РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ничкало Н. Г. 
Ідея суспільства знань і праці в наукових пошуках / Н. Г. Ничкало // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 3. - С. 22-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено визначення сутності категорії "знання" і охарактеризовано її головні соціальні функції в життєдіяльності людини. Розкрито деякі аспекти сутності категорії "праця", наголошено на її багатовимірності та багатоаспектності. Приділено увагу основним взаємопов'язаним елементам процесу праці, класифікації праці за предметом, метою, ознакою використання знарядь, її характером. Висвітлено питання про співвідношення понять "знання" і "мудрість". У контексті сучасних процесів модернізації національної освітньо-виховної системи проаналізовано тематику психолого-педагогічних досліджень трудової діяльності. Підкреслено, що основним критерієм модернізації виступає соціально-освітня цінність, що містить міру ефективності освітнього й педагогічного процесів: професійний, педагогічний і соціальний ресурс перетворень, спрямований на забезпечення ефективності освітньо-виховного процесу.

Приведено определение сущности категории "знание" и охарактеризованы ее главные социальные функции в жизнедеятельности человека. Раскрыты некоторые аспекты сущности категории "труд", подчеркнута ее многомерность и многоаспектность. Уделено внимание основным взаимосвязанным элементам процесса труда, классификации труда по предмету, цели, признаку использования орудий, ее характеру. Освещены вопросы о соотношении понятий "знание" и "мудрость". В контексте современных процессов модернизации национальной образовательно-воспитательной системы проанализирована тематика психолого-педагогических исследований трудовой деятельности. Подчеркнуто, что основным критерием модернизации выступает социально-образовательная ценность, содержащая степень эффективности образовательного и педагогического процессов: профессиональный, педагогический и социальный ресурс преобразований, направленный на обеспечение эффективности образовательно-воспитательного процесса.

The multidimensional problem of society of knowledges and labour is examined in the article. Attention is accented on the basic functions of knowledge and job classification. A question about correlation of concepts "knowledge" and "wisdom" is lightedup. During the analysis of modern psychological pedahoichnyh researches the necessity of modernization of educational process is grounded. The necessity of research of tendencies of transformation of methodical principles of preparation of specialists and brain-powers is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ю941.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського