Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/22(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Ван Юечжи Вальдорфська школа у КНР: історія та сучасність. - C. 9-12.
- Ду Цзінсюй Визначення поняття "підприємницька компетентність" у китайській та українській науковій думці (результати порівняльного аналізу). - C. 13-15.
- Зайченко Н. І. Елементи соціального досвіду в концепції про соціальне виховання Р. Руїса Амадо. - C. 16-19.
- Зеленська Л. Д. Правова освіта дорослих як напрям діяльності товариства "Знання" в Україні (1990–2012 рр.). - C. 20-23.
- Кірсанова С. С., Казьміна Н. О. Формування міжособистісних взаємин студентської молоді в полікультурному просторі закладів вищої освіти. - C. 24-27.
- Бевз А. В., Крамаренко Н. М. Формування технологічної компетентності під час навчання фізики. - C. 28-31.
- Божко Н. М. Сучасні проблеми створення навчальних текстів для студентів-іноземців. - C. 32-35.
- Гричаник Н. І. Місце і роль лекції під час експериментального впровадження методики навчання студентів-філологів шкільного аналізу епічних творів. - C. 36-40.
- Zhygzhytova L. M., Nazarenko O. I. Learning styles and the concept of intelligence as one of the approaches to teaching foreign languages. - C. 41-44.
- Зайцева Н. В., Супрун О. М. Підготовка студентів нелінгвістичних спеціальностей до ЄВІ з англійської мови. - C. 45-50.
- Карпушина М. Г., Шумило І. І. Комунікативні стратегії формування граматичних навичок у курсантів НАДПСУ у процесі вивчення англійської мови. - C. 51-55.
- Козігора М. А. Неуспішність учнів початкової школи як педагогічна проблема. - C. 56-59.
- Казачінер О. С., Гордієнко І. В., Цись О. В. Стан проблеми використання альтернативної та допоміжної комунікації дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку в Україні. - C. 60-63.
- Крижановська Т. В. Модель супроводу студентів із сенсорними порушеннями у вищому навчальному закладі. - C. 64-67.
- Лук’янова О. В. Технології корекційної роботи з дітьми з особливостями розвитку. - C. 68-72.
- Атаманчук О. М. Дидактична компетентність майбутнього учителя математики в сучасному інформаційному середовищі. - C. 73-76.
- Бадер С. О. Технологія розв’язання моральних дилем як засіб формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 77-80.
- Бакуменко Р. О. Розвиток професійної компетентності офіцерів інформаційно-аналітичного забезпечення оперативно-тактичного рівня як психолого-педагогічна проблема. - C. 81-87.
- Басараб В. В., Король Н. В., Куцик О. Г. Теоретичне підґрунтя проблеми формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів. - C. 88-91.
- Бешок Т. В. Інноваційні технології формування медіаграмотності у майбутніх учителів початкових класів. - C. 92-96.
- Бірюк Л. Я., Пішун С. Г. Діагностика педагогічного ресурсу вчителів початкової школи. - C. 97-100.
- Габенко І. М. Впровадження проекту з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти. - C. 101-105.
- Галіцан О. А. Міжкультурна компетентність учителя сучасної школи. - C. 106-108.
- Гончар Л. В. Компоненти культури професійної діяльності майбутніх менеджерів. - C. 109-112.
- Гура А. М. Аналіз досвіду роботи за персональним комп’ютером у майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 113-116.
- Жумбей М. М. Комунікативна компетенція майбутніх менеджерів туризму Прикарпатського регіону як результат професійної підготовки. - C. 117-120.
- Завражна О. М., Салтикова А. І. Фундаментальні знання як основа професійної підготовки майбутнього вчителя фізики. - C. 121-125.
- Зданевич Л. В., Цегельник Т. М. Формування готовності майбутнього вихователя до розвитку мовлення дошкільників із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. - C. 126-130.
- Зелений В. І. Вагомість педагогічної культури для майбутніх фахівців професій типу "людина – людина". - C. 131-134.
- Золотухін О. О., Жаров В. В., Петренко Ю. М. Феномен тезаурусу фізичної рекреації. - C. 135-139.
- Іванова В. В. Особливості професійного розвитку фахівців дошкільної освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. - C. 140-145.
- Івасів Н. С. Організаційний компонент формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із туризмознавства в процесі іншомовної підготовки. - C. 146-149.
- Келемен А. В. Організаційно-педагогічні умови формування педагогічної культури майбутніх соціальних працівників: результати впровадження. - C. 150-153.
- Кірман В. К., Кочерга Є. В. Визначення ефективності педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії. - C. 154-159.
- Адамюк Н. Б. Соціокультурна специфіка комунікативного асистування жестомовним здобувачам освіти з порушеннями слуху. - C. 160-164.
- Вербин Н. Б., Климович В. Б., Шемчук В. А., Одеров А. М., Катихін В. М. Теоретичні складники проектної діяльності викладача фізичної підготовки та спорту вищого військового навчального закладу. - C. 165-169.
- Атрошенко Т. Ю., Федорова О. В. Формування комунікативного компоненту соціального досвіду учнів старшого підліткового віку в умовах позакласної виховної роботи. - C. 170-173.
- Гаращенко Л. В., Левченко О. В. Педагогічні умови забезпечення активного рухового режиму в умовах закладу дошкільної освіти. - C. 174-177.
- Гончарук О. М. Спілкування як комунікативна діяльність і феномен комунікативних умінь дитини. - C. 178-181.
- Баранчук О. В. Інноваційна педагогічна технологія flipped classroom у навчанні іноземної мови. - C. 182-187.
- Бриндіков Ю. Л. Оптимізація навчального процесу через посередництво інформаційно-комунікаційних технологій в освіті (приклад Хмельницького національного університету). - C. 188-191.
- Вакалюк Т. А., Болотіна В. В., Байлюк Є. М., Покотило О. А. Огляд ігрових онлайн-сервісів для вивчення мов програмування. - C. 192-198.
- Новий вид наукових послуг. - C. 199.
| 2020 | | Вип. 22(1)
|
|
|
|