Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сергєєнкова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Побірченко Н. 
Психологічна теорія і методологія дослідження особистості в освітології [Електронний ресурс] / Н. Побірченко, О. Сергєєнкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 118-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_25
Виокремлено провідні засоби розвитку особистості в освітологічному просторі, серед яких названо соціально-особистісні: сприйняття та розуміння етичних норм поведінки, здатність оволодівати соціальним та освітнім досвідом, креативність у мисленні та практичних діях, приваблива комунікабельність, наполегливість у досягненнях, екологічна грамотність, здатність до самооцінювання та самокритики, інструментальні, дослідницькі навички; навички вибору ціннісної інформації; культура володіння усною та письмовою комунікацією, державною та рідною мовою; комп'ютерна грамотність; пошуково-дослідницькі: навички користування Інтернет-ресурсом; уміння розробляти організаційно-наукові процедури дослідження; здатність до аналізу та узагальнення результатів дослідження; вибір престижних дослідницьких проблем; наявність прогнозувального потенціалу; професійні: загальнопрофесійні: обізнаність з механізмами адаптації до професійного середовища, визначення ролей і місця в робочому колективі; спеціалізовано-професійні. Узагальнено відповідні компетенції. Визначено пріоритетні об'єкти дослідження простору, відповідні їм види навчальної діяльності, за умов яких у студентів формуються інноваційно-спрямовані компетенції, якими наповнюється сутнісний зміст освітологічного простору. Выделены ведущие средства развития личности в освитологическом пространстве, среди которых названы социально-личностные: восприятие и понимание этических норм поведения; способность овладевать социальным и образовательным опытом; креативность в мышлении и практических действиях; привлекательная коммуникабельность; настойчивость в достижениях; экологическая грамотность; способность к самооценке и самокритике; инструментальные: знание и понимание смысла жизнедеятельности и охраны труда; исследовательские навыки; навыки выбора ценностной информации; культура владения устной и письменной коммуникацией, государственным и родным языком; компьютерная грамотность; поисково-исследовательские: навыки пользования Интернет-ресурсом; умение разрабатывать организационно-научные процедуры исследования; способность к анализу и обобщению результатов исследования; выбор престижных исследовательских проблем; наличие прогнозируемого потенциала; профессиональные. Определены приоритетные объекты исследования пространства, соответствующие им виды учебной деятельности, в условиях которых у студентов формируются инновационно-направленные компетенции, которыми наполняется сущностное содержание освитологического пространства. In the article the factor of personality is reflected in educational space. Theoretical ideas and methodological going are reasonable near rich in content determination of factor of personality in innovative industry – educology (“osvitolohiya”). The purpose of the article is to disclose the factor of the personality as the priority regularity of the development of the new scientific approach in the integrated research of the osvitological principles. It was used the methods of theoretical, methodological analysis of the scientific sources and experience of the practical implementation of the main learning outcomes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 482.332 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Побірченко Н. А. 
Витоки неперервної професійної орієнтації у працях вітчизняного дослідника Бориса Федоришина [Електронний ресурс] / Н. А. Побірченко, О. П. Сергєєнкова, Н. А. Сургунд // Ринок праці та зайнятість населення. - 2014. - № 4. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rpzn_2014_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 180.592 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сергєєнкова О. П. 
До проблеми самостійності у працевлаштуванні випускників вищої школи [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 3-4. - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_3-4_26
Проаналізовано аспекти самостійності випускників університету у вирішенні проблеми працевлаштування. Описано критерійно-понятійні напрями в усвідомленні випускниками цінностей і проблем успішної життєдіяльності.Проанализированы аспекты самостоятельности выпускников университета в решении проблемы трудоустройства. Описаны критерийно-понятийные направления в осознании выпускниками ценностей и проблем успешной жизнедеятельности.
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.657 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сергєєнкова О. П. 
Особистісна мобільність як психологічна детермінанта професійної успішності майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_20
Розглянуто основні теоретико-практичні положення щодо проблеми розвитку особистісної мобільності як базової риси сучасного конкурентоспроможного фахівця. Наведено тлумачення поняття «особистісна мобільність» - внутрішній потенціал особистості, що забезпечує майбутньому фахівцеві можливість саморозвиватися, здобувати нові знання - ефективно спілкуватися з іншими людьми. Представлено компоненти означеного психологічного феномена з домінуванням мотиваційно-когнітивного аспекту, розкрито зв’язок особистісної мобільності як внутрішнього потенціалу суб’єкта праці з процесами саморозвитку майбутнього фахівця.Рассмотрены основные теоретико-практические положения проблемы развития личностной мобильности как базовой черты современного конкурентоспособного специалиста. Дано толкование понятия "личностная мобильность".The article outlines the main theoretical and practical ways to the issue of personal mobility as basic feature of a modern competitive specialist. It is given the definition of the concept ‘personal mobility’, presented components
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.649 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Сергєєнкова О. 
Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2010. - № 2. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2010_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сергєєнкова О. П. 
Рефлексія як механізм професійної самореалізації викладача вищої школи [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 13. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_13_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.028 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сергєєнкова О. П. 
Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.409 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сергєєнкова О. 
Аналіз кореляційних зв’язків показників мотиваційної сфери особистості [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова, Ф. Подшивайлов, Л. Подшивайлова // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 2. - С. 57-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сергєєнкова О. 
Суб’єктність як чинник становлення особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова, О. Столярчук // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 1. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.41 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сергєєнкова О. П. 
Життєвий успіх як когнітивна категорія студентів [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки. - 2017. - № 1. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2017_1_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Столярчук О. А. 
Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук, О. П. Сергєєнкова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2019. - Вип. 4. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2019_4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 442.883 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Охрімов В. О. 
Психосоматичні ресурси особистості із захворюванням серцево-судинної системи [Електронний ресурс] / В. О. Охрімов, О. П. Сергєєнкова // Габітус. - 2020. - Вип. 19. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2020_19_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Сергєєнкова О. П. 
Вплив зовнішнього середовища та психологічні умови на розвиток здатності молоді до підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / О. П. Сергєєнкова, І. А. Добренко // Габітус. - 2021. - Вип. 22. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_22_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.019 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Прядко А. 
Історіогенез поняття "стереотип" як предмету психологічного дослідження професійних стереотипів вихователів [Електронний ресурс] / А. Прядко, О. Сергєєнкова // Вісник Львівського університету. Серія : Психологічні науки. - 2021. - Вип. 10. - С. 147-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlups_2021_10_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Столярчук О. А. 
Динаміка академічної прокрастинації студентів [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук, О. П. Сергєєнкова, О. П. Коханова // Габітус. - 2021. - Вип. 26. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_26_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Сергєєнкова О. 
Семантичні універсалії "картини світу" майбутніх психологів-консультантів [Електронний ресурс] / О. Сергєєнкова, С. Каліщук, Т. Заболотна // Psycholinguistics. - 2021. - Vol. 29, Iss. 1. - С. 167-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2021_29_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 828.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Столярчук О. А. 
Проблема усвідомлення особистістю покликання: теоретико-емпіричні аспекти [Електронний ресурс] / О. А. Столярчук, О. П. Сергєєнкова // Габітус. - 2022. - Вип. 41. - С. 192-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_41_35
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.35 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського