РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000507743<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Яковлева С. 
Провідна роль навчальної діяльності для психофізичного розвитку дитини / С. Яковлева // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 44-47. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зроблено аспектний аналіз концепцій змісту навчальної діяльності, що ґрунтуються на засадах актуалізації комунікативно-пізнавальних процесів та розвитку мотивації дітей, зокрема теорії розвивального навчання. Виокремлено основні підходи до змісту, структури, мотиваційного, операційного та контрольно-оцінного компонентів цієї системи. Підкреслено, що для відтворення холістичної структури розвивального навчання необхідно знайти такі відношення, які надали б можливість поєднання вказаних компонентів. Констатовано, що під час організації навчальної діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями розвитку необхідно враховувати вікові, індивідуальні, мотиваційні чинники їх психічної активності.

Сделан теоретический анализ концепций содержания учебной деятельности, основанных на принципах актуализации коммуникативно-познавательных процессов и развития мотивации детей, в частности теории развивающего обучения. Выделены основные подходы к содержанию, структуре, мотивационному, операционному и контрольно-оценочному компонентам этой системы. Подчеркнуто, что для воспроизведения холистической структуры развивающего обучения необходимо найти определенный тип отношений, дающий возможность сочетания указанных компонентов. Констатировано, что при организации учебной деятельности детей с интеллектуальными нарушениями развития необходимо учитывать психолого-возрастные, индивидуальные и мотивационные факторы их активности.

Primary school age with one of the most critical stages of child development. This is a period in which, under the influence of purposeful pedagogical impact generated significant mental growths is the formation of learning activities, which later determines subsequent learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського