Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (30)Тематичний інтернет-навігатор (1)Автореферати дисертацій (404)Реферативна база даних (4396)Книжкові видання та компакт-диски (1176)Журнали та продовжувані видання (221)
Пошуковий запит: (<.>K=ТУРИСТИЧН$<.>+<.>K=КОМПАНІЯ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   наукове видання   
1.


DB2 Version 8: the official guide [Electronic resource] / P. C. Zikopoulos [et al.]. - Upper Saddle River : Prentice Hall PTR, 2003. - 384 p.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


IBM DB2 Universal Database v8.1.2 will help you access any information, from any application, from anywhere in your organization, anytime—and do it all more easily and cost-effectively than you ever thought possible.



Кл.слова:
компанія -- керівництво

   Тип видання:   словник   
2.

Medlik, S.
Dictionary of travel, tourism and hospitality [Electronic resource] / S. Medlik. - London : Routledge, 2003. - 288 p
Переклад назви: Словник подорожей, туризму та гостинності

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


"That the UK's tourism industry is one of the principal planks in our economy is well-known; that it is largely ignored by the government is partly due to its fragmentation, which inhibits its capacity to speak with one voice. Rik Medlik's Dictionary with its Directory ... [of tourism-related organisations in the UK makes it] a sine qua non to anyone engaged in an industry which Rik Medlik's work and vision pioneered in professionalising. Who amongst our thousands is not profoundly indebted to him? Harry Baum, MBE, FTS, FRGS, Chairman, The Convention Partnership Ltd, UK "Anyone who harbours a doubt that Tourism is a dynamic, progressive and growing industry need only note that the 3rd Edition of Rik Medlik's excellent dictionary contains 33% more entries than it predecessor." "From a la carte to Zloty, Medlik defines the vast and vibrant tourism industry with wit and wisdom, in his usual precise and economical style." "Medlik's comprehensive compendium is relevant to those who learn about tourism, those who manage tourism, those who work in tourism, and those who participate in tourism, wherever in the world they may be." David Longworth, Vice President, Oberoi Centre of Learning and Development, India "The 3rd edition adheres to the Medlik standards: thorough; accurate, interesting and just plain good reading." Jerry Vallen, Dean Emeritus, College of Hotel Administration, University of Nevada Las Vegas, Nevada, USA "Success in the hospitality industry comes through attention to detail; nobody does this better than Professor Rik Medlik, with a style that is authoritative, informative and, above all, interesting. Professor Medlik's prolific contribution to the world's body of knowledge about tourism and hospitality is unparalleled and this latest work roundly illustrates the point." Peter Venison, Managing Director, Sun International Hotels Ltd, UK "This unique dictionary, compiled by a guru of the industry, is an extremely valuable reference book for everyone involved in travel and tourism. It is a mine of information, yet is easy and fun to read." Nancy Cockerell, Editorial Director, The Travel Business Partnership, UK Rik Medlik has been a pillar of support and a mentor to an entire generation of both academics and practitioners in tourism. This latest version of his Dictionary of Travel, Tourism & Hospitality continues that tradition. We are most fortunate to receive the continued benefits of his efforts to provide us with an understanding of the fundamental meaning of all that underlies the phenomenon of tourism. Thanks so much Rik." J.R. Brent Ritchie, Chair, World Tourism Education & Research Centre (WTERC) University of Calgary And Chair, WTO Tourism Education Council "Dictionary of Travel, Tourism & Hospitality, in fact, is not a mere dictionary to the scholarly explain the meanings of key travel-related terms. Rather, I more prefer taking it as an encyclopedia of tourism with clear-cut definitions and necessary background, or as a handbook with handy information one often is desperate to look for. No dictionary alike is...[, so far,] as useful, updated and comprehensive as this one, for academics, administrators and other professionals who would like to be knowledgeable about travel, tourism and hospitality." Professor Zhang Guangrui, Director of Tourism Research Centre, Chinese Academy of Social Sciences "In this new edition of his well established Dictionary, Professor Medlik expands and updates the coverage of travel, tourism and hospitality terms, describes key national and international organisations and adds a new biographical section on historical industry figures. A vital reference work for all those working in, teaching or studying tourism." Colin Clark, Director, Horwath Consultancy, former director British Tourist Authority and English Tourist Board



Кл.слова:
подорожі -- туристичний бізнес -- путівники

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.
 


Вайс, Дэвид А..
Google. Прорыв в духе времени [Електронний ресурс] / Марк Малсид, Дэвид Вайс. - М. : Эксмо, 2007. - 368 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Эта книга – захватывающая история самой успешной Интернет-компании в мире. В последнее время финансовый результат деятельности Google Inc. превосходит даже самые смелые ожидания инвестиционных аналитиков. Целеустремленность, научный талант, творческий поиск, смелость и любовь к эксперименту основателей компании – бывшего москвича Сергея Брина и выходца из штата Мичиган Ларри Пейджа – проложили путь к долгосрочному успеху компании. Под их руководством поисковый механизм Google стал популярнейшим ресурсом, который пользователи любят за удобство и уже испытывают к нему сильную эмоциональную привязанность. В обиходе появился новый глагол «to google», обозначающий поиск чего-либо в Интернете, что говорит о безоговорочной капитуляции конкурентов. Авторы книги подробно изложили бизнес-стратегии компании, позволяющие налаживать взаимовыгодное сотрудничество с рекламодателями и веб-сайтами, а также раскрыли суть ее девиза «Не навреди!».



Кл.слова:
інтернет-компанія -- пошукова система

   Тип видання:   наукове видання   
4.

Sell, S. K.
Private power, public law [Electronic resource] : the globalization of intellectual property rights / S. K. Sell. - New York : Cambridge University Press, 2003. - 218 p.
Переклад назви: Приватна Енергетична Компанія, публічне право: глобалізація прав інтелектуальної власності

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Susan K. Sell s book shows how power in international politics is increasingly exercised by private interests rather than governments. In 1994 the WTO adopted the Agreement on Trade-Related Aspects of Intellectual Property Rights (TRIPS), which dictated to states how they should regulate the protection of intellectual property. This book argues that TRIPS resulted from lobbying by twelve powerful CEOs of multinational corporations who wished to mould international law to protect their markets. This book examines the politics leading up to TRIPS, the first seven years of its implementation, and the political backlash against TRIPS in the face of the HIV/AIDS crisis. Focusing on global capitalism, ideas, and economic coercion, this work explains the politics behind TRIPS and the controversies created in its wake. It is a fascinating study of the influence of private interests in government decision-making, and in the shaping of the global economy.



Кл.слова:
глобальний капіталізм -- глобальна економіка -- захист прав інтелектуальної власності

   Тип видання:   методичний посібник   
5.

Терещенко, Н. Н.
Re: Маркетинг: Возможна ли практика в стиле funk? [Електронний ресурс] : книга для первых лиц / Н. Н. Терещенко. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2007. - 288 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга о маркетинге, которой на практике могут воспользоваться компании, не имеющие в штате ни одного маркетолога. Рынок — это люди. А маркетинг — искусство взаимодействия людей друг с другом. Как наладить это взаимодействие, чтобы оно дало наилучшие результаты для вашей компании? Об этом вы узнаете, прочитав книгу, которая написана легко, с юмором, живым разговорным языком. Исследование нижегородских маркетологов, посвященное маркетингу как инструменту управления рынком, основывается на личном опыте авторов и экcпериментальных данных. Созданная профессионалами для профессионалов, книга «для первых лиц» в то же время будет полезна всем, кого интересует психология человека эпохи всеобщего потребления. Вы извлечете из этой книги максимальную пользу, если вы — владелец бизнеса, директор компании, директор по маркетингу или маркетолог небольшой компании. Книга также полезна тем, кто занимается связями с общественностью и рекламой в малом и среднем бизнесе. Кроме того, эту книгу должен прочитать каждый студент, заканчивающий ВУЗ по специальности, связанной с маркетинговыми коммуникациями.



Кл.слова:
взаємозв'язок -- компанія -- ринок

   Тип видання:   науково-популярне видання   
6.
 



Scotland [Electronic resource] / ed. R. Thiro. - New York : DK, 2008. - 248 p
Переклад назви: Шотландія

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ




Кл.слова:
подорож -- туристичний порадник -- історія Шотландії

   Тип видання:   науково-популярне видання   
7.

Кумминс, Ян.
Shell шокирует мир. Секреты и спекуляции нефтяного гиганта [Електронний ресурс] / Ян Кумминс, Джон Бизант. - М. : Вершина, 2007. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Более ста лет Shell считалась мировым лидером, обладавшим большим влиянием, чем некоторые европейские государства. Как гласил слоган компании: Shell можно доверять. Так было до января 2004 года, когда компания сообщила, что данные о ее нефтяных запасах были завышены на 3,9 млрд баррелей! Эта книга уникальна, так как столь подробный и достоверный материал о нефтяном бизнесе Shell публикуется впервые. Авторы предлагают детальное описание финансовых махинаций компании, ее планов по добыче нефти на Сахалине и ужасающего воздействия на экологию стран - от разорения земель в Нигерии до уничтожения целых сообществ в США. Вы узнаете, как бывший торговец ракушками создал крупнейшее предприятие в мире, чье доброе имя было запятнано внутренними раздорами, ложью и стремлением превзойти конкурентов любой ценой.



Кл.слова:
нафтовий бізнес -- компанія -- фінансова махінація

   Тип видання:   науково-популярне видання   
8.
 


Tonkin, Hannah.
State control over private military and security companies in armed conflict [Electronic resource] / Hannah Tonkin. - Cambridge : Cambridge university press, 2011. - 339 p
Переклад назви: Державний контроль за приватними військовими і охоронними компаніями у збройних конфліктах

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


I could not have produced this book without the assistance and support of others. It began life as a doctoral thesis completed at the University of Oxford under the supervision of Dapo Akande and Professor Guy Goodwin-Gill. Dapo’s sharp intellect, close attention to detail and extensive knowledge of international law undoubtedly pushed me to produce a better thesis and book. He regularly went beyond the call of duty by providing feedback from the other side of the world, whether by email between Yale and The Hague or by skype between Oxford and Australia, and his flexibility and tireless availability enabled me to pursue a range of endeavours while still maintaining a strong level of supervision throughoutmydoctorate. I amalsoextremely grateful tomy supervisor during the final term of my doctorate, Professor Guy Goodwin-Gill, who invested a considerable amount of time and energy to comprehend the entire project at a late stage. His feedback on the final drafts ofmy thesis and his general advice on the road to publication were invaluable. Dr Sarah Percy and DrRoger O’Keefe examinedmy masters thesis at the University of Oxford, and their exacting standards helped me to improve my work and develop it into a doctoral proposal. My doctoral thesis examiners, Professors Vaughan Lowe and Nigel White, also provided helpful comments, and I am grateful for their assistance. The Rhodes Scholarship funded my studies at Oxford for three full years. I will forever be indebted to the Rhodes Trust for the financial support, self-confidence and phenomenal professional and personal opportunities that the Scholarship provided. I was also fortunate to receive a Wingate Scholarship during the final stages of my doctorate. Parts of Chapters 3, 4 and 5 of this book develop work that appeared in ‘Common Article 1: AMinimumYardstick for Regulating PrivateMilitary and Security Companies’ (2009) 22 Leiden Journal of International Law 779–99. I gratefully acknowledge the journal’s permission to reprint the relevant passages.



Кл.слова:
охорона -- найманці -- конфлікт

   Тип видання:   монографія   
9.

Михайліченко, Г. І.
Інноваційний розвиток туризму [Електронний ресурс] : монографія / Г. І. Михайліченко ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2012. - 608 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 22.24 Мб


У монографії викладено теоретико-методологічні засади інноваційного розвитку туризму, розкрито генезу інноваційних теорій, визначено напрями трансформації процесів управління і гармонійного розвитку туристичних підприємств, фактори інноваційних змін та особливості формування інноваційної стратегії туристичного підприємства. Проведено структурний аналіз інноваційного розвитку туризму як сфери діяльності, складових інноваційного процесу та динаміки нововведень у туризмі; структурно-інституціональний аналіз ринку туристичних послуг. Визначено заходи мотивації інноваційної активності, оновлення і модернізації технологічних процесів туристичних підприємств, дієвість інвестиційної політики та потенціал інноваційного розвитку підприємств туризму завдяки інтелектуальному, репутаційному, комунікативному та ресурсному потенціалу туризму. Розраховано на науковців, викладачів, працівників туристичної сфери і тих, хто цікавиться питаннями інноватики туризму.



Кл.слова:
туроперейтинг -- туристичні потоки -- регіональний розвиток -- інвестиційна привабливість

   Тип видання:   монографія   
10.

Босовська, М. В.
Інтеграційні процеси в туризмі [Електронний ресурс] : монографія / М. В. Босовська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2015. - 832 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 8.60 Мб


Монографію присвячено теоретичним, методологічним і практичним питанням формування та розвитку інтеграційних процесів в туризмі. На основі генезису існуючих економічних концепцій розкрито вплив інтеграційних тенденцій на трансформацію змісту управління підприємством. Розглянуто методологію розвитку інтеграційних процесів на основі комплементарності у межах стратегічного партнерства, мережевих утворень, франчайзингових систем, віртуальних форм взаємодії. Визначено методологічний базис кластерних формувань та публічно-приватного партнерства. Сформовано положення концепції інтеграційного розвитку та розроблено механізми її імплементації в туризмі. Обґрунтовано технології та параметри детермінант інтеграційної взаємодії суб’єктів туристичної діяльності. Надано методичні та практичні рекомендації щодо реалізації інтеграційних стратегій та активізації інтеграційних процесів туристичних підприємств. Розраховано на науковців, викладачів, керівників та професіоналів туристичної галузі, які вивчають наукову проблему управління інтеграційними процесами.



Кл.слова:
економічні трансформації -- конвергенція бізнес-структур -- інтеграційна стратегія

   Тип видання:   підручник   
11.

Мельниченко, С. В.
Інформаційні технології у туристичній індустрії [Електронний ресурс] : підручник / С. В. Мельниченко, Н. І. Ведмідь ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2011. - 280 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 9.76 Мб


У підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання застосування інформаційних технологій в управлінні якістю туристичних послуг; інваріантні підходи до інформаційних технологій у маркетинговій діяльності підприємств туристичної індустрії; формування системи менеджменту у підприємствах із застосуванням новітніх інформаційних технологій; організація управління сучасними підприємствами на основі використання інформаційних технологій. Призначено для студентів напряму підготовки «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент туристичної індустрії».



Кл.слова:
комунікаційна політика -- електронний бізнес -- тайм-менеджмент

   Тип видання:   підручник   
12.

Ростовський, В. С.
Барна справа [Електронний ресурс] : підручник / В. С. Ростовський, С. М. Шамян. - 2-е вид.. - К. : Центр учбової літератури, 2011. - 395 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У зв’язку із західноєвропейською інтеграцією України та вступом до СОТ швидкого розвитку набуває в Україні туристична індустрія, курортна діяльність. Тому в багатьох вищих навчальних закладах, технічних та кулінарних училищах планується підготовка спеціалістів, бакалаврів із нової спеціальності 6.140101 «Готельно-ресторанна справа». У підручнику розглядаються питання організаційної структури барів в Україні, їх технічного оснащення, технології приготування коктейлів та напоїв, організації роботи барменів. Видання розраховане на підготовку менеджерів у галузі барної справи.



Кл.слова:
готельно-ресторанна справа -- кулінарія -- напій

   Тип видання:   підручник   
13.


Бизнес-планирование [Електронний ресурс] : учебник / под ред.: В. М. Попова, С. И. Ляпунова. - М. : Финансы и статистика, 2001. - 672 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Рассматривается плановый характер деятельности предприятия, выбор и реализация бизнес-проекта, профессиональная поддержка и сопровождение бизнеса, разработка и мониторинг бизнес-плана, антикризисное планирование и управление компанией, механизм банкротства. Учебник имеет большое количество приложений, конкретных примеров, тестов. Для преподавателей и студентов высших учебных заведений, изучающих дисциплины: `Экономический анализ`, `Бизнес-планирование`, `Инвестиционное проектирование`, `Управление проектами`, `Инновационная деятельность`, а также менеджеров предприятий, экспертов и консультантов по бизнес-планированию.



Кл.слова:
бізнес-план -- компанія -- управління -- фінанси

   Тип видання:   методичний посібник   
14.

Меньчуков, Александр Евгеньевич.
В мире ориентиров [Електронний ресурс] / А. Е. Меньчуков. - М. : Мысль, 1966. - 284 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассказывается о том, как пользоваться для определения своего положения во времени и в пространстве самыми разнообразными природными ориентирами — от далеких звезд, Солнца и Луны до полевого цветка; она учит ориентироваться без специальных приборов в любых природных условиях, днем и ночью, в разное время года, независимо от погоды. Книга знакомит читателя с особенностями поведения и ориентирования животных. Все, кто любит природу — будь то ботаник или турист, геолог или охотник, географ или рыболов, геофизик или альпинист,— с интересом и пользой прочтут эту книгу. Компас и карта положили начало новому виду спорта — ориентированию. Спортсмены-ориентировщики также найдут в книге много полезных сведений.



Кл.слова:
орієнтування -- природний орієнтир -- туристичний похід

   Тип видання:   наукове видання   
15.

Мирвис, Ф.
В пустыню и обратно [Електронний ресурс] : история самого грандиозного корпоративного тренинга : пер. с англ. / Ф. Мирвис, К. Аяс, Д. Рот. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2006. - 267 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассказана захватывающая, почти детективная, история трансформации Unilever - одной из крупнейших мировых корпораций. Небольшая группа новаторов применила современные методы корпоративного тренинга и добилась грандиозных успехов. Методы этих тренингов не просто удивляют - они могут даже шокировать. Однако выгоды, которые получила компания в плане личного роста работников и всего бизнеса в целом, поистине огромны: увеличились темпы роста производства, доля рынка, уровень прибыльности. Это - история о том, как рядовые работники компании в особых обстоятельствах превратились в настоящих лидеров бизнеса. Их успех и неудачи в активизации брендов, запуске новых продуктов, привлечении потребителей и увеличении доходов можно считать примером новой предпринимательской культуры.



Кл.слова:
бізнес -- компанія -- виробництво

   Тип видання:   наукове видання   
16.

Шейн, С. А.
Від морозива до Інтернету. Франчайзинг як інструмент розвитку та підвищення прибутковосп вашої компанії [Електронний ресурс] : пер. с англ. / С. А. Шейн. - Д. : Баланс Бізнес Букс, 2006. - 208 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Франчайзинг пропонуе компаніям потужний інструмент розвитку та підвищення прибутковості. Автор пропонуе систематичну оцінку переваг i недоліків франчайзингу, а також кращі методи побудови ycпішної франчайзингової системи, що отримали практичне підтвердження. Основна увага придляеться стратегічним питаниям i проблемам, з якими стикаеться франчайзер.



Кл.слова:
реклама -- економіка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
17.

Рон, Джим.
Витамины для ума [Електронний ресурс] / Джим Рон. - [Б. м.] : [б. в.], 2010. - 235 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга адресована бизнесменам и руководителям любых компаний, фирм, организаций. Она интересна и бизнесменам, и тем, кто только планирует заняться предпринимательством. Рекомендации Джима Рона применимы к компаниям любого масштаба - от транснациональных гигантов до мелких индивидуальных предприятий. Для их практического осуществления не требуется специальных знаний и навыков. Эти рекомендации универсальны. Они представлены в виде несложных действий, основанных на здравом смысле.



Кл.слова:
бізнес -- компанія

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.
 


Исделл, Невил.
Внутри Coca-Cola. История бренда № 1 глазами легендарного CEO [Електронний ресурс] / Невил Исделл, Дэвид Бизли. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2011. - 256 с.

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Вы задумывались о том, что Coca-Cola присутствует во всех странах мира, кроме трех? Благодаря чему секретный состав знаменитого напитка, первоначально задуманного как лекарство от похмелья, завоевал весь мир? И почему в наше время именно гигантские корпорации стали мишенью критики? Невил Исделл, бывший CEO и председатель совета директоров Coca-Cola, рассказывает захватывающую историю возрождения и нынешнего процветания компании. Вам предоставлен уникальный шанс узнать из первых рук, каким образом «Кока-Кола» удалось во многом превзойти своего вечного конкурента, «Пепси»; с какими непредсказуемыми проблемами пришлось столкнуться компании при завоевании российского рынка. Иными словами – о том, какие страсти кипели и кипят за невинным лозунгом «Всегда “Кока-Кола”». Уверяем, что вы извлечете для себя максимум пользы.



Кл.слова:
компанія -- корпорація

   Тип видання:   підручник   
19.

Мальська, М. П.
Готельний бізнес: теорія та практика [Електронний ресурс] : підручник / М. П. Мальська, І. Г. Пандяк. - 2-е вид., перероб. і доп.. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 472 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У підручнику систематизовано виклад організаційних, управлінських та технологічних засад вивчення готельної сфери як навчальної дисципліни теоретико-методологічного та прикладного спрямування. Послідовно розкрито питання еволюції сфери гостинності, проаналізовано проблему типології та класифікації готельних підприємств, організації та управління, технології обслуговування, архітектурно-планувальні особливості споруд готельних підприємств. Підручник пропонується для студентів вищих навчальних закладів, які готуються працювати у сфері туризму, викладачів вищих навчальних закладів, працівників готельної та туристичної сфери, усіх, хто цікавиться розвитком сфери гостинності.



Кл.слова:
мікроекономіка -- туризм

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.

Шей, Тони.
Доставляя счастье. От нуля до миллиарда: история создания выдающейся компании из первых рук [Електронний ресурс] / Тони Шей. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2010. - 304 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В этой книге собрано сразу несколько историй, одна зажигательнее другой. Автобиография одного из самых ярких молодых бизнесменов последнего времени, начавшего свой первый бизнес в девять лет. История развития его компании Zappos, за десять лет с нуля разогнавшейся до миллиардного оборота. А главное – рассказ о том, как Тони и его соратникам удалось построить бизнес, радующий своим существованием не только владельцев, но и всех причастных к компании – от сотрудников и клиентов до поставщиков и партнеров. Обо всех планах и пробах, ошибках и курьезах, принципах и заповедях Zappos – из первых рук и от первого лица. Книга доставит счастье всем, кому интересны истории успеха современных компаний и принципы создания крепкого бизнеса. Особенно тем, кто сам владеет или руководит компанией.



Кл.слова:
компанія -- бізнес -- прибуток
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського