Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (10)Автореферати дисертацій (278)Реферативна база даних (1641)Книжкові видання та компакт-диски (251)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>K=ЗБУТ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

   Тип видання:   науково-популярне видання   
1.
 


Горбачев, Максим Николаевич.
Переговоры об откате [Електронний ресурс] / Максим Горбачев, Дмитрий Ткаченко. - М. : Вершина, 2008. - 120 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге рассматривается практический инструментарий, необходимый для ведения переговоров об откате в процессе работы с клиентами. Издание предназначено для коммерческих директоров, руководителей сбытовых подразделений, менеджеров по продажам. Книга основана на практическом опыте работы в «откатоопасных» отраслях бизнеса и проведения авторского тренинга «Переговоры об откате».



Кл.слова:
бізнес -- гроші -- збут -- корупція

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.
 


Горелкина, Елена.
Продажи в сфере HoReCa [Електронний ресурс] / Елена Горелкина. - М. : Вершина, 2007. - 224 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге дается оценка HoReCa как перспективного канала и рынка сбыта, описываются успешные механизмы развития этой сферы в России, развеиваются мифы, во власти которых находятся многие предприниматели и менеджеры. «Изюминка» книги – мини-интервью со специалистами, имеющими большой опыт продаж и закупок в HoReCa, реальные примеры удачной и неудачной организации работы. Издание адресовано директорам и менеджерам компаний, занимающихся поставками продукции и оборудования в отели, кафе, рестораны. Будет оно интересно и бизнесменам, взвешивающим свои шансы для успешного выхода на рынок HoReCa.



Кл.слова:
ринок збуту -- канал збуту

   Тип видання:   методичний посібник   
3.


Досудове розслідування злочинів, пов’язаних із незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів, прекурсорів, отруйних, сильнодіючих речовин, отруйних сильнодіючих лікарських засобів із використанням сучасних телекомунікаційних та інших технологій [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. С. Цуцкірідзе [и др.] ; Міністерство внутрішніх справ України, Національна поліція України, Харківський національний університет внутрішніх справ. - Київ : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021. - 164 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 5.58 Мб


У навчальному посібнику наведено кримінально-правову та криміналістичну характеристику, механізм документування та розслідування безконтактних збутів наркотичних засобів через мережу Інтернет, зокрема з використанням телефонних дзвінків і Інтернет-месенджерів та здійснення «закладок». Наведено механізм документування та розслідування збутів наркотичних засобів через мережу Інтернет при здійсненні оплати за наркотичні засоби криптовалютою.



Кл.слова:
розслідування злочинів -- незаконний обіг -- розкриття та розслідування злочиніВ

   Тип видання:   науково-популярне видання   
4.
 


Леле, Милинд.
Абсолютное оружие. Как убить конкуренцию: захват и удержание рынка [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Милинд Леле. - СПб. : Питер, 2009. - 107 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор развенчивает один из постулатов современного делового мира - концепцию устойчивого конкурентного преимущества, и показывает, что получать прибыль выше средней по отрасли могут только те компании, которые имеют монополию. В книге анализируются две главные составляющие монополии (монопольное пространство и монопольный период) и рассматриваются основные виды монополий (монополия на актив и ситуативная монополия). Милинд Леле (Milind M. Lele) – управляющий директор компании SLC Consultants, Inc., основанной в Чикаго (США, Иллинойс) и специализирующейся на стратегическом консалтинге. Получив степень доктора философии в Гарвардском университете, Милинд Леле более 18 лет был профессором в области стратегии и маркетинга в Высшей школе бизнеса при Чикагском университете, а сегодня занимается преподавательской деятельностью в различных странах мира. Автор целого ряда статей в Harvard Business Review и Sloan Management Review, а также книг «Главное – потребитель: как добиться решающего преимущества за счет удовлетворения клиентов» (The Customer Is Key: Gaining an Unbeatable Advantage Through Customer Satisfaction) и «Стратегическое преимущество: как использовать сильные стороны компании для завоевания рынка» (Creating Strategic Leverage: Matching Company Strengths with Market Opportunities). Книга заинтересует представителей компаний, работающих на высоко-конкурентных рынках, сотрудников регулирующих органов, а также студентов экономических вузов и бизнес-школ.



Кл.слова:
бізнес -- гроші -- ринок -- маркетинг -- збут -- бізнес-тренер

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

Лукич, Р. М.
Управление продажами [Електронний ресурс] / Р. М. Лукич. - М. : Манн, Иванов и Фербер, 2010. - 256 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Нужно увеличить продажи? Ищите решения в книге «Управление продажами» — несомненно, лучшей инструментальная книге об организации продаж. В ней есть все: от конкретной системы материальной мотивации продавцов и прогнозирования продаж до конструктивного определения миссии компании (да-да, как инструмента продаж) и анализа роли лидера. Радмило Лукич, гуру организации продаж, автор многих книг, особо гордится именно этой книгой. В ней — весь его многолетний опыт, полный охват материала, отсутствие «воды», юмор и легкий стиль изложения серьезных тем.



Кл.слова:
купівля -- продаж -- ринок збуту -- продавець

   Тип видання:   монографія   
6.

Мошковська, О. А.
Облік фінансових результатів: теорія та методологія [Електронний ресурс] : монографія / О. А. Мошковська ; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : [б. в.], 2013. - 380 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.96 Мб


Розкрито сучасний стан та розроблено пропозиції щодо вдосконалення методики і організації обліку витрат, доходів та фінансових результатів на молокопереробних підприємствах. Сформульовано напрями вдосконалення обліку фінансових результатів у системі управління молокопереробними підприємствами. Відображено системи ціноутворення на молочну продукцію з урахуванням особливостей внутрішнього ринку та ринку збуту експортно орієнтованої продукції. Для студентів, слухачів, аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів економічного спрямування, а також практикуючих фахівців та державних службовців, до кола інтересів яких входять питання виробництва молочної продукції.



Кл.слова:
калькулювання -- ціноутворення -- бюджетування -- бенчмаркінг

   Тип видання:   наукове видання   
7.

Наумов, В. Н.
Маркетинг сбыта [Електронний ресурс] / В. Н. Наумов. - [Б. м. : б. в.]. - 52 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Cбыт представляет собой систему отношений в сфере товарно-денежного обмена между экономически и юридически свободными субъектами рынка сбыта, реализующие свои коммерческие потребности. Субъектами рынка сбыта выступают продавцы и покупатели, а объектом сбыта является непосредственно товар в маркетинговом понимании этого слова.



Кл.слова:
збут -- товар -- фінанси

   Тип видання:   автореферат   
8.

Олефір, Андрій Олександрович.
Господарсько-правове забезпечення державних закупівель у сфері охорони здоров’я [Електронний ресурс] : автореферат дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / А. О. Олефір ; Національний університет «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». - Х. : [б. в.], 2014. - 31 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 0.24 Мб


Зроблено теоретичне узагальнення і подається вирішення наукового завдання, що полягає у визначенні та систематизації юридичних засобів усунення основних дисфункцій правового механізму державних закупівель у сфері охорони здоров'я. Доведено, що державні закупівлі є універсальним за предметом, поліфункціональним і комплексним засобом непрямого регулювання господарських відносин, який забезпечує реалізацію сукупності публічних інтересів, поєднуючи законні інтереси держави і суб'єктів господарського права під час організації збуту товарів, виконання робіт або надання послуг з метою гарантування суспільних потреб. Детально аналізуються дисфункції правового механізму державних закупівель в охороні здоров'я. Розроблено підхід до більш широкого врахування специфіки задоволення потреб сфери охорони здоров'я у рамках державних закупівель, визначено напрямки вдосконалення спеціального законодавства. Досліджено універсальні правові засоби, що мають вагоме юридичне значення для всіх стадій організації та проведення закупівель. Запропоновано встановити нові правила планування торгів і визначення предмета в конкурсній документації. Обґрунтовано доцільність запровадження стратегічного планування закупівель, удосконалення регулювання кваліфікаційного відбору та оцінювання конкурсних пропозицій учасників.



Кл.слова:
державні закупівлі -- тендери -- фармацевтичний ринок

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.

Орлов, Виктор Евгеньевич.
Капкан на продавца [Електронний ресурс] / Вик Орлов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 219 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Первая книга этой серии, вышедшая под названием «Капкан На Рекламиста» моментально разлетелась по всему Рунету и получила хорошие отзывы, и я решил продолжить это доброе дело и отблагодарить рунетовское население созданием серии на эту тему «Капкан На Продавца» логическое продолжение предыдущей книги Начиная ее, я попутно решил проверить не теряется ли у классиков с годами от пережитого чувство юмора и легкость стиля? Проверил не теряется



Кл.слова:
реклама -- маркетинг -- збут -- успіх

   Тип видання:   методичний посібник   
10.


Особливості розслідування незаконного виробництва, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збуту наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (в т.ч. із використанням телекомунікаційних технологій) [Електронний ресурс] : науково-методичні рекомендації / М. С. Цуцкірідзе [и др.] ; Національна поліція України, Харківський національний університет внутрішніх справ, Кафедра криміналістики, судової експертології та домедичної підготовки факультету № 1. - Київ : ТОВ "7БЦ", 2021. - 125 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Текст у форматі PDF 1.73 Мб


Методичні рекомендації для практичних підрозділів Національної поліції України "Особливості розслідування незаконного виробництва, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення, пересилання чи збуту наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів (в т.ч. із використанням телекомунікаційних технологій)".



Кл.слова:
слідчі ситуації -- проведення судових експертиз -- кримінальні правопорушення

   Тип видання:   науково-популярне видання   
11.
 


Офицеров, Петр.
Поставщик: организация эффективной работы с сетевыми магазинами. Российская практика [Електронний ресурс] / П. Офицеров. - М. : Эксмо, 2008. - 176 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В книге раскрываются технологии, повышающие эффективность работы с розничными сетями. Как заключать договора, вести переговоры с закупщиками, бороться со штрафами и многое другое - впервые вопросы взаимодействия поставщиков с розничными сетями рассматриваются как совокупность процессов, знание о которых поможет поставщику добиться высоких финансовых результатов. Материал книги основан на личном многолетнем опыте работы автора с розничными сетями в качестве поставщика и консультанта по организации продаж. В ней проанализированы ошибки и учтен опыт сотен компаний работающих с розничными сетями. Книга предназначена для руководителей компаний, продающих или желающих продавать свои товары через сетевые магазины, для коммерческих директоров, менеджеров по работе с сетевыми магазинами.



Кл.слова:
збут -- постачання -- гроші -- ринок -- мережевий маркетинг -- логістика

   Тип видання:   науково-популярне видання   
12.
 


Потапов, Дмитрий.
NLP в продажах [Електронний ресурс] / Д. Потапов. - М. : Эксмо, 2007. - 166 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Каждый день нашей жизни все мы что-то продаем – продукты или имидж компании, переговорную позицию или даже самого себя – руководству, коллегам, родным и близким. Хотите делать это неизменно успешно? Тогда овладейте эффективными приемами NLP-продаж! Это позволит вам действовать с четким пониманием того, как выходить победителем из любой ситуации и достигать самых высоких вершин! Книга предназначена для широкого круга читателей, для всех, кто хочет эффективно продавать другим людям товары, идеи, фирму и себя.



Кл.слова:
маркетинг -- реклама -- товар -- збут -- успіх

   Тип видання:   науково-популярне видання   
13.

Потапов, Дмитрий.
Мотивируют не деньги, а золотые корабли! [Електронний ресурс] / Д. Потапов, С. Потапов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 10 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Менеджеры, работающие в классических организациях, обычно не любят сетевиков. За редким исключением – широты мышления, или, когда они сами или члены их семьи подрабатывают вечером косметикой «от сердца к сердцу». Между тем опыт сетевиков может очень много дать классической иерархической организации.



Кл.слова:
гроші -- успіх -- бізнес -- ринок -- товар -- збут

   Тип видання:   науково-популярне видання   
14.

Потапов, Сергей.
Телефонных продаж не бывает, но они работают! [Електронний ресурс] / С. Потапов. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 19 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Некоторые гуру менеджмента считают, что «телефонных продаж не бывает». Вот и Том Хопкинс, например, полагает, что «пятый шаг телефонной продажи – это встреча». То есть телефонным продажам придается сугубо вспомогательное значение по отношению к личным. И тому есть причины. Все их знают.



Кл.слова:
гроші -- успіх -- збут -- товар -- маркетинг

   Тип видання:   наукове видання   
15.
 


Радаев, Вадим Валерьевич.
Кому принадлежит власть на потребительких рынках. Отношения розничных сетей и поставщиков в современной России [Електронний ресурс] / В. В. Радаев. - [Б. м.] : Высшая Школа Экономики, 2011. - 384 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Автор использует инструменты современной экономической социологии для изучения сложных и зачастую конфликтных отношений в цепях поставок между розничными сетями и их поставщиками. На основе оригинальных количественных и качественных эмпирических данных демонстрируется, как рыночная власть пронизывает отношения рыночного обмена и как конкуренция сопровождается формированием социальных связей. Выясняется, что лежит в основе отношенческих конфликтов и каков экономический смысл бонусных платежей, взимаемых розничными сетями с поставщиков. Подробно исследуются механизмы формирования новых правил игры на примере процесса разработки и обсуждения Федерального закона «Об основах государственного регулирования торговой деятельности в РФ» (№ 381-ФЗ).



Кл.слова:
економіка -- бізнес -- збут -- товар

   Тип видання:   підручник   
16.

Романенко, Л. Ф.
Банківський маркетинг [Електронний ресурс] : підручник / Л. Ф. Романенко. - К. : Центр навчальної літератури, 2004. - 344 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Підручник підготовлено відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банках" для студентів, опановуючих магістерську підготовку, та практичних працівників банківської сфери. Значну увагу приділено методології банківського маркетингу, класифікації банківських продуктів, особливостям проведення маркетингових досліджень в банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності, а також розробці товарної, ціпової, комунікаційної та збутової політики банків. Підручник містить контрольні запитання, завдання для самостійної роботи студентів, кейси, методичні вказівки до їх виконання. Рекомендований для студентів економічних вузів, аспірантів, викладачів, працівників банківської сфери, а також усіх, хто цікавиться проблемами банківського маркетингу.



Кл.слова:
банківська сфера -- маркетингове дослідження -- маркетингова діяльність

   Тип видання:   методичний посібник   
17.

Сегеда, С.
Як вести бізнес з іноземним партнером [Електронний ресурс] / С. Сегеда, О. Татаревський. - К. : Центр комерційного права, 2006. - 134 с.. - (Юридична абетка пiдприємця)

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Сьогоднішні умови ведення бізнесу в нашій країні суттєво відрізняється від тих, які існували ще десять років тому. В Україні поступово створюється так звана ринкова економіка. Економіка, в якій існує чесна конкуренція між представниками бізнесу та в якій перемагає той, хто зможе завоювати прихильність споживача. Це змушує вітчизняних підприємців постійно думати про розвиток власного бізнесу, про те, які нові товари й послуги можна запропонувати споживачу, як покращити якість існуючих. І нерідко при цьому вони звертають свої погляди за кордон, сподіваючись віднайти там відповіді на свої питання. І знаходять нові продукцію, послуги, технологію, знання, бізнес-партнерів. З іншого боку, представники українського підприємництва прагнуть розширювати географію свого бізнесу, завойовуючи нові ринки збуту, у тому числі й в інших країнах світу. Можливо, ви відноситесь саме до таких бізнесменів, і до ваших планів входить найближчим часом зайнятись експортом своєї продукції за кордон, чи, навпаки, ви плануєте імпортувати щось в Україну. Ймовірно, ви навіть думаєте про створення спільного бізнесу з іноземними партнерами. Сподіваємось, що у такому разі брошура, яку ви тримаєте у руках, стане вашим надійним помічником.



Кл.слова:
бізнес -- підприємництво

   Тип видання:   науково-популярне видання   
18.
 


Сетиаван, Айвен.
Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе [Електронний ресурс] / А. Сетиаван, Ф. Котлер, Х. Картаджайя. - М. : Эксмо, 2011. - 240 с.. - (Гуру менеджмента)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Новая книга всемирно известного гуру маркетинга Филипа Котлера "Маркетинг 3.0" для многих станет откровением и лишь для самых искушенных в маркетинге будет подтверждением того, о чем они сами интуитивно уже давно догадывались. В развитых странах уже сегодня (а в развивающихся - очень скоро) рассчитывать на победу над конкурентами сможет только та компания, которая освоит и начнет применять в деле маркетинг 3.0. Говоря кратко, это способ тончайшего, изощренного воздействия на потребителя, при котором затрагиваются не только разум и эмоции, но и душа человека. Воспользуйтесь им, и вскоре все покупатели и клиенты ваших конкурентов перейдут к вам. Огромное преимущество маркетинга 3.0 перед двумя предыдущими версиями еще и в том, что с его помощью любая компания сможет подключиться к решению глобальных проблем человечества (бедность, загрязнение окружающей среды, социальная несправедливость, смертельные болезни) с коммерческой выгодой для себя! Твори добро - и зарабатывай на этом. Книга будет полезна не только практикующим маркетологам, менеджерам различного уровня, но и преподавателям и студентам.



Кл.слова:
гроші -- товар -- збут -- ринок -- реклама

   Тип видання:   науково-популярне видання   
19.

Теллис, Джерард.
Воля и видение [Електронний ресурс] : как те, кто приходит позже остальных, в итоге заправляют рынками / Джерард Теллис, Питер Голдер. - [Б. м.] : [б. в.], [20_ _?]. - 726 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Gillette вышла на рынок безопасных бритв десятилетия спустя после его зарождения, но продолжает доминировать на нем до сих пор. Microsoft доминирует на многих рынках, ни на одном из которых она не была пионером. Amazon – ведущий, но не первый, книжный Интернет-магазин. Эти и десятки других примеров доказывают, что, несмотря на расхожее мнение, первенство на рынке не является гарантией широкой известности, большой доли рынка и тем более долгосрочного лидерства. Хорошо аргументированная и тщательно выверенная книга «Воля и видение» открывает пять ключевых принципов, являющихся реальными движителями длительного рыночного лидерства: – Видение массового рынка. – Настойчивость руководителя. – Неустанные инновации. – Финансовая смелость. – Умелое распоряжение активами. Основываясь на многолетних исследованиях новых рынков, влиятельные бизнес-профессора Джерард Теллис и Питер Голдер приходят к убедительным и удивительным выводам. Изучение истории рыночных лидеров: Microsoft, Intel, Hewlett-Packard, Federal Express, Procter & Gamble и Charles Schwab вкупе с анализом архивных документов той эпохи, в которую происходили те или иные события, показывают, что действие пяти ключевых принципов актуально как в XIX веке, так и в наши дни. Авторы сопоставляют поведение длительных лидеров с поведением тех, кто обладал такими же, если не большими, шансами на успех, но не добились его. Более важно, что они указывают путь, которым, следуя примерам долгосрочных лидеров, могут пойти сегодняшние компании, чтобы овладеть значительно большей долей рынка, независимо от ресурсоемкости или сложности их продуктов.



Кл.слова:
гоління -- засіб гігієни -- маркетинг -- ринок збуту

   Тип видання:   науково-популярне видання   
20.
 


Трайндл, Арндт.
Нейромаркетинг: визуализация эмоций [Електронний ресурс] : пер. с англ. / Арндт Трайндл. - М. : Альпина Паблишер, 2009. - 112 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Книга помогает постичь тайны поведения потребителей и побудить к совершению покупки, используя для этого методики традиционного маркетинга, дополненные результатами современных исследований мозга. Она рассказывает о нейромаркетинге - новом направлении на стыке двух наук, которое позволяет использовать знание закономерностей человеческого восприятия для выбора более точного способа эмоционального воздействия на покупателя в точках продажи. Зная биохимию эмоциональных реакций покупателей, продавцы могут эффективно воздействовать на все пять органов чувств человека, применяя позитивные раздражители в виде запахов, музыки, цвета, выкладки товара.



Кл.слова:
збут -- гроші -- НЛП
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського