Пошуковий запит: (<.>A=Чуносов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Чуносов М. Делінквентна поведінка неповнолітніх як об’єкт теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 8(1). - С. 255-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_8(1)__43
|
2. |
Чуносов М. Складові готовності соціального педагога до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_10
|
3. |
Чуносов М. О. Аналіз дослідженості проблеми соціально-педагогічной профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 115. - С. 260-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_115_68
|
4. |
Чуносов М. О. Проблема визначення видів делінквентної поведінки неповнолітніх, як умови щодо її профілактики [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_16
|
5. |
Чуносов М. О. Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_19 На підставі аналізу різноманітних підходів щодо процесу організації поведінки людини визначено компоненти діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень. Узагальнено тезу про те, що процес формування поведінки, який має розгорнені тимчасові характеристики та визначається індивідуально-психологічними особливостями особи, складається з чотирьох етапів: оцінка наявної ситуації, програмування діяльності, ухвалення рішення, ініціація програми діяльності. Розглянуто генезис феномену "профілактичний ефект". Наведено модель діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень, яка складається з трьох етапів: перший - підготовчий, спрямований на проведення організаційних заходів, другий - здійснення практичних профілактичних заходів стосовно логіки дій, що забезпечує формування умов появи "профілактичного ефекту", третій етап - завершальний, на якому здійснюється перевірка результативності виконаної роботи.Раскрыты особенности проявления профилактического эффекта, обоснованы факторы, влияющие на процесс оценки сложившейся ситуации, показана модель деятельности социального педагога в сфере профилактики правонарушений.The features of appearance of prophylactic effect open up in the factors, influencing on the process of estimation of the folded situation, are grounded, the model of activity of social teacher is rotined in the field of prophylaxis of offences.
|
6. |
Чуносов М. А. Матричное кодирование мемических процессов при психологическом моделировании деятельности человека в экстремальных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2003. - Т. 2, № 1. - С. 176-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2003_2_1_45
|
7. |
Чуносов М. А. Особенности программирования деятельности человека в экстремальных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2003. - Т. 2, № 2. - С. 202-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2003_2_2_51
|
8. |
Чуносов М. О. Соціально-психологічні детермінанти та моделі формування адекватної поведінки особистості [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Право і Безпека. - 2004. - Т. 3, № 3. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2004_3_3_66
|
9. |
Чуносов М. А. Особенности формирования адекватного поведения работника ОВД при выполнении служебных обязанностей в опасных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2004. - Т. 3, № 2. - С. 218-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2004_3_2_58 Показано залежність цілеспрямованої діяльності працівника ОВД від станів зовнішнього середовища, досвіду, а також від умов, за яких він може бути використаний на практиці в даний момент часу.Показана зависимость целенаправленной деятельности работника ОВД от состояний внешней среды, опыта, а также от условий, при которых он может быть использован на практике в данный момент времени.Dependence of purposeful activity of law-enforcement organs employees on conditions of an environment, experience, and also on conditions at which he can be used in practice at present time is shown.
|
10. |
Чуносов М. А. Моделирование факторов, влияющих на адекватное поведение работников ОВД в экстремальных ситуациях [Електронний ресурс] / М. А. Чуносов // Право і Безпека. - 2002. - № 4. - С. 199-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2002_4_52 Показано можливість моделювання діяльності працівників ОВС в екстремальних ситуаціях; запропоновано алгоритм взаємодії факторів, що впливають на адекватну поведінку.Показана возможность моделирования деятельности работников ОВД в экстремальных ситуациях; предложен алгоритм взаимодействия факторов, влияющих на адекватное поведениеThe capability of simulation of activity of the Law-Enforcement organs in extreme situations is rotund; the algorithm of interplay of the factors influential in adequate behavior is offered
|
11. |
Чуносов М. О. Психолого-педагогічні умови проведення заходів профілактики делінквентної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / М. О. Чуносов // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 563-568. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_92
|
12. |
Чуносов М. Професійна підготовка соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх як об’єкт теоретичного аналізу [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2013. - № 7. - С. 180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2013_7_41
|
13. |
Чуносов М. Концептуальні положення педагогічної системи формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / М. Чуносов // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_27 Розглянуто проблеми підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики делінквентної поведінки. Охарактеризовано теоретичні положення щодо визначення категорії "педагогічна система". Проаналізовано категорії "педагогічна система" та "концепція". Обгрунтовано визначення та концептуальні положення педагогічної системи формування професійної готовності соціальних педагогів.
|