РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000528762<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ogneviuk V. 
Scientific direction of integrated research of education - osvitolohiya / V. Ogneviuk, S. Sysoieva // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2014. - № 1/2. - С. 5-13. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Обгрунтовано інтегрований характер сучасної освіти, зумовлений не тільки зовнішніми чинниками, а й власним саморозвитком, спрямованим на забезпечення відповідності вимогам конкретної історичної доби. Відзначено необхідність застосування якісно іншого дослідницького підходу до проблем системного функціонування й розвитку сфери освіти. Розкрито сутність наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології. Проаналізовано зміни в розумінні поняття "освіта"; об'єктивні фактори посилення взаємозв'язків і взаємозумовленостей розвитку сучасного суспільства та освіти. Сформульовано основні положення концепції освітології, філософські та педагогічні витоки її формування, об'єкт і предмет освітології; завдання, які стоять перед освітологією. Визначено основні етапи розвитку освітології, напрями освітологічної підготовки та освітологічних досліджень, направлених на подолання протиріч між вимогами суспільства до сфери освіти та реальним станом її розвитку. Висвітлено основні акценти методології досліджень феномену сучасної освіти, розроблені в освітологічному вимірі.

Обоснован интегрированный характер современного образования, обусловленный не только внешними факторами, но и саморазвитием, направленным на обеспечение соответствия требованиям конкретной исторической эпохи. Отмечена необходимость применения качественно иного исследовательского подхода к проблемам системного функционирования и развития сферы образования. Раскрыта сущность научного направления интегрированного исследования сферы образования - эдукологии. Проанализированы изменения в понимании понятия "образование"; объективные факторы усиления взаимосвязи и взаимообусловленности развития современного общества и образования. Сформулированы основные положения концепции эдукологии, философские и педагогические истоки ее формирования, объект и предмет эдукологии, а также задачи, стоящие перед ней. Определены основные этапы развития эдукологии, направления эдукологической подготовки и эдукологических исследований, направленных на преодоление противоречий между требованиями общества к сфере образования и реальным состоянием ее развития. Освещены основные акценты методологии исследований феномена современного образования, разработанные в эдукологическом измерении.

The essence of the new scientific approach to the study of the integrated sphere of education – osvitologiya is disclosed in the article; the changes of the meaning of the notion “education” are analyzed; the objective factors of the interconnections and interdependences strengthening of the modern society and education development; the main points of the osvitologiya’s conception are formulated; the philosophical and pedagogical sources of its forming; the object andthe subject of the osvitologiya, the tasks, that face with the osvitologiya as the independent science; it is defined the main stages of the osvitologiya development, the areas of the osvitological training and osvitological researches, that are directed to the overcoming of the society’s demands incompatibilities to the sphere of education with real condition of its development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського