Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/6-7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Пантюк Т., Пантюк М., Гамерська І., Денисяк Ю. Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст. - C. 6-10.
  4. Дмитренко Г., Каролоп О. Компетентнісний підхід та його значення в формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів готельно-ресторанної справи. - C. 11-15.
  5. Нищак І., Гавриш Т., Улич А. Розвиток просторового мислення учнів на уроках креслення засобами цифрових технологій. - C. 16-20.
  6. Кохановська О., Слюсаренко Н. Використання засобів цифрової дидактики у післядипломній педагогічній освіті. - C. 21-26.
  7. Янкович О. Громадсько-освітня діяльність та педагогічні погляди Марії Лопаткової (1927–2016). - C. 27-32.
  8. Savchuk B., Kotenko R. Emotional intelligence development of the future tourism managers. - C. 33-36.
  9. Пріма Р., Цибульська О. Компонентно-структурний аналіз феномену "готовність майбутнього вчителя початкової школи до виховання культури здоров'язбереження молодших школярів". - C. 37-42.
  10. Мартинюк Т. Актуальні проблеми професійної освіти у науковому просторі професора Таніти Люріної. - C. 43-46.
  11. Білавич Г., Мукан Н. Культура українського мовлення майбутніх правознавців крізь вимір еристики. - C. 47-51.
  12. Ситнік Т. Формування дослідницьких умінь в учнів 3 класу на уроках з інтегративного курсу "Я досліджую світ". - C. 52-56.
  13. Харківська А. Основні шляхи педагогічної взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярів. - C. 57-61.
  14. Чаговець А. Педагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з сім'єю молодшого школяра. - C. 62-66.
  15. Kozibroda L. European experience of socialization of schoolchildren with special educational needs: historical context. - C. 67-72.
  16. Романишин Р. Формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчання. - C. 72-79.
  17. Грач Ю. Соціокультурна анімація у контексті соціально-педагогічної діяльності зі старшокласниками. - C. 80-84.
  18. Григоренко Т. Організація та проведення дослідження ефективності системи підготовки майбутніх учителів-філологів в умовах освітньо-комунікативного середовища ЗВО. - C. 85-88.
  19. Кирилюк С., Бендерець Н., Грабець О. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 89-94.
  20. Височан З. Науково-теоретичні аспекти формування невербальних та етикетних компонентів культури діалогічного мовлення у майбутніх фахівців з правознавства. - C. 95-99.
  21. Василиків І. Філософські принципи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 99-103.
  22. Довгодько Т., Корчук О. Діджиталізація як соціокультурний феномен: філософсько-освітній аспект. - C. 104-110.
  23. Чистякова Л. Сучасні освітні технології у розвитку екологічної культури майбутніх учителів. - C. 111-115.
  24. Стецула Н. Екологізація освіти як ключова тенденція сталого розвитку суспільства. - C. 115-121.
  25. Ковальчук Л., Лущинська О. Модель формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки. - C. 122-127.
  26. Височан Л. Розвиток методики викладання природознавства в початковій школі України за радянського періоду (20–80-ті рр. ХХ ст.). - C. 128-132.
  27. Купчак І., Матвійків Н. Формування здорового способу життя дітей – першочергове завдання батьків. - C. 133-140.
  28. Мітлицька В. Музична освіта в загальноосвітніх закладах Запорізького краю (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 140-145.
  29. Власій О. Формування особистості школяра в цифрову епоху: можливості та виклики. - C. 146-151.
  30. Мартинюк А. Диригентська педагогіка професора А. Мірошнікової у динаміці розвитку харківської хорової школи. - C. 152-156.
  31. Полещук Л. Педагогічні умови формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів освіти. - C. 157-162.
  32. Матвійчук О. Cуть поняття "здоров'яорієнтований світогляд", структура та функції. - C. 163-167.
  33. Максименко В. Особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії. - C. 167-172.
  34. Павленко Д. До питання професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 173-177.
  35. Слабецький О. Інноватика формування стратегії безпеки в контексті професійної підготовки. - C. 177-181.
  36. Тимошенко В. Обгрунтування моделі формування комунікативної компетентності зв'язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. - C. 182-187.
2020
№ 6-7 (185-186)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського