Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2020/6-7<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Пантюк Т., Пантюк М., Гамерська І., Денисяк Ю. Інновації в освіті: необхідність, сутність, зміст. - C. 6-10.
- Дмитренко Г., Каролоп О. Компетентнісний підхід та його значення в формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів готельно-ресторанної справи. - C. 11-15.
- Нищак І., Гавриш Т., Улич А. Розвиток просторового мислення учнів на уроках креслення засобами цифрових технологій. - C. 16-20.
- Кохановська О., Слюсаренко Н. Використання засобів цифрової дидактики у післядипломній педагогічній освіті. - C. 21-26.
- Янкович О. Громадсько-освітня діяльність та педагогічні погляди Марії Лопаткової (1927–2016). - C. 27-32.
- Savchuk B., Kotenko R. Emotional intelligence development of the future tourism managers. - C. 33-36.
- Пріма Р., Цибульська О. Компонентно-структурний аналіз феномену "готовність майбутнього вчителя початкової школи до виховання культури здоров'язбереження молодших школярів". - C. 37-42.
- Мартинюк Т. Актуальні проблеми професійної освіти у науковому просторі професора Таніти Люріної. - C. 43-46.
- Білавич Г., Мукан Н. Культура українського мовлення майбутніх правознавців крізь вимір еристики. - C. 47-51.
- Ситнік Т. Формування дослідницьких умінь в учнів 3 класу на уроках з інтегративного курсу "Я досліджую світ". - C. 52-56.
- Харківська А. Основні шляхи педагогічної взаємодії школи та сім'ї у вихованні молодших школярів. - C. 57-61.
- Чаговець А. Педагогіка партнерства: як успішно взаємодіяти з сім'єю молодшого школяра. - C. 62-66.
- Kozibroda L. European experience of socialization of schoolchildren with special educational needs: historical context. - C. 67-72.
- Романишин Р. Формування обчислювальних навичок в учнів початкової школи в умовах нетрадиційних технологій навчання. - C. 72-79.
- Грач Ю. Соціокультурна анімація у контексті соціально-педагогічної діяльності зі старшокласниками. - C. 80-84.
- Григоренко Т. Організація та проведення дослідження ефективності системи підготовки майбутніх учителів-філологів в умовах освітньо-комунікативного середовища ЗВО. - C. 85-88.
- Кирилюк С., Бендерець Н., Грабець О. Роль фінансової грамотності у формуванні соціальної активності учнів закладів загальної середньої освіти. - C. 89-94.
- Височан З. Науково-теоретичні аспекти формування невербальних та етикетних компонентів культури діалогічного мовлення у майбутніх фахівців з правознавства. - C. 95-99.
- Василиків І. Філософські принципи професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. - C. 99-103.
- Довгодько Т., Корчук О. Діджиталізація як соціокультурний феномен: філософсько-освітній аспект. - C. 104-110.
- Чистякова Л. Сучасні освітні технології у розвитку екологічної культури майбутніх учителів. - C. 111-115.
- Стецула Н. Екологізація освіти як ключова тенденція сталого розвитку суспільства. - C. 115-121.
- Ковальчук Л., Лущинська О. Модель формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійної підготовки. - C. 122-127.
- Височан Л. Розвиток методики викладання природознавства в початковій школі України за радянського періоду (20–80-ті рр. ХХ ст.). - C. 128-132.
- Купчак І., Матвійків Н. Формування здорового способу життя дітей – першочергове завдання батьків. - C. 133-140.
- Мітлицька В. Музична освіта в загальноосвітніх закладах Запорізького краю (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 140-145.
- Власій О. Формування особистості школяра в цифрову епоху: можливості та виклики. - C. 146-151.
- Мартинюк А. Диригентська педагогіка професора А. Мірошнікової у динаміці розвитку харківської хорової школи. - C. 152-156.
- Полещук Л. Педагогічні умови формування професійно-значущих якостей майбутніх менеджерів освіти. - C. 157-162.
- Матвійчук О. Cуть поняття "здоров'яорієнтований світогляд", структура та функції. - C. 163-167.
- Максименко В. Особливості формування художньо-творчого досвіду в системі фахової підготовки майбутнього вчителя хореографії. - C. 167-172.
- Павленко Д. До питання професійної підготовки майбутніх фахівців з публічного управління у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 173-177.
- Слабецький О. Інноватика формування стратегії безпеки в контексті професійної підготовки. - C. 177-181.
- Тимошенко В. Обгрунтування моделі формування комунікативної компетентності зв'язку в майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. - C. 182-187.
| 2020 | | № 6-7 (185-186)
|
|
|
|