different issues, both harmful and beneficial. Quite a number of them deal with educational theory and practice. The principal works by Ukrainian educationalists on globalization are analyzed. Some international approaches to globalization have been paid attention to. The author shows their interdependence, which, in its turn, results in energy and environmental crisis, moral and spiritual values devaluation, unstable political and economic situation. The article presents different globalization aspects: economic aspect is shown through investments in education; cultural globalization which is presented at the angle of preserving national identity, combining traditional culture and modernism; educational globalization under the influence of transnational financial groups.
|
3. |
Вихрущ А. В. Філософія освіти як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_5
|
4. |
Вихрущ А. В. Освіта дорослих у Польщі: минуле і майбутнє [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 2. - С. 122-131 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_2_17
|
5. |
Вихрущ А. В. Педагогіка старості в контексті персонології [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 1. - С. 15-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_1_4
|
6. |
Вихрущ В. Аналіз ефективності змістового компоненту підготовки викладача в умовах магістратури технічного закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / В. Вихрущ, А. Вихрущ // Педагогічний дискурс. - 2018. - Вип. 24. - С. 36-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_24_8
|
7. |
Вихрущ А. Розумове виховання в педагогічній системі Андрея Шептицького (1899–1914 рр.) [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Педагогічний дискурс. - 2018. - Вип. 25. - С. 72–78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2018_25_11
|
8. |
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2019. - № 2. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2019_2_14
|
9. |
Вихрущ А. Освітня політика Польщі (діти здорові та з особливими потребами) [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Молодь і ринок. - 2020. - № 2. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_2_4
|
10. |
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 10-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2020_4_4
|
11. |
Вихрущ А. Концепт "здоров’я" в сучасній науці [Електронний ресурс] / А. Вихрущ, М. Руденко, І. Драч // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 29(1). - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_29(1)__11
|
12. |
Вихрущ А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Н. Б. Вихрущ, І. Д. Драч, О. М. Христенко // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2021_1_15
|
13. |
Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2021_1_21
|
14. |
Вихрущ А. Розумове виховання в педагогічній системі Андрея Шептицького (1914–1939 рр.) [Електронний ресурс] / А. Вихрущ // Педагогічний дискурс. - 2020. - Вип. 29. - С. 62-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2020_29_10
|
15. |
Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко // Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 5-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_1_3
|
16. |
Вихрущ А. В. Есе в системі розумового виховання студентів [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2022. - № 4. - С. 117-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_4_23
|
17. |
Вихрущ А. B. Професійна лінгводидактика в системі підготовки фахівців за спеціальністю "Медсестринство" [Електронний ресурс] / А. B. Вихрущ, М. П. Тишковець, В. С. Глушок // Медична освіта. - 2022. - № 4. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2022_4_24
|
18. |
Вихрущ А. В. Методи навчання в системі дидактичної культури галичини початку ХХ століття [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Н. А. Данік // Медична освіта. - 2023. - № 1. - С. 132-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_1_24
|
19. |
Вихрущ А. В. Періодизація розвитку дидактичних систем [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2023. - № 2. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_2_4
|
20. |
Вихрущ А. В. Знання як цінність у системі методів навчання (на прикладі дидактичної думки Польщі) [Електронний ресурс] / А. В. Вихрущ, Н. А. Данік, О. М. Христенко // Медична освіта. - 2023. - № 3. - С. 5-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2023_3_3
|