РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000653841<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мілевська О. П. 
До проблеми розвитку комунікативних умінь у молодших дошкільників із синдромом Дауна / О. П. Мілевська // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3. - С. 127-133. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасні науково-методичні підходи стосовно розвитку у дітей із синдромом Дауна комунікативних умінь, альтернативних по відношенню до вербальної комунікації. Акцентовано увагу на тому, що ці діти мають ті ж самі потреби, як і будь-які інші діти, тому останнім часом створено ряд громадських організацій і реабілітаційних центрів, що опікуються всебічною допомогою їм. Практика роботи таких установ преконливо свідчить про наявність навчального потенціалу у дітей даної категорії і можливість його розвитку за умови правильної організації їх психолого-педагогічного супроводу. Розглянуто психофізіологічні особливості розвитку комунікативних умінь у дітей раннього і дошкільного віку. Теоретично обгрунтовано, що більшу доступність для дітей із синдромом Дауна мають невербальні прийоми комунікації, зокрема, прийом глобального читання.

Рассмотрены современные научно-методические подходы относительно развития у детей с синдромом Дауна коммуникативных умений, альтернативных по отношению к вербальной комуникации. Акцентовано внимание на том, что эти дети имеют те же потребности, как и любые другие дети, поэтому в последнее время создан ряд общественных организаций и реабилитационных центров, занимающихся всесторонней помощи им. Практика работы таких учреждений свидетельствует о наличии учебного потенциала у детей данной категории и возможность его развития при условии правильной организации их психолого-педагогического сопровождения. Рассмотрены психофизиологические особенности развития коммуникативных умений у детей раннего и дошкольного возраста. Теоретически обосновано, что большую доступность для детей с синдромом Дауна имеют невербальные приемы коммуникации, в частности, прием глобального чтения.

The article examines the modern methodological approaches to developing alternative communicative skills to verbal communication in children with the Down syndrome. The author emphasizes that such children have the same needs as do all other children,which has led to the creation of a series of public organizations and rehabilitation centers that offer versatile help. The effectiveness of such establishments is evidence of the learning potential in these children as well as a possibility of its development under the right conditions of psychological and pedagogical guidance. The author reviews the psycho-physiological peculiarities of the development of communicative skills in young and preschool children. The author provides theoretical grounding for nonverbal techniques of communication, namely the technique of global reading being the most effective.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського