Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (24)Реферативна база даних (536)Книжкові видання та компакт-диски (530)Журнали та продовжувані видання (141)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч620.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.
 


Armstrong, J. Scott.
Persuasive advertising [Electronic resource] : evidence-based principles / J. Scott Armstrong. - New York : Palgrave Macmillan, 2010. - 350 p
Переклад назви: Переконлива реклама: на основі фактичних даних

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


This book translates knowledge about persuasion into evidence-based principles. Useful knowledge about persuasion has been obtained over the last 100 years from the experience of advertising experts and from empirical studies in advertising and other fields including psychology, consumer behavior, law, mass communication, politics, and propaganda. The principles in Persuasive Advertising provide understandable and easy-to-access guidance for all types of advertising. Including still media such as print and Internet, and motion media such as TV, streaming video, Internet, and radio. They also apply to other types of persuasive communications such as management reports, speeches, and press releases. Wharton School Professor J. Scott Armstrong spent over 16 years on this book. In recent years, he was assisted by Gerry Lukeman, Chairman Emeritus of Ipsos-ASI and Sandeep Patnaik, Research Director at Gallup and Robinson. Altogether, more than 80 people contributed to Persuasive Advertising by obtaining relevant studies, analyzing data, editing and reviewing, and surveying researchers to ensure that the book correctly summarizes their findings. Persuasive Advertising summarizes findings from about 3,000 empirical studies and 50 books. It also presents new findings from previously unpublished studies. Along with the AdPrin Audit software on AdPrin.com, Persuasive Advertising enables advertisers as well as agencies to quickly and inexpensively identify ways to improve ads – or to determine which of a set of ads will be most effective. For example, it typically requires about an hour for an experienced user to obtain a persuasiveness index for a print ad along with a list of ways to improve the ad., By using these principles, advertisers can improve their creativity and effectiveness.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- психологія споживача

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.
 


Burrell, M.
Lobbying and the Media [Electronic resource] : working with Politicians and Journalists / M. Burrell. - London : Thorogood, 2001. - 70 p.
Переклад назви: Лобіювання та ЗМІ: робота з політиками і журналістами

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Lobbying is an art form, rather than a science, so there is inevitably an element of judgement in what line to take. The best lobbying is always based on accurate, up-to-date information and on a well-argued case, founded on credible evidence, and delivered to the right audiences in the right tone of voice at the right time. Sounds simple, but it isn't. This new Special Report shows you how.



Кл.слова:
політика -- медіа

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.
 


Curtis, L. Perry.
Jack the Ripper and the London Press [Electronic resource] / L. Perry Curtis. - London : Yale University Press : New Haven and London, 2001. - 363 p.
Переклад назви: Джек Різник і лондонська преса

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Annotation. Press coverage of the 1888 mutilation murders attributed to Jack the Ripper was of necessity filled with gaps and silences, for the killer remained unknown and Victorian journalists had little experience reporting serial murders and sex crimes. This engrossing book examines how fourteen London newspapers-dailies and weeklies, highbrow and lowbrow-presented the Ripper news, in the process revealing much about the social, political, and sexual anxieties of late Victorian Britain and the role of journalists in reinforcing social norms. L. Perry Curtis surveys the mass newspaper culture of the era, delving into the nature of sensationalism and the conventions of domestic murder news. Analyzing the fourteen newspapers-two of which emanated from the East End, where the murders took place-he shows how journalists played on the fears of readers about law and order by dwelling on lethal violence rather than sex, offering gruesome details about knife injuries but often withholding some of the more intimate details of the pelvic mutilations. He also considers how the Ripper news affected public perceptions of social conditions in Whitechapel.



Кл.слова:
серійні вбивства -- злочинність -- медіа

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Lessig, L.
Free culture. How big media uses technology and the law to lock down culture and control creativity [Electronic resource] / L. Lessig. - New York : The Penguin Press, 2003. - 352 p.
Переклад назви: Вільна культура. Як великий медіа-простір використовує технології та закон щоб обмежити культуру та контролювати творчість

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


From "the most important thinker on intellectual property in the Internet era" (The New Yorker), a landmark manifesto about the genuine closing of the American mind. Lawrence Lessig could be called a cultural environmentalist. One of America's most original and influential public intellectuals, his focus is the social dimension of creativity: how creative work builds on the past and how society encourages or inhibits that building with laws and technologies. In his two previous books, Code and The Future of Ideas, Lessig concentrated on the destruction of much of the original promise of the Internet. Now, in Free Culture, he widens his focus to consider the diminishment of the larger public domain of ideas. In this powerful wake-up call he shows how short-sighted interests blind to the long-term damage they're inflicting are poisoning the ecosystem that fosters innovation. All creative works-books, movies, records, software, and so on-are a compromise between what can be imagined and what is possible-technologically and legally. For more than two hundred years, laws in America have sought a balance between rewarding creativity and allowing the borrowing from which new creativity springs. The original term of copyright set by the Constitution in 1787 was seventeen years. Now it is closer to two hundred. Thomas Jefferson considered protecting the public against overly long monopolies on creative works an essential government role. What did he know that we've forgotten? Lawrence Lessig shows us that while new technologies always lead to new laws, never before have the big cultural monopolists used the fear created by new technologies, specifically the Internet, to shrink the public domain of ideas, even as the same corporations use the same technologies to control more and more what we can and can't do with culture. As more and more culture becomes digitized, more and more becomes controllable, even as laws are being toughened at the behest of the big media groups. What's at stake is our freedom-freedom to create, freedom to build, and ultimately, freedom to imagine.



Кл.слова:
відкритий доступ -- копірайт -- піратство

   Тип видання:   наукове видання   
5.

McChesney, R.
Telecommunications, mass media, and democracy [Electronic resource] / R. McChesney. - New York : Oxford University Press, 1993. - 410 p.
Переклад назви: Телекомунікації, мас-медія та демократія

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Radio broadcasting emerged dramatically between 1920 and 1922 in the United States, capturing the popular imagination in a manner that was rare, if not unprecedented. By the end of the decade the modern networkdominated, advertising-supported system of radio broadcasting had come into existence. By 1935 the system was entrenched economically, politically, and ideologically, and it would provide the basis for the eventual development of television in the 1940s and 1950s. Between 1928 and 1935, however, some elements of American society actively opposed the emerging commercial set-up and attempted to have a significant portion of the ether set aside for noncommercial and nonprofit utilization. Elements of education, labor, religion, the press, civic groups, and the intelligentsia created the opposition and reflected a general social dissatisfaction with the contours of the emerging commercial system. This opposition coalesced, more or less, into a broadcast reform movement that generated a significant critique of the limitations of network-dominated, advertising-supported broadcasting for the communication requirements of a democratic society. It also struggled to rouse public opinion to support federal legislation that would markedly recast U.S. broadcasting. The passage of the Communications Act of 1934, which still remains the reigning statute for radio and television, effectively ended whatever opportunity for legitimate opposition to commercial broadcasting had existed during these years.



Кл.слова:
ЗМІ -- радіомовлення -- преса

   Тип видання:   зб. статей   
6.


On track : A primer on media asset identification [Electronic resource]. - [S. l.] : Ernst & Young, 2011. - 50 p.
Переклад назви: За планом: підручник з виявлення активів ЗМІ

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
ЗМІ -- технологія

   Тип видання:   монографія   
7.

Rizun, V. V.
The vital questions of mass communication theory [Electronic resource] : monograph / V. V. Rizun. - Kyiv : Taras Shevchenko National University of Kyiv, 2009. - 168 p.
Переклад назви: Актуальні питання теорії масової комунікації

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


The monograph is devoted to the vital questions of a domestic mass communication theory. The monograph is written for the scientists and students studying ‘social communications’.



Кл.слова:
комунікація -- спілкування

   Тип видання:   монографія   
8.


Towards Media and Information Literacy Indicators [Electronic resource] / prep. by S. Moeller [et al.]. - Bangkok : UNESCO, 2011. - 53 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Developing a Global Framework for a topic as broad and complex as Information Literacy-Media Literacy or, to use UNESCO’s appellation, Media and Information Literacy (MIL) Indicators is a daunting task. To address this challenge, a brief overview of the history, background, and global context is needed.



Кл.слова:
інформативність -- ЗМІ

   Тип видання:   навчальний посібник   
9.

Амзин, А.
Новостная интернет-журналистика [Електронний ресурс] / А. Амзин. - М. : Аспект Пресс, 2011. - 105 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга, которую вы открыли, называется "Новостная интернет-журналистика". Это практическое пособие по выживанию в редакции новостного интернет-СМИ. Теории здесь мало. Вы не найдете рассуждений о научной составляющей журналистики; здесь мало что сказано про ее истоки; вряд ли она пригодится для сдачи сессии на журфаке.



Кл.слова:
журналістика -- новини

   Тип видання:   словник   
10.

Беккер, К.
Словарь тактической реальности [Електронний ресурс] : культурная интеллигенция и социальный контроль / К. Беккер. - М. : Ультра.Культура, 2004. - 224 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Небольшая по объему книга Конрада Беккера, теоретика «информационного антиглобализма», толкует 72 понятия, на которые может опереться человек, пытающийся разобраться в структуре современной информационной ситуации и сопротивляться той информационной войне, которую ведет против личности Система.



