Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
|
2. |
Сак Т. В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції. — К.: Актуальна освіта, 2005
|
3. |
Капустин А. И. Системный подход к формированию понятий и умственных действий у учащихся коррекционной школы на основе оптимизации чувственного и рационального познания : Науч.-метод. пособие для науч. работников, аспирантов, студ. пед. вузов. — 2-е изд. — Славянск: Печат. двор, 2001
|
4. |
Азарський І. М. Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр.. — 2-е вид., доповн. — Хмельниц.: ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002
|
5. |
Ужченко І. Ю. Особливості формування наочно-образного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами конструкторської діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2008
|
6. |
Сак Т. В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку в школі інтенсивної педагогічної корекції : Автореф. дис... д-ра психол. наук. — К., 2006
|
7. |
Супрун М. О. Теорія і практика корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина XIX - перша половина ХХ століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2008
|
8. |
Богданцева І. П. Психолого-педагогічна характеристика молодших школярів із затримкою психічного розвитку // Наша шк.. - 2011. - № 3.
|
9. |
Миронова С. Особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку // Дефектологія. - 2006. - № 4.
|
10. |
Артемчук І. В. Проблеми психологічної підготовки дітей-сиріт із ЗНМ до шкільного навчання // Дефектологія. - 2006. - № 3.
|
11. |
Хохліна О. П. Мета освіти у змісті навчання розумово відсталих дітей // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4.
|
12. |
Хохліна О. П. Проблема розвитку дитини з вадами інтелекту в працях Виготського Л.С. // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1.
|
13. |
Бистрова Ю. Забезпечення наступності в процесі професійно-трудової соціалізації осіб з вадами інтелектуального розвитку (перший етап) // Наука і освіта. - 2012. - № 3.
|
14. |
Долженко А. І. Педагогічні основи соціально-трудової адаптації учнів молодших класів допоміжної школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
|
15. |
Яковлева С. Провідна роль навчальної діяльності для психофізичного розвитку дитини // Дефектологія. - 2013. - № 2.
|
16. |
Квітка Н. До проблеми виявлення якості знань та розуміння учнями молодших класів із ЗПР музичного образу народної пісні // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 4.
|
17. |
Шмаргун В. М. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20.
|
18. |
Бугера Ю. Ю. Вплив розвитку уваги на працездатність молодших школярів з розумовою відсталістю // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
|
19. |
Мілевська О. П. До проблеми розвитку комунікативних умінь у молодших дошкільників із синдромом Дауна // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
|
20. |
Вержиховська О. М. Теоретичні аспекти проблеми підготовки дітей з розумовою відсталістю до навчання у школі // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
|
| |