РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тарасун В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні : Наук.-метод. посіб. — К., 1998
2.

Хохліна О. П. Мета освіти у змісті навчання розумово відсталих дітей // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4.
3.

Хохліна О. П. Проблема розвитку дитини з вадами інтелекту в працях Виготського Л.С. // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1.
4.

Капустин А. И. Системный подход к формированию понятий и умственных действий у учащихся коррекционной школы на основе оптимизации чувственного и рационального познания : Науч.-метод. пособие для науч. работников, аспирантов, студ. пед. вузов. — 2-е изд. — Славянск: Печат. двор, 2001
5.

Азарський І. М. Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність: Соціально-реабілітаційні аспекти для хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам. Моногр.. — 2-е вид., доповн. — Хмельниц.: ВАТ "Вид-во "Поділля", 2002
6.

Сак Т. В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції. — К.: Актуальна освіта, 2005
7.

Миронова С. Особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім'ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку // Дефектологія. - 2006. - № 4.
8.

Артемчук І. В. Проблеми психологічної підготовки дітей-сиріт із ЗНМ до шкільного навчання // Дефектологія. - 2006. - № 3.
9.

Сак Т. В. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку в школі інтенсивної педагогічної корекції : Автореф. дис... д-ра психол. наук. — К., 2006
10.

Ужченко І. Ю. Особливості формування наочно-образного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами конструкторської діяльності : автореф. дис... канд. психол. наук. — К., 2008
11.

Супрун М. О. Теорія і практика корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина XIX - перша половина ХХ століття) : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2008
12.

Бугера Ю. Ю. Вплив розвитку уваги на працездатність молодших школярів з розумовою відсталістю // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
13.

Мілевська О. П. До проблеми розвитку комунікативних умінь у молодших дошкільників із синдромом Дауна // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2011. - Вип. 3.
14.

Богданцева І. П. Психолого-педагогічна характеристика молодших школярів із затримкою психічного розвитку // Наша шк.. - 2011. - № 3.
15.

Долженко А. І. Педагогічні основи соціально-трудової адаптації учнів молодших класів допоміжної школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03. — К., 2012
16.

Бистрова Ю. Забезпечення наступності в процесі професійно-трудової соціалізації осіб з вадами інтелектуального розвитку (перший етап) // Наука і освіта. - 2012. - № 3.
17.

Вержиховська О. М. Теоретичні аспекти проблеми підготовки дітей з розумовою відсталістю до навчання у школі // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
18.

Ковальчук І. І. Теоретичні основи розвитку інтелектуальної сфери у розумово відсталих старших дошкільників // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 4.
19.

Яковлева С. Провідна роль навчальної діяльності для психофізичного розвитку дитини // Дефектологія. - 2013. - № 2.
20.

Шмаргун В. М. Психолого-педагогічна реабілітація: методологічні та методичні принципи // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського