РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000408732<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хоружа Л. 
Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Хоружа // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 80-84. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто ціннісну основу взаємодії держави, суспільства і особистості щодо розвитку освіти у контексті нового наукового напряму - освітології. Зазначено, що спільне ціннісне поле трьох основних суб'єктів розвитку освіти уможливлює ефективність цього процесу. Виокремлено провідні принципи освіти. Визначено закономірності, за дотримання яких можуть відбуватися трансформації в освіті. Подано таблицю взаємообумовленості впливу цінностей держави, суспільства й особистості на розвиток освіти. Проаналізовано основні завдання кожної країни, якими є формування у громадян об'єктивного розуміння ролі освіти у розвитку особистості та суспільства, сприяння оптимізації функціонування держави, посилення її орієнтації на гармонізацію цінностей.

Рассмотрена ценностная основа взаимодействия государства, общества и личности по развитию образования в контексте нового научного направления - образованиеведения. Указано, что общее ценностное поле трех основных субъектов развития образования обеспечивает эффективность этого процесса. Выделены ведущие принципы образования. Определены закономерности, при соблюдении которых могут происходить трансформации в образовании. Приведена таблица взаимообусловленности влияния ценностей государства, общества и личности на развитие образования. Проанализированы основные задачи каждой страны, которыми являются формирование у граждан объективного понимания роли образования в развитии личности и общества, содействие оптимизации функционирования государства, усиление ее ориентации на гармонизацию ценностей.

Examined the interaction of values base of the state, society and the individual with respect to the development of education in the context of a new scientific field osvitologii. Indicated that the total value-field three main subjects of education make the efficiency of this process. Highlighted the guiding principles of education. The regularities under which transformation can occur in education. There were a table of values influence the interdependence of the state, society and the individual'seducational development. Analyzed the problem the main task of each country, which is to develop an objective understanding of the role of civil education in the development of the individual and society and to promote better functioning of the state. Strengthen its focus on the harmonization of values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ч30 в2:Х

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського