Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 в05$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 265
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Belan G. Education for sustainable development // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2.
|
2. |
Kovacova L. Fundamentals of security education in the process of globalization // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2013. - Вип. 2.
|
3. |
Ogneviuk V. Scientific direction of integrated research of education - osvitolohiya // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2.
|
4. |
Шаповалов А. Євроінтеграція та освітянські реалії в Україні // Філос. освіти. - 2008. - № 1/2.
|
5. |
Ничкало Н. Г. Ідея суспільства знань і праці в наукових пошуках // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 3.
|
6. |
Зіньковський Ю. Імператив трансформації сучасної освітньої парадигми // Вища шк.. - 2010. - № 3/4.
|
7. |
Чумак О. В. Інноваційні зміни в освіті на сучасному етапі розвитку. — 2010 // Ноосфера і цивілізація.
|
8. |
Колесова О. А. Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10. — О., 2011
|
9. |
Жук М. Інноваційна освіта як фактор сталого розвитку та соціальних транзитів за умов викликів глобалізації та інформаційних революцій // Нова пед. думка. - 2011. - № 1.
|
10. |
Помогайбо В. М. Інноваційне суспільство: школа і виховання лідерів // Постметодика. - 2014. - № 2.
|
11. |
Мельник О. Л. Інтеграційні процеси в освіті (соціально-філософський аспект) : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10. — К., 2013
|
12. |
Плєтньов М. В. Інтелектуальний потенціал інформаційного суспільства: проблеми неперервної та післядипломної освіти. — 2012 // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки.
|
13. |
Триняк М. В. Інтеркультурна комунікація в освіті: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10. — Х., 2011
|
14. |
Кучменко Е. Інтеросвітні аспекти глобально-культорологічних проблем цивілізації у контексті формування громадянського суспільства // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2.
|
15. |
Тверезовська Н. Т. Інформаційно-освітнє середовище навчання: історія виникнення, класифікація та функції // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 3.
|
16. |
Мацько Д. С. Історико-генетичний аспект проблеми формування ціннісних орієнтацій особистості // Шлях освіти. - 2012. - № 1.
|
17. |
Хоружа Л. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1.
|
18. |
Федорець В. Аналіз актуальних проблем кардіологічного здоров'я як шлях до формування базисних цінностей сучасної педагогіки // Нова пед. думка. - 2014. - № 1.
|
19. |
Радіонова І. Ф. Аналіз екстерналій освітньої сфери // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
|
20. |
Олексюк О. Антропологічні виміри духовності в контексті розвитку філософсько-педагогічної думки // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2.
|
| |