Кл.слова:
інформаційна ситуація -- інформаційна війна -- антиглобалізм -- альтерглобалізм

   Тип видання:   методичний посібник   
11.

Берёзкина, О. П.
Product Placement. Технологии скрытой рекламы [Електронний ресурс] / О. П. Берёзкина. - СПб. : Питер, 2009. - 208 с.. - (Маркетинг для профессионалов)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга по технологии product placement от российского автора. Ориентирована на современную практику, содержит многочисленные отечественные и зарубежные примеры. Вы будете удивлены широтой этого издания, которое рассказывает об эволюции PP, начиная с его использования в традиционных медиаресурсах и заканчивая product placement на космических станциях и в Антарктиде. Предложены профессиональные инструменты по выбору путей применения PP, психологической оценки восприятия и вовлеченности, управлению потребительским поведением и увеличению эффективности product placement через социальные стереотипы. Рассмотрены правовые и этические вопросы.



Кл.слова:
реклама

   Тип видання:   методичний посібник   
12.

Бердышев, Сергей Николаевич.
Рекламный текст [Електронний ресурс] : методика составления и оформления / Сергей Николаевич Бердышев. - М. : Дашков и Ко, 2008. - 132 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее пособие предлагает читателю широкий обзор эффективных технологий по созданию оригинальных и качественных рекламных текстов любого объема и любой степени сложности. Издание охватывает такие темы, как составление и дизайн текста, подбор лексики, работа со стилем, графическое сопровождение текста, создание текстов и гипертекстов для Интернета, текст в бодиарте и многое другое. Книга рассчитана на рекламистов, копирайтеров, корректоров рекламных текстов, маркетологов, психологов, бизнесменов, а также на студентов, обучающихся по специальностям 350700 «Реклама» и 350400 «Связи с общественностью».



Кл.слова:
реклама -- дизайн текста -- лексика

   Тип видання:   наукове видання   
13.

Боярська, Л. В.
"Мовні помилки на сторінках ЗМІ" (Дослідження-моніторинг) [Електронний ресурс] / Л. В. Боярська. - [Б. м. : б. в.]. - 132 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ця стаття є скороченим варіантом дослідження-моніторингу, котре було проведене науковим відділом Інституту журналістики в рамках наукової теми “Моніторинг та інформаційне моделювання ЗМІ”.



Кл.слова:
редагування -- орфографія

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.
 


Ганапольский, Матвей Ю..
Самый лучший учебник журналистики [Електронний ресурс] : кисло-сладкая книга о деньгах, тщеславии и президенте / Матвей Ганапольский. - М. : Астрель, 2012. - 480 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


«Самое смешное, что эта книга – настоящий учебник. Но написанный нескучно. Согласитесь, что суровое лицо преподавателя навевает уважение, но чаще всего не способствует усвоению материала. С другой стороны, веселый и радостный лектор запоминается на всю жизнь. Конечно, каждый автор немного тщеславен. Я не исключение.Сразу заявляю, что не против, если эта книга войдет в список обязательной литературы для изучения в школах, а диктаторы в разных странах будут заявлять: „Мы отменяем в стране свободу слова. Но то, что написано в этой книге, священно!!!“»Редакция присоединяется к автору и авторитетно заявляет, что эта книга нужна каждому, кто хочет стать журналистом или уже стал им, а также всем, кто хоть когда-нибудь общался или собирается общаться с другими людьми. Истинный бестселлер от Матвея Ганапольского, выдержавший не одно переиздание, выходит в дополненном, переработанном и, главное, улучшенном виде.



Кл.слова:
публіцистика -- журналістика

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Елина, Е. А.
Семиотика рекламы [Електронний ресурс] / Е. А. Елина. - К. : Дашков и Ко, 2008

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящее учебное пособие, предназначенное для будущих специалистов в области рекламной деятельности (специальность «Реклама», специализация «Менеджмент рекламного дела»), знакомит студентов с основными знаковыми и эстетическими функциями рекламы, дает представление о таких важных понятиях семиотики и культуры в целом как знак, текст, символ, знаковая система. Учебное пособие поможет в организации рекламного сообщения и его анализе, поскольку предлагает несколько вариантов конструирования и интерпретации рекламы и исследует семиотические и эстетические возможности ее воздействия на сознание и подсознание потребителей. Издание будет полезно не только узким специалистам, но и интересно широкому кругу читателей, интересующихся семиотическими и рекламными проблемами.



Кл.слова:
реклама -- семіотика -- знакова система -- кодифікація -- суґестія

   Тип видання:   підручник   
16.

Зуляр, Ю. А.
Массовые коммуникации в рекламе [Електронний ресурс] : учебник для вузов / Ю. А. Зуляр. - Иркутск : Оттиск, 2006. - 405 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Цель этого учебника ознакомить студентов высших учебных заведений с основами теории массовых коммуникаций и принципами ее применения в рекламном бизнесе, в процессе изучения ими специальности «Реклама». Автор знакомит читателя с историей и современным состоянием массовых коммуникаций и в то же время акцентирует внимание на наиболее актуальных для российских условий проблемах: современном состоянии средств массовой информации в условиях глобализирующегося социума, форме и содержании рекламных технологий, использовании СМИ в рекламе, немедийных каналах и средствах рекламной коммуникации и др.



Кл.слова:
соціальна комунікація -- інформаційний процес -- реклама

   Тип видання:   навчальний посібник   
17.

Капелюшний, А. О.
Редагування в засобах масової інформації [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. О. Капелюшний. - Л. : ПАІС, 2005. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У посібнику викладено основні теоретичні положення курсу "Редагування в ЗМІ". До кожної теми також подано "Питання для самоперевірки", "Практичні завдання", "Літературу". Автор послідовно дотримується концепції курсу редагування в ЗМІ на факультеті журналістики: йдеться про перенесення наголосу на творчий характер редагування – це вид творчості, а процес редагування – це співтворчість з автором. Використано також інші підходи й методи, проте всі їх підпорядковано згаданій концепції. Навчальним посібником можуть скористатися не тільки студенти факультету журналістики, для яких його, власне, й призначено, а й журналісти-практики, загалом працівники з усіх сфер діяльності, чия робота пов'язана з редагуванням і саморедагуванням.



Кл.слова:
редагування -- літературне мовлення

   Тип видання:   словник   
18.

Капелюшний, А. О.
Стилістика й редагування [Електронний ресурс] : практичний словник-довідник журналіста / А. О. Капелюшний. - Л. : ПАІС, 2002. - 576 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У книзі викладено у вигляді словникових статей основні положення з трьох курсів, які вивчають студенти факультету журналістики: з "Практичної стилістики української мови", "Стилістики тексту", "Редагування в ЗМІ". Подано також практичні рекомендації щодо використання цих положень у ЗМІ. Вміщено короткі словники з орфографії, слововживання, з використання граматичних форм різних частин мови тощо. Є в книзі й довідники, призначені для перевірки правильності фактичного матеріалу в журналістських текстах, додержання логічних норм у матеріалах мас-медіа. Серед них - персоналії політичних діячів, лауреатір Шевченківської, Нобелівської премій, премії "Оскар", знаменитих спортсменів, льотчиків-космонавтів та ін. знаних людей, відомості про країни світу та їх столиці, про лідерів держав тощо. Книга призначена насамперед для студентів факультету журналістики та для журналістів-практиків, але вона зацікавить і всіх тих, хто прагне отримати додаткові відомості з культури мови, з різноманітних галузей сучасного суспільного життя. Всі відомості подано станом на 15 січня 2002 року.



Кл.слова:
слововживання -- культура мови -- мас-медіа

   Тип видання:   навчальний посібник   
19.

Каппон, Рене Дж..
Настанови журналістам Ассошіейтед Пресс [Електронний ресурс] : професійний порадник : пер. з англ. / Рене Дж. Каппон. - К. : Києво-Могилянська академія, 2005. - 158 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книжка знаменитого редактора Ассошіейтед Пресс Рене Дж. Каппона, використовувана як практичні настанови для співробітників агенства у США, — ідеальний порадник і підручник з підготовки матеріалів усіх видів для сьогоднішніх та майбутніх журналістів. Головний редактор новин Ассошіейтед Пресс Рене Дж. Каппон викладає основи журналістської майстерності, подає реальні приклади, знайомить з корисними професійними прийомами, завдяки яким ваші матеріали стають зрозумілими, точними й легкими для читання.



Кл.слова:
журналістика -- ЗМІ

   Тип видання:   зб. статей   
20.

Кашин, О.
Всюду жизнь [Електронний ресурс] / О. Кашин. - М. : Европа, 2005. - 168 с.. - (Русский журнал)

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книжка целиком отдана одному автору – Олегу Кашину, за фантастически короткий срок ставшему звездой газетной журналистики. Со стороны может показаться, что формула его успеха проста и незатейлива: всего-то – оказаться в нужное время в нужном месте, а потом живо и смачно обо всем рассказать на газетных страницах. Но, приглядевшись повнимательнее, понимаешь, насколько тонким знатоком жизни и вдумчивым аналитиком надо быть, чтобы так работать и при этом регулярно попадать в яблочко.



Кл.слова:
журналістика
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського