Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (5)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Цись О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
1.

Цись О. О. 
Професійна мобільність майбутнього фахівця як науково-педагогічна категорія [Електронний ресурс] / О. О. Цись // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 249-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_28
Розкрито різні підходи вчених-педагогів до трактування понять "професійна мобільність" та "професійна мобільність майбутнього фахівця". Викладені результати теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури пов'язаної з формуванням і розвитком професійної мобільності педагогів, а також з проблемами підготовки професійно мобільних фахівців різних галузей (економістів, менеджерів-аграріїв, військовослужбовців, кваліфікованих робітників та ін.) Окреслені шляхи й напрями для подальших досліджень.Раскрыты различные подходы ученых-педагогов к трактовке понятий "профессиональная мобильность" и "профессиональная мобильность будущего специалиста". Изложены результаты теоретического анализа научно-педагогической литературы связанной с формированием и развитием профессиональной мобильности педагогов, а также с проблемами подготовки профессионально мобильных специалистов различных отраслей (экономистов, менеджеров-аграриев, военнослужащих, квалифицированных рабочих и др.) Обозначены пути и направления для дальнейших исследований.The article deals with different approaches of researchers in pedagogy as to the interpretation of the concepts of «professional mobility» and "professional mobility of the future specialist". The results of theoretical analysis of scientific and educational literature related to the formation and development of the professional mobility of teachers and the problems of professional mobile training specialists in various fields (economists, managers, farmers, soldiers, skilled workers and other) are shown.
Попередній перегляд:   Завантажити - 252.367 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Цись О. О. 
Організація самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни "Інженерна графіка" [Електронний ресурс] / О. О. Цись // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2016. - Вип. 10. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2016_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.584 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Цись О. О. 
Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. О. Цись // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 52. - С. 264-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_52_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.237 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Цись О. О. 
Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. О. Цись // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.834 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кучма О. І. 
Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. І. Кучма, О. О. Цись // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 565-571. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_97
Визначено основні завдання інформатизації вищих навчальних закладів, що є невід’ємним складником освіти. Розкрито умови і специфіку використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Розглянуто чинники покращення якості знань студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено проблеми впровадження і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у процесі організації самостійної навчальної роботи студентів та ймовірні шляхи їх розв’язання. Зроблено висновок, що використання інформаційно-комунікаційних технологій під час самостійного вивчення загальнотехнічних дисциплін (за умови використання спеціально розроблених навчально-контролюючих комп’ютерних програм) забезпечує досягнення якісної навчальної діяльності в порівнянні з традиційними методами навчання. Определены основные задачи информатизации высших учебных заведений, которые являются неотъемлемой частью образования. Раскрыты условия и специфика использования информационно-коммуникационных технологий в организации самостоятельной учебной деятельности студентов технолого-педагогических специальностей. Рассмотрены факторы улучшения качества знаний студентов в процессе изучения общетехнических дисциплин с использованием информационно-коммуникационных технологий. Освещены проблемы внедрения и использования учебно-контролирующих компьютерных программ в процессе организации самостоятельной учебной работы студентов и вероятные пути их решения. Сделан вывод о том, что использование информационно-коммуникационных технологий во время самостоятельного изучения общетехнических дисциплин (при условии использования специально разработанных учебно-контролирующих компьютерных программ) обеспечивает достижение качественной учебной деятельности по сравнению с традиционными методами обучения. Main tasks of informatization of higher educational institutions, which is an indispensable component of education, are determined. The paper dwells upon conditions and specific features of using information and communication technologies in organizing independent educational activity of technology-pedagogy students. Factors of enhancing the quality of students’ knowledge in the process of studying general technical disciplines with using information-communication technologies are discussed. Problems of implementing and using educational-monitoring software in the process of organizing students' independent learning and their possible solutions are discussed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 538.187 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Цись О. О. 
Використання технологій електронного навчання в організації самостійної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / О. О. Цись // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 35. - С. 180-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_35_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 657.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Лаврентьєва О. О. 
Методичні підходи до організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних і інженерно-педагогічних спеціальностей в інформаційному навчальному середовищі закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / О. О. Лаврентьєва, О. О. Цись // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 5. - С. 161-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2019_5_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Яковлєва В. 
Науково-технічна діяльність студентів педагогічного закладу вищої освіти: сучасний аспект [Електронний ресурс] / В. Яковлєва, І. Антоненко, О. Цись // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 1. - С. 385-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2021_1_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.616 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Цись О. О. 
Методика використання cad-систем у процесі підготовки інженерів-педагогів транспортного профілю [Електронний ресурс] / О. О. Цись, С. В. Філатов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 71. - С. 260-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_71_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 485.537 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Казачінер О. С. 
Стан проблеми використання альтернативної та допоміжної комунікації дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку в Україні [Електронний ресурс] / О. С. Казачінер, І. В. Гордієнко, О. В. Цись // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 22(1). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_22(1)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.09 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Кучма О. І. 
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. І. Кучма, О. О. Цись // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_16
Розкрито умови і специфіку застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Акцентовано увагу на те, що комп’ютерне навчання є потужним засобом інтенсифікації навчального процесу, але будь-які навчальні комп’ютерні програми повинні обов’язково перевірятись на їх власну педагогічну доцільність. Розглянуто фактори покращення якості знань студентів у вивченні загальнотехнічних дисциплін із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено питання втілення і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у навчальному процесі і можливі шляхи їх вирішення.Раскрыты условия и специфика использования информационно-коммуникационных технологий в организации учебно-познавательной деятельности студентов. Акцентировано внимание на то, что компьютерное обучение является мощным средством интенсификации учебного процесса, но любые учебные компьютерные программы обязательно должны проверяться на их собственную педагогическую целесообразность. Рассмотрены факторы улучшения качества знаний студентов в изучении общетехнических дисциплин с использованием информационно-коммуникационных технологий. Освещены вопросы внедрения и использования учебно-контролирующих компьютерных программ в учебном процессе и вероятные пути их решения. The article reveals conditions and specific features of applying the information and communication technologies for organizing the students’ educational activity. Particular attention is paid to the considerable potential of computerized studies as means of educational process intensification, but also to the fact that any educational software must be reviewed for being pedagogically appropriate. Factors of enhancing the quality of students’ general technical knowledge using the IT are dwelled upon. Educational-supervising software implementation and utilization problems and their possible solutions are covered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 894.175 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Антоненко І. І. 
Використання навчально-контролюючих програм при вивченні загальнотехнічних дисциплін [Електронний ресурс] / І. І. Антоненко, О. О. Цись, О. І. Кучма // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 19. - С. 244-249. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_19_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 759.332 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Антоненко І. І. 
Комп'ютерний метод контролю знань студентів загальнотехнічних дисциплін [Електронний ресурс] / І. І. Антоненко, О. О. Цись // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_18
Розроблено систему контролю знань студентів за умов кредитно-модульної системи навчання. Аргументовано, що ефективною формою поточного контролю загальнотехнічних дисциплін є співбесіда за звітами за лабораторні роботи. Досліджено існуючі контрольні тестові програми на предмет відповідності умовам кредитно-модульної системи навчання студентів. Визначено переваги контрольної тестової програми «Аssist 2». Зроблено висновок, що комп’ютеризація контролю знань дозволяє активно залучати студентів до навчального процесу, значно покращити засвоєння складних загальнотехнічних дисциплін.Разработана система контроля знаний студентов в условиях кредитно-модульной системы обучения. Аргументировано, что эффективной формой поточного контроля общетехнических дисциплин является собеседование по отчетам за лабораторные работы. Исследованы существующие контролирующие тестовые программы на предмет соответствия условиям кредитно-модульной системы обучения студентов. Определены преимущества контролирующей тестовой программы «Аssist 2». Сделан вывод, что компьютеризация контроля знаний позволяет активно привлекать студентов к учебному процессу, значительно улучшить усвоение сложных общетехнических дисциплин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.401 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Саф’ян К. 
Особливості комунікативного спрямування індивідуального стилю діяльності майбутнього викладача сфери обслуговування: європейський вимір [Електронний ресурс] / К. Саф’ян, О. Цись, І. Серьогіна // Порівняльна професійна педагогіка. - 2022. - № 12(2). - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2022_12(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 791.879 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Цись О. О. 
Використання інформаційних технологій у профільній підготовці студентів інженерно-педагогічних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. О. Цись, І. О. Архипов // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2022. - № 2. - С. 170-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2022_2_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.656 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського