| РЕВУЦЬКИЙ ЛЕВ МИКОЛАЙОВИЧ
|
1. | | ЗЕМЛЯ, ФІЛЬМ (1930)
художній німий фільм, третя картина української трилогії Олександра Довженка: ("Звенигора", "Арсенал", "Земля"); зображає перші роки колективізації в Українській РСР, змальовуючи їх крізь конфлікт колгоспників і куркулів; режисер наділив "Землю" символізмом містичного зв'язку українського народу зі своєю землею, стверджував про розрив людини й природи внаслідок колективізації; займає другу позицію у списку 100 найкращих фільмів в історії українського кіно; багатьма критиками вважається найкращим фільмом у всій фільмографії О. П. Довженка |
2. | | РЕВУЦЬКИЙ ЛЕВ МИКОЛАЙОВИЧ (1889–1977)
композитор (вокально-симфонічні твори, обробки народних пісень, музика до театральних вистав, кіно, радіопередач; поєднання європейського модерну з інтонаційно-гармонічним мисленням на основі укр. народного мелосу), новатор української фортепіанної музики та обробки народних пісень |
3. | | РЕВУЦЬКИЙ ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ (1881–1941)
мистецтвознавець, фольклорист, перекладач (вокальні твори європейської музики, опери), виконавець народних дум; один з основоположників українського музикознавства, зокрема лисенкознавства |
4. | | СТОРОЖЕНКО МИКОЛА ІЛЛІЧ (1836—1906)
літературознавець (шекспірознавство, західноєвропейські літератури, шевченкознавство), послідовник культурно-історичної школи; перший професійний шекспірознавець в Російській імперії |