РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000508339<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Belan G. 
Education for sustainable development / G. Belan // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2013. - № 2. - С. 127-132. - англ. - укp. - рус.

Sustainable development that aims at meeting the needs of the current generations, without compromising the possibility of future generations to satisfy their own needs. To understand this, we must be educated in this spirit. Education for sustainable development also brings new motivation for educational act, therefore giving the possibility to those involved to participate creatively in identifying the solutions and evaluating the alternatives for creating a sustainable development. In the reorientation of education towards sustainable development, those who develop education programmes must find the balance between the knowledge of the future and the traditional way of living. Most of the times, the traditional way of living amazes us with highly ecological solutions to problems related to the use of resources.

Сформульовано дефініцію феномена "сталий розвиток", сутністю якого є спрямованість на задоволення потреб нинішніх поколінь, в той же час не ставлячи під загрозу можливості майбутніх поколінь задовольняти свої власні потреби. Стверджено тезу щодо виховання і навчання в руслі розуміння цього феномена. Констатовано, що освіта для стійкого розвитку уможливлює нову мотивацію для освітніх законів, можливості творчо вирішувати проблеми, приймати рішення та оцінювати альтернативи для створення сталого розвитку. Зазначено, що нормативно-законодавча база цих законів повинна бути орієнтована на розробку освітніх програм,в яких знайдено баланс між знанням інноваціями і традиційними цінностями, зокрема орієнтація на високу екологічність рішень проблем, пов'язаних з використанням ресурсів.

Сформулирована дефиниция феномена "устойчивое развитие", сущностью которого является направленность на удовлетворение потребностей нынешних поколений, в то же время не ставя под угрозу возможности будущих поколений удовлетворять свои собственные потребности. Утверждается тезис о необходимости воспитания и обучения в русле понимания этого феномена. Констатировано, что образование для устойчивого развития дает новую мотивацию для образовательных законов, возможности творчески решать проблемы, принимать решения и оценивать альтернативы для создания устойчивого развития. Отмечено, что нормативно-законодательная база этих законов должна быть ориентирована на разработку образовательных программ, в которых найден баланс между инновациями и традиционными ценностями, в частности ориентация на высокую экологичность решений проблем, связанных с использованием ресурсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського