Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69836:Пед./2018/291<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогіка, психологія, філософія Pedagogika, psy`xologiya, filosofiya- Титул.
- Зміст.
- Амеліна С. М., Біла У. Д. Застосування тренінгів як одна з педагогічних умов формування міжкультурної компетентності майбутніх філологів. - C. 11-15.
- Бжузе Ґ., Біда О. А. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців. - C. 16-20.
- Біда О. А., Кучай О. В. Готовність майбутнього вчилеля початкової школи до професійного самовизначення. - C. 20-24.
- Благодир Л. А. Упередження помилок учнів з алгебри в процесі вивчення змістової лінії "вирази". - C. 25-30.
- Бондар О. В. Сучасний стан формування інформаційної культури менеджерів у післядипломній освіті. - C. 31-37.
- Брайко Б. В. Забезпечення якості професійної підготовки фахівців з національної безпеки в університетах Великої Британії. - C. 37-43.
- Буцик І. М. Організаційні аспекти експериментальної перевірки методичної системи розвитку дослідницької компетентності фахівців з агроінженерії у процесі вивчення сільськогосподарських машин. - C. 43-51.
- Верітова О. В. Елементи емоційного інтелекту як складова інтегральної професійної компетентності майбутнього педагога вищої школи. - C. 51-57.
- Вікторова Л. В. Психологічні особливості іншомовної підготовки дорослих. - C. 58-63.
- Гарасюта В. М. Роль бакалаврських і магістерських робіт у професійній підготовці німецьких інженерів аграрного профілю. - C. 63-67.
- Гармашов О. О. Проблемні аспекти використання тренінгових технологій в економічній освіті. - C. 68-74.
- Гончарук В. В. Експериментальна перевірка структурно-функціональної моделі формування екологічної культури майбутніх учителів природничих спеціальностей у процесі професійної підготовки. - C. 74-82.
- Горшевікова І. О. Педагогічна профілактика адиктивної поведінки студентів:теоретичний аспект. - C. 83-87.
- Джус О. В. Роль жінок-українок у професійному становленні молоді української діаспори (біографічно-персоналістичний дискурс). - C. 87-93.
- Дячук П. В., Перфільєва Л. П. Проблема формування рефлексійних умінь молодших школярів засобами сучасних технологій в Україні та закордоном. - C. 94-99.
- Ердман Л. М., Кучай Т. П., Кучай О. В. Теоретичні основи навчання іноземної мови у гімназії. - C. 99-103.
- Зорій Я. Б. Структурно-функціональна модель системи формування готовності майбутніх офіцерів запасу до військово-професійної діяльності. - C. 103-109.
- Зорочкіна Т. С. Зміст системи освіти майбутніх учителів початкової школи у Великій Британії. - C. 109-116.
- Киричевська Л. П. Аналіз підходів до виховання творчої самодіяльності учнів підліткового віку у науковій літературі". - C. 116-121.
- Кобилянська Т. В. Професійна діяльність психолога відповідно до типу сім’ї. - C. 121-128.
- Костенко М. П. Групова рефлексивність ціннісно-рольової взаємодії у спортивній команді. - C. 128-132.
- Кохановська О. В. Природничо-математична підготовка дівчат в навчальних закладах України (початок ХХ століття). - C. 132-139.
- Кошук О. Б. Модель педагогічної системи цілеспрямованого формування професійної компетентності майбутніх фахівців із агроінженерії. - C. 139-145.
- Крамаренко А. М. Розвиток креативних здібностей молодших школярів у процесі ознайомлення з рослинним світом різних материків за допомогою технології "лепбук". - C. 145-150.
- Кузьмінський А. І., Біда О. А. Фундаменталізація професійної підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 150-155.
- Кучай О. В. Професійна підготовка майбутніх психологів у ВНЗ України. - C. 155-158.
- Кучай Т. П., Кучай О. В. Фундаменталізація загальнопрофесійної підготовки майбутнього фахівця як педагогічна проблема. - C. 158-163.
- Лавриш Ю. Е. Взаємооцінювання та самооцінювання як ключові фактори формування навичок автономного навчання бакалаврів в умовах університетської освіти. - C. 163-168.
- Лисенко О. М. Роль духовних цінностей майбутніх педагогів як педагогічна проблема. - C. 168-173.
- Максименко О. А., Кубіцький С. О. Соціально-педагогічна робота з дітьми з синдромом дауна в закладах дошкільної освіти. - C. 174-178.
- Миколайко В. В. Використання елементів інтерактивної технології в продуктивному навчанні фізики. - C. 178-185.
- Міськевич Л. В. Модель формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності. - C. 185-190.
- Мороховець Г. Ю. Методика використання структурно-узагальнюючих схем у навчальному процесі вищого медичного навчального закладу. - C. 191-197.
- Мошенець О. В. Організаційно-методичні особливості навчання фахівців з міжнародної комунікації: досвід Великої Британії. - C. 197-204.
- Мукан Н. В., Гаврилюк М. В., Івасик І. Г. Менеджер освіти: характеристика управлінської компетентності. - C. 205-209.
- Нагорна К. В. Сутність та зміст проектної компетентності фахівців соціономічного профілю. - C. 210-214.
- Нагорна О. О. Організаційно-педагогічні основи професійної підготовки фахівців міжнародного арбітражу в умовах магістратури "міжнародне комерційне право і вирішення спорів" в школі права університету Бедфордшир. - C. 214-220.
- Нікітська Ю. М. Вплив чинників сімейного середовища на формування особистості підлітка: психологічні аспекти. - C. 220-223.
- Орос І. І. Освіта дорослих (друга половина 40-х років –70-ті роки ХХ ст.). - C. 223-230.
- Очеретна І. П. Компоненти, критерії та показники професійної компетентності майбутніх бакалаврів з документознавства та інформаційної діяльності в процесі практичної підготовки. - C. 231-234.
- Панчук А. П., Панчук І. В., Бутенко Т. В. Аналіз різноманітних підходів до трактування ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного виховання. - C. 234-240.
- Пижик І., Кучай Т. П. Теоретичні основи розвитку шкільної біологічної освіти в Україні. - C. 241-243.
- Підлісний Є. В. Характеристика поняття "правова культура" через "правосвідомість", "правову освіту" і "правове виховання". - C. 244-251.
- Плющ В. М. Гуманністична складова біотехнологічної та хімікотехнологічної практик студентів природничих спеціальностей. - C. 251-255.
- Пріма Р. М., Єлова Т. А. Інформаційно-комунікаційні технології як знаряддя підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення. - C. 256-260.
- Рудик Я. М., Харченко Я. М. Методи нематеріальної мотивації науково-педагогічних працівників у дослідницькому університеті. - C. 261-266.
- Русіна Н. Г. Підготовка землевпорядників у Польщі: історико-теоретичні аспекти. - C. 266-273.
- Саблук А. Г., Біда О. А. Деонтологічний підхід у професійній підготовці майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи. - C. 273-277.
- Сажієнко О. П. Характеристика моделі формування фахової компетентності у майбутніх фахівців сфери комп’ютерних технологій. - C. 278-283.
- Сидоренко Н. С. Імплементація європейських стандартів внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні: пошук ефективних шляхів. - C. 283-289.
- Слободян О. П., Співакова І. Б. Інноваційні підходи діалогізації освітнього простору. - C. 290-296.
- Слюсарук-Літвін С. С. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах трансформації вищої освіти України. - C. 296-301.
- Сопівник І. В., Смоляк П. О. Ціннісне ставлення до праці студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 302-306.
- Сопівник Р. В., Моренчук Р. Р. Календар державних свят і памятних дат у змісті патріотичного виховання студентів аграрних закладів вищої освіти. - C. 306-311.
- Степанюк К. І. Реалізація компетентнісного підходу у процесі формування технологічно-проектувальних умінь магістрів початкової освіти. - C. 311-316.
- Сук А. М. Сучасні тенденції підготовки майбутніх фахівців для аграрного сектору в агроекологічних коледжах. - C. 316-322.
- Тверезовська Н. Т., Безштанько Т. В. Сучасні соціальні проблеми населення – мешканців забруднених територій. - C. 322-326.
- Теслюк В. М., Литвиненко С. С. Експериментальне дослідження рівня критичності мислення студентів. - C. 326-330.
- Тонне О. Ш. Методика оцінювання якості самостійної пізнавальної діяльності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 330-335.
- Харченко С. В., Тверезовська О. В. Технологія структурування інформації для фахівців із соціальної роботи. - C. 336-340.
- Хвостенко І. Ю., Тверезовська Н. Т. "Університети третього віку" на радіоактивно-забруднених теріторіях: міф чи реальність?. - C. 340-344.
- Cherednichenko H. A. Computer-assisted language learning in the process of learning foreign languages for future food industry engineers in Ukraine. - C. 345-348.
- Чичук А. П. Концепції підвищення кваліфікації вчителів початкової школи у США і Великій Британії. - C. 349-353.
- Шандра Н. А. Особливості використання методики формування англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому писемному спілкуванні майбутніх іт-фахівців. - C. 354-362.
- Kunikowski S., Біда О. А. Застосування арт-терапії у процесі професійної підготовки фахівців. - C. 362-366.
- Кушнір Н. С. Критерії та рівні сформованості професійної культури майбутніх фахівців економічних спеціальностей. - C. 366-374.
- Рідкодубська Г. А. Підготовка майбутніх працівників соціальної сфери до професійної мобільності під час вивчення дисципліни "соціальна робота з різними групами клієнтів". - C. 374-379.
| 2018 | | Вип. 291
|
|
|
|