Пошуковий запит: (<.>A=Пріма Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Пріма Р. Особистість учителя в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського: концептуальні засади [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_10
|
2. |
Пріма Р. Професійна спрямованість освітнього середовища підготовки вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Р. Пріма, М. Семенюк, Н. Карапузова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_14
|
3. |
Пріма Р. Ґенеза вимог до підготовки вчителя [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_4
|
4. |
Пріма Р. Модель формування професійно мобільного вчителя: постановка проблеми [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_73
|
5. |
Пріма Р. Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. Кафедра педагогіки (м. Луцьк, Україна) [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Гірська школа Українських Карпат. - 2015. - № 12-13. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2015_12-13_17
|
6. |
Пріма Р. Формування творчого потенціалу майбутнього фахівця дошкільної освіти засобами проектно-технологічної діяльності [Електронний ресурс] / Р. Пріма, М. Замелюк // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2015_1_10
|
7. |
Пріма Р. Інноваційна методична культура майбутнього педагога як пріоритетна складова частина його професійної компетентності [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2014. - № 8. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2014_8_7 Висвітлено деякі аспекти сутнісної характеристики інноваційної методичної культури майбутнього педагога. Уточнено дефініції понять "педагогічна культура", "професійно-педагогічна культура" та їх співвіднесеності з феноменом "методична культура". Проаналізовано структуру інноваційної методичної культури майбутнього педагога як діалектичну єдність мотиваційно-ціннісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, особистісно-творчого та рефлексивного компонентів і відповідних професійних компетенцій.
|
8. |
Пріма Р. М. Формування професійної мобільності майбутнього вчителя: вектори наукових досліджень [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_9 Висвітлено теоретично-методологічні засади процесу формування професійної мобільності (ПМ) майбутнього фахівця початкової освіти у контексті розгортання ідеї неперервної педагогічної освіти. Розглянуто ПМ як інтегративну особистісно-професійну якість учителя початкових класів. Проаналізовано особливості пропедевтики процесу формування ПМ майбутнього вчителя (МВ) на етапі підготовки до навчання у ВНЗ. Описано технологію продуктивного формування мобільності МВ початкової школи у період університетської освіти.Освещены теоретико-методологические основы процесса формирования профессиональной мобильности (ПМ) будущего специалиста начального образования в контексте развертывания идеи непрерывного педагогического образования. Рассмотрена ПМ как интегративное личностно-профессиональное качество учителя начальных классов. Проанализированы особенности пропедевтики процесса формирования ПМ будущего учителя на этапе подготовки к обучению в ВУЗ. Описана технология продуктивного формирования мобильности будущего учителя начальной школы в период университетского образования.Висвітлено наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особливу увагу приділено особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцентовано увагу на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у вирішенні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя. Освещены научные позиции по актуализации проблемы формирования мобильности, многомерности ее исследований. Особое внимание уделено особенностям профессиональной мобильности в педагогической сфере, обусловленным спецификой профессиональной деятельности, целесообразности рассмотрения ее как компонента социальной мобильности. Для глубины научного анализа и практической реализации исследуемого процесса акцентировано внимание на необходимости классификации мобильности, двонаправленности профессиональной мобильности, универсальности этого интегративного образования, его незавершенности, исключительной роли профессиональной мобильности как личностно-профессионального качества педагога в решении задач гуманизации образования, мобилизации профессиональных компетенций, прогнозировании саморазвития будущего учителя.The article highlights scientific views on actualization of problems of mobility formation, multidimensionality of its research. It focuses on society’s interest in such specialist who is able to think independently and to solve various problems, to apply knowledge obtained in the learning process; possesses critical and creative thinking that is formed in the process of education; acquires new knowledge, is able for self-learning, self-education, and adaptability. The characteristics of professional mobility are analyzed in teaching profession due to the specifics of professional activity, it is advisable to consider it as a component of social mobility.
|
9. |
Пріма Р. М. Здоров’язбережувальне середовище вищої школи як чинник формування готовності майбутніх вихователів до здоров’язбережувальної діяльності у ДНЗ [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, А. М. Циплюк // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 29. - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2015_29_17
|
10. |
Пріма Р. М. Педагогічна рефлексія та умови її розвитку в майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2009. - Вип. 26. - С. 69-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2009_26_19
|
11. |
Пріма Р. Освітні можливості проектних технологій як форми контекстного навчання майбутнього професійно мобільного фахівця початкової освіти [Електронний ресурс] / Р. Пріма // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 292-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_50
|
12. |
Пріма Р. М. Формування професійної мобільності вчителя – стратегічний напрям у сучасній освіті [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Педагогічний пошук. - 2017. - № 3. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2017_3_7
|
13. |
Пріма Р. М. Правова освіченість майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу на етапі магістерської підготовки [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Д. А. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2017. - Вип. 36. - С. 195-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2017_36_40
|
14. |
Пріма Р. М. Проектні технології активізації професійної мобільності майбутнього фахівця початкової освіти [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2015. - Вип. 33. - С. 152-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2015_33_34
|
15. |
Пріма Р. До питання формування екологічної компетентності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Р. Рославець, С. Орлова // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 1. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_1_18
|
16. |
Пріма Р. Новаторство педагогічних ідей Я. А. Коменського [Електронний ресурс] / Р. Пріма, В. Новосад // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 3. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_3_6
|
17. |
Пріма Р. М. Інформаційно-комунікаційні технології як знаряддя підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма, Т. А. Єлова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2018. - Вип. 291. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2018_291_47
|
18. |
Пріма Р. Проєктна діяльність учителя початкової школи: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Р. Пріма, Д. Пріма // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 3-4. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_3-4_23
|
19. |
Пріма Р. М. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи: стратегія змін [Електронний ресурс] / Р. М. Пріма // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 237-241. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2019_2_46
|
20. |
Пріма Р. Компонентно-структурний аналіз феномену "готовність майбутнього вчителя початкової школи до виховання культури здоров'язбереження молодших школярів" [Електронний ресурс] / Р. Пріма, О. Цибульська // Молодь і ринок. - 2020. - № 6-7. - С. 37-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2020_6-7_9
|
| |