Пошуковий запит: (<.>A=Тимчук Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Тимчук Л. Розробка організаційних форм і методів навчання дорослих у вітчизняній педагогіці 20-30-х років ХХ ст [Електронний ресурс] / Л. Тимчук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 146-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_21 Висвітлено важливий аспект розвитку дидактики дорослих в 1920 - 1930-х рр. - розробку організаційних форм і методів навчання дорослих і пошуки шляхів їх вдосконалення. На основі історико-педагогічного аналізу охарактеризовано підходи вітчизняних педагогів до обгрунтування суті лабораторного плану, елементів учбово-проектної технології, методу екскурсії й інсценування як активних організаційних форм і методів навчання дорослих; розкрито загальні питання методик та їх використання.Освещен важный аспект развития дидактики взрослых в1920 - 1930-х гг. - разработка организационных форм и методов обучения взрослых и поиски путей их совершенствования. На основе историко-педагогического анализа охарактеризованы подходы отечественных педагогов к обоснованию сущности лабораторного плана, элементов учебно-проектной технологии, метода экскурсии и инсценировки как активных организационных форм и методов обучения взрослых; раскрыты общие вопросы методик и их использования.The article deals with an important aspect of the development of adults didactics in the 1920-1930 s – the development of organizational forms and methods of adult education and finding the ways for their improvement. Based on the historical and pedagogical analysis there are characterized the domestic pedagogs’ approaches to the substantiation of the laboratory plan essence, the training project technology elements, methods of excursion and dramatization as active organizational forms and methods of adult education; the general questions of their use are disclosed.
|
2. |
Тимчук Л. І. Обґрунтування організаційно-педагогічних засад діяльності закладів освіти дорослих у вітчизняній педагогіці другої половини ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 64-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_10
|
3. |
Тимчук Л. І. Грамотність дорослого населення як інструмент суспільного розвитку [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2013. - № 1-2. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2013_1-2_18
|
4. |
Тимчук Л. І. Питання освіти дорослих у теорії позашкільної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_5_27
|
5. |
Лещенко М. П. Розвиток інформаційно-комунікаційних і медіа компетентностей учителів у міжнародному педагогічному просторі [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 38, вип. 6. - С. 13-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_38_6_4 Охарактеризовано зарубіжний досвід формування комплексу компетентностей, яким має володіти сучасний учитель для розвитку в учнів умінь ефективної діяльності в сучасному інформаційному просторі, виховання у них творчої взаємодії з мас-медіа, що грунтується на навчальних технологіях медіа педагогіки. Висвітлено застосування медіа й інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освіті, спрямованих на розвиток в учителів і учнів критичного сприймання інформації, здатності протистояти культу насильства, жорстокості, надмірної сексуалізації, що нагнітається в медіа продукції. З’ясовано стратегії творчого осмислення та використання медіа у викладанні навчальних дисциплін.Охарактеризован зарубежный опыт формирования комплекса компетенций, которыми должен владеть современный учитель для развития умений учащихся эффективно действовать в современном информационном пространстве, воспитание у них творческого взаимодействия с массмедиа, основанного на учебных технологиях медиа педагогики. Освещено применение в образовании медиа и информационно-коммуникационных технологий (ИКТ), направленных на развитие в учителей и учащихся критического восприятия информации, способности противостоять культу насилия, жестокости, чрезмерной сексуализации, нагнетаемого в медиа продукции. Выявлены стратегии творческого осмысления и использования медиа в преподавании учебных дисциплин.The article describes the international experience of the complex of competences formation which every modern teacher must possess to develop the students’ skills of effective activity in information environment, to bring them to creative interaction with mass media, based on educational technologies of media pedagogy. It is lighted the use of media and information and communication technologies in education, aimed at teachers’ and students’ critical perception development, their ability to resist the cult of violence, brutality, excessive sexualization forced by media production. The strategies of creative interpretation and use of media in teaching activity are identified.
|
6. |
Тимчук Л. І. Наративне навчання у медіапросторі [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 355-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_47
|
7. |
Лещенко М. П. Підходи до стандартизації сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності учнів: польський досвід [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 33-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_5
|
8. |
Тимчук Л. І. Теоретичні основи дидактики дорослих: історико-педагогічний спадок і сучасні інтерпретації [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2014. - Вип. 9. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2014_9_19
|
9. |
Тимчук Л. Розвиток дидактики дорослих наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. Тимчук // Вісник Львівського університету. Серія : Педагогічна. - 2012. - Вип. 28. - С. 132-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2012_28_18
|
10. |
Тимчук Л. І. Педагогічний наратив про дитинство і шкільні роки В. М. Глушкова – видатного вченого-кібернетика ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 9. - С. 26-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_9_8
|
11. |
Лещенко М. П. Михайло Драгоманов і його шкільні вчителі: педагогічний наратив [Електронний ресурс] / М. П. Лещенко, Л. І. Тимчук // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 1. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_1_2
|
12. |
Тимчук Л. Ретроспективний аналіз проблеми прогностичної діяльності педагога [Електронний ресурс] / Л. Тимчук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 274-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__37
|
13. |
Тимчук Л. І. Педагогічний наратив про дитинство і шкільні роки В. М. Глушкова — видатного вченого-кібернетика ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 1. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_1_11
|
14. |
Тимчук Л. І. Зарубіжний досвід застосування наративних методик: мистецтво оповіді Крістел Оехлманн [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 30-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_6
|
15. |
Тимчук Л. Навчання створення цифрових наративів майбутніх учителів мистецтва [Електронний ресурс] / Л. Тимчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 11. - С. 141-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_11_15
|
16. |
Тимчук Л. І. Розробка теоретичних основ педагогіки дорослих у 50–80-ті роки ХХ століття [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 218-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_27
|
17. |
Тимчук Л. І. Проектування процесу створення цифрових наративів майбутніми вчителями [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 376-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_48
|
18. |
Тимчук Л. І. Методика створення біографічних цифрових наративів в контексті педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. І. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 5. - С. 389-405. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_5_50
|
19. |
Тимчук Л. Етичні виміри творчості в ході проектування цифрових наративів [Електронний ресурс] / Л. Тимчук // Естетика і етика педагогічної дії. - 2016. - Вип. 14. - С. 191-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2016_14_22
|
20. |
Тимчук Л. Концепція проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти [Електронний ресурс] / Л. Тимчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 10. - С. 134-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_10_14
|
| |