| Тип рерусу: | Книги
|
| Країна: | Україна | Мова(и): | Українська |
| Назва(и): | УКРАЇНСЬКЕ КІНО ВІД 1960-Х ДО СЬОГОДНІ. ПРОБЛЕМА ВИЖИВАННЯ
| Автор(и): | Тримбач Сергій Васильович Пащенко Анастасія Авраменко Анна Моголюк Анна Сингаївська Ольга Брюховецька Лариса (упоряд.)
| | Дата(и): | 2010 |
|
Переглянути документ
Опис документа: Українське кіно від 1960-х до сьогодні. Проблема виживання : зб. наук. ст. / [Сергій Тримбач та ін.] ; упоряд. Лариса Брюховецька. – К.: Ред. журн. "Кіно - Театр": Задруга, 2010. – 249, [3] c. : іл. – (Бібліотека журналу "Кіно - Театр").
В основі збірника «Українське кіно від 1960-х до сьогодні. Проблема виживання» – матеріали Міжнародної наукової конференції, організованої Центром кінематографічних студій НаУКМА, яка відбулася 12 травня 2010 року. В дев’яти статтях першого розділу автори аналізують багатогранне явище українського поетичного кіно, такі його особливості, як міфологічність, можливості оперування часом, трансцендентність. У другому розділі досліджено творчість видатного кінооператора Вілена Калюти, наскрізні мотиви фільмів Романа Балаяна, окреслено українські фільми від 1960-х до сьогодні, які були у французькому прокаті. До третього розділу ввійшли дослідження кінематографа часів Незалежності. Зокрема, розглянуто співпрацю з зарубіжними країнами, здійснено науковий аналіз фільму «Молитва за гетьмана Мазепу» Юрія Іллєнка, огляд документалістики Сергія Буковського, анімації Степана Коваля, науково-просвітницького кіно, в якому тлумачиться історія України, фільмів молодих, а також творчі й організаційні проблеми українського кіно
- Тримбач С. Трансформації національної міфології. - С. 9-20.
- Пащенко А. Своєрідність українського поетичного кіно. - С. 21-40.
- Авраменко А. Режисери проти літературоцентризму. - С. 41-52.
- Моголюк А. Можливості кіно в оперуванні часом. - С. 53-60.
- Сингаївська О. Трансцедентне в кіно. - С. 61-66.
- Авраменко А. Незняті фільми Параджанова. - С. 67-76.
- Пащенко А. Неродюча земля і нерозривний зв'язок з нею. - С. 77-90.
- Ребенко Н. Паралелі в творчості Івана Миколайчука і Еміра Кустуриці. - С. 91-104.
- Бут О. Образність української пісні в кіно. - С. 105-112.
- Госейко Л. Українські фільмиу французькому прокаті. - С. 113-122.
- Велимчаниця О. Українська операторська школа: зарубіжний досвід. - С. 123-128.
- Свято Р. Роман Балаян - режисер однієї метафори. - С. 129-140.
- Тетерюк М. Українське кіно 1990-х. Досвід міжнародного співробітництва. - С. 141-154.
- Ямборко О. Бароко у фільмі "Молитва за гетьмана Мазепу". - С. 155-164.
- Зінченко Л. Сергій Буковський та новий кінематографічний погляд на історію. - С. 165-176.
- Погрібна А. Анімація Степана Коваля: контексти технологій і соціального. - С. 177-184.
- Скуратівський В. До драми національного кіно. - С. 185-190.
- Марченко С. Історико-пізнавальне кіно як феномен незалежної України. - С. 191-208.
- Марченко В. Кого і що мала бпідтримувати держава. - С. 209-214.
- Брюховецька Л. Покоління 2000-х: всупереч домінування масової культури. - С. 215-246.
- Бінерт О. Кіноклуб у Берліні.
| Довідки про авторів: Довідки про колективи: | Теми: Кіно, фото, радіо
Рубрики:
Персоналії:
|