До 100-річчя Національної академії наук України та Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського




Біографістика  





Краєзнавство  



Джерелознавство  

Історія  


Політологія  

Держава і право  

Пам’яткознавство  

Заклади культури та історичної пам’яті  

Культура. Мистецтвознавство  













Природознавство  







 Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України (2011)

адреса матеріалу: http://irbis-nbuv.gov.ua/ulib/item/ukr0000024367


Тип рерусу: Книги

Країна:Україна
Мова(и):Українська

Назва(и):
БРЕНДИНГ МІСТ: ДОСВІД КРАЇН ВИШЕГРАДСЬКОЇ ГРУПИ ДЛЯ УКРАЇНИ
Автор(и):
Соскін Олег. І. (ред.)
Дата(и):2011


 Переглянути документ   


Опис документа:

Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України / Ін-т трансформації сусп-ва; за заг. ред. О. І. Соскіна. – Київ: Ін-т трансформації сусп-ва, 2011. – 80 c. : іл.


Сьогодні в Україні існує нагальна необхідність проведення адміністративно-територіальної реформи, що потребує створення ефективних моделей функціонування міст відповідно до європейських вимог. З огляду на це надзвичайно важливим для українських міст є вивчення та впровадження європейської системи управління територіями, створення їхнього бренду і просування на міжнародному рівні. Саме дослідженню і виробленню практичних механізмі вирішення цих питань був присвячений міжнародний проект "Брендинг і промоушен малих міст відповідно до стандартів ЄС".


Довідки про колективи:

 ІНСТИТУТ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

Теми:

  • Населені пункти
  • Економіка
  • Історія України
  • Географія

  •  

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського