Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2013/8(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Базильчук Л. Педагогічні умови додаткової підготовки студентів до організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах при вивченні спецкурсу "Мистецтво кераміки в позакласній роботі школярів". - C. 8-14.
  5. Барсукова Н. Специфіка засвоєння змісту виконавської майстерності майбутніх учителів музики. - C. 15-21.
  6. Вовк Н. Аналіз рівня споживчої культури студентів технологічного факультету. - C. 22-26.
  7. Галушко С., Гордашевська Г. Інтегрована навчальна практика в системі підготовки майбутнього вчителя природничого профілю. - C. 27-34.
  8. Дігтяр Н. Результати дослідно-експериментальної роботи з формування художнього досвіду учнів основної школи. - C. 35-42.
  9. Завалко К. Організація та зміст процесу формування готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності. - C. 43-50.
  10. Зубченко Л. Студентський науковий гурток – середовище креативної діяльності. - C. 51-56.
  11. Йовенко Л. Концепти героїки чарівної казки. - C. 57-63.
  12. Ковальова С. Дидактична модель формування предметних компетентностей учнів на уроках музичного мистецтва. - C. 64-70.
  13. Колоянова О. Інтерпретація твору образотворчого мистецтва як особливий вид діяльності педагога-художника. - C. 71-76.
  14. Кравченко Л. Використання методу дискусій у процесі вивчення майбутніми вчителями технологій курсу "Охорона праці в галузі". - C. 77-82.
  15. Мозговий В. Структура та компоненти режисури педагогічної дії. - C. 83-89.
  16. Полякова С., Тімотіна О. Шляхи оптимізації навчального процесу в дизайн-освіті педагогічних ВНЗ. - C. 90-93.
  17. Путішина Л. Проблема жанрової класифікації у педагогіці мистецтва. - C. 94-99.
  18. Руденченко А. Теоретичні основи навчання етнодизайну студентів вищих мистецьких навчальних закладів. - C. 100-106.
  19. Стецько І. Мотивація як чинник підвищення ефективності навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі економічного профілю. - C. 107-111.
  20. Філатьєва Т. Інтеграція різних форм художньо-творчої діяльності та використання інтерактивних методів навчання як умови підготовки майбутніх педагогів-позашкільників. - C. 112-117.
  21. Чубар В. Чинники формування змісту профільного навчання старшокласників технологіям виробництва. - C. 118-124.
  22. Skwara А., Kornacka-Skwara Е. Trening biofeedback jako metoda usprawniająca uczenie się. - C. 125-129.
  23. Інноваційні технології

  24. Бойчук В. Про необхідність художньо-графічної підготовки вчителя технологій. - C. 130-136.
  25. Захарчук-Дуке О. Сучасний погляд на підручники нового покоління для студентів-філологів вищих навчальних закладів. - C. 137-142.
  26. Рогозіна О. Методичні аспекти підготовки майбутніх фахівців засобами новітніх інформаційних технологій. - C. 143-146.
  27. Рукасова С., Полякова С. Вивчення основ дизайну як передумова отримання дизайн-освіти майбутніми вчителями технологій. - C. 147-152.
  28. Соломаха С. Потенціал сучасних педагогічних технологій у розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін. - C. 153-159.
  29. Формування професійної компетентності

  30. Айстраханов Д. Проблема моделювання професійної компетентності майбутнього фахівця у педагогічній теорії та практиці. - C. 160-166.
  31. Андрійчук Н. Педагогічні умови вдосконалення виконавської майстерності майбутнього педагога-музиканта. - C. 167-172.
  32. Бондаренко В. Специфічність процесу формування професійного іміджу майбутніх фахівців технологічного профілю: аналіз та перспективи наукових досліджень. - C. 173-179.
  33. Вознюк Л. Роль менеджера освіти в оновленні сучасної школи. - C. 180-185.
  34. Данься Л. Удосконалення виконавської культури студента-піаніста у процесі концертної діяльності. - C. 186-190.
  35. Алі Джасім М. М. Формування професійних умінь майбутніх фахівців образотворчого мистецтва як психолого-педагогічна проблема. - C. 191-196.
  36. Король В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій з основ аграрного виробництва. - C. 197-202.
  37. Лебідь В. Створення рефлексивно-оцінного середовища у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів. - C. 203-207.
  38. Медведєва Є. Теоретичні питання підготовки майбутніх учителів музики до співробітництва з учнями. - C. 208-213.
  39. Мировська Ю. Створення творчого середовища як умова мотивації до формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. - C. 214-220.
  40. Побірченко О. Розвиток творчого потенціалу в майбутніх учителів мистецьких дисциплін. - C. 221-227.
  41. Полудень Л. Етапи формування професійної майстерності дизайнера інтер’єру в умовах університетської освіти. - C. 228-233.
  42. Хекало Є. Особливості професійної підготовки виконавців народної пісні, її значення в історії розвитку пісенної культури сьогодення. - C. 234-238.
  43. Цзинхен Г. Формування сценічної культури у майбутніх естрадних співаків. - C. 239-244.
  44. Виховні аспекти підготовки

  45. Паньків Л., Чурікова-Кушнір О. Музично-театральна діяльність як одна з форм позакласної виховної роботи. - C. 245-249.
  46. Письменна Н. Особистісно-орієнтований підхід у контексті гуманізації навчально-виховного процесу. - C. 250-254.
  47. Чуносов М. Делінквентна поведінка неповнолітніх як об’єкт теоретичного аналізу. - C. 255-260.
  48. Історія педагогічної освіти

  49. Анісімов М. Розвиток професійно-технічної системи освіти у період з 1975 по 1990 роки. - C. 261-266.
  50. Ілініцька Н. Європейські традиції романтизму у фортепіанній творчості М. Лисенка. - C. 267-271.
  51. Козак І. Авторські школи 90-х років ХХ століття як осередки впровадження виховних систем в інноваційну практичну діяльність шкіл. - C. 272-277.
  52. Макарчук В. Розвиток взаємодії школи та сім’ї в Україні другої половини XIX – початку XX ст.. - C. 278-285.
  53. Сопіга В. Організаційно-змістові аспекти підготовки студентів до навчання автосправи старшокласників у 70–80-ті роки ХХ століття. - C. 286-292.
  54. Філіпчук Н. Національно-культурний контекст мистецької освіти Західної України. - C. 293-301.
  55. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  56. Лихолат О. Опис зовнішнього вигляду моделі одягу як елемент фахової підготовки в системі професійної освіти. - C. 302-308.
  57. Пономарьова О. Філософські аспекти проблеми підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у ВНЗ України. - C. 309-316.
  58. Рейдало В. Основні завдання системи методичної підготовки майбутніх викладачів української літератури в умовах магістратури. - C. 317-322.
  59. Сирота З., Сирота В. Підготовка нової генерації педагогічних кадрів у системі мистецької освіти. - C. 323-328.
  60. Шелюх Л. Художня композиція як складова фахової підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 329-334.
  61. Наші автори. - C. 335-339.
  62. Аннотации. - C. 340-353.
  63. Annotation. - C. 354-365.
2013
Вип. 8(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського