Пошуковий запит: (<.>A=Овчаренко Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коберник А. А. Биофармацевтическое и фармакологическое изучение образцов рапы Куяльницкого лимана [Електронний ресурс] / А. А. Коберник, И. А. Кравченко, В. Б. Ларионов, Н. В. Овчаренко, А. И. Александрова, Е. Г. Пыхтеева, Д. В. Большой // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2011. - Вип. 24, № 2. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apfimntp_2011_24_2_22 Показано, что рапа Куяльницкого лимана может быть восстановлена из высушенных образцов. Предложенный метод позволяет стандартизировать содержание солей в восстановленной рапе, несмотря на колебания содержания солей в ее нативной форме. Аппликации из нативной и восстановленной рапы Куяльницкого лимана способствуют сокращению сроков лечения. На модели каррагинанового отека установлено, что рапа Куяльницкого лимана проявляет умеренное противовоспалительное действие.
|
2. |
Овчаренко Н. А. Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 154-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2013_4_18 Висвітлено напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті світових тенденцій освіти. На основі аналізу, надано класифікацію наукових досліджень у сфері музичного мистецтва. Визначено необхідність поєднання світового освітнього досвіду та національних надбань у професійній підготовці майбутніх педагогів музичного мистецтва. Вивчено напрями модернізації професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які дозволяють визначити, що українська мистецька освіта послідовно проходить шлях інтеграції в європейський освітній простір: вивчено зарубіжний досвід підвищення якості сучасної освіти музикантів-педагогів, впроваджено кредитно-модульну систему навчання, досліджено шляхи інноваційних змін у змісті музичної освіти в концепції компетентністного підходу, розглянуто оптимальні системи оцінювання навчальних досягнень студентів; вивчено можливості підвищення рівня конкурентноспроможності студентів на світовому ринку праці, через здобуття ними однієї чи декількох спеціалізацій. Зазначено, що потрібно зберегти кращі надбання української освіти у сфері музичного мистецтва.Освещены пути модернизации профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства в контексте мировых тенденций образования. На основе анализа дана классификация исследований в сфере музыкального искусства. Определена необходимость соединения мирового образовательного опыта и национальных достижений в профессиональной подготовке будущих педагогов музыкального искусства. Изучены направления модернизации профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства дало возможность определить, что украинское художественное образование последовательно проходит путь интеграции в европейское образовательное пространство: изучен зарубежный опыт повышения качества современного образования музыкантов-педагогов, внедрена кредитно-модульная система обучения, исследованы пути инновационных изменений в содержании музыкального образования в концепции компетентностного подхода, рассматрены оптимальные системы оценивания учебных достижений студентов, изучены возможности повышения уровня конкурентоспособности студентов на мировом рынке труда, посредством получения ими одной или нескольких специализаций. Отмечено, что нужно сохранить лучшие образцы украинского образования в сфере музыкального искусства.The main directions of modernization of the professional training of the future teachers on music art are explained in the context of the world tendencies of the education in this article. There is classification of the scientific explorations in the sphere of music art that is made on the base of analyze and it is determined such directions in sphere of music art: studying and introduction of the foreign experience.
|
3. |
Овчаренко Н. А. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_2_28
|
4. |
Овчаренко Н. І. Роль термінів у індивідуальному стилі Марини Гримич (на матеріалі роману "Егоїст”) [Електронний ресурс] / Н. І. Овчаренко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Філологічні науки. - 2014. - Кн. 1. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2014_1_34
|
5. |
Овчаренко Н. Особистісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_13 Проаналізовано науково-теоретичнй досвід з проблеми особистісно-орієнтованої освіти вчителів музичного мистецтва; визначиено специфіку особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Охарактеризовано перспективи особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців. Підкреслено, що специфічними рисами цієї підготовки є: опанування змістом професійної підготовки майбутніх фахівців до вокально- педагогічної діяльності на індивідуальних заняттях з постановки голосу; необхідність природних вокальних даних студентів та особистісних якостей, нерівномірність вокальної підготовки та природних вокальних даних студентів, виняткова роль уявлень викладача з постановки голосу про еталон звуку; поєднання у вокальній музиці поетичного та музичного видів мистецтва, що вимагає особистісного "включення" майбутнього фахівця у розуміння художніх смислів поетичного та музичного текстів вокального твору; особистісно-орієнтований репертуар, який складається з вокальних творів, спрямованих на розвиток вокальних здібностей кожного майбутнього вчителя. Проанализирован научно-теоретический опыта по проблеме личностно ориентированного образования учителей музыкального искусства. Определена специфика личностно ориентированной профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства в вокально-педагогической деятельности. Охарактеризованы перспективы личностно ориентированной профессиональной подготовки будущих специалистов. Подчеркнуто, что специфическими чертами этой подготовки являются: овладение содержанием профессиональной подготовки будущих специалистов к вокально-педагогической деятельности на индивидуальных занятиях по постановке голоса; необходимость природных вокальных данных студентов и личностных качеств, неравномерность вокальной подготовки и природных вокальных данных студентов, исключительная роль представлений преподавателя по постановке голоса об эталоне звука; сочетание в вокальной музыке поэтического и музыкального видов искусства требует личностного "включения" будущего специалиста в понимание художественных смыслов поэтического и музыкального текстов вокального произведения; личностно-ориентированный репертуар, состоящий из вокальных произведений, направленных на развитие вокальных способностей каждого будущего учителя.The problem of personality-oriented approach using in professional training of the future music art teachers to vocal pedagogical activity is explored in this article. There are such specific threats as capture maintenance of professional training of students on the individual lessons from voice training; necessity of the vocal natural skills of students; unevenness of the vocal preparation and vocal natural skills of students; an exceptional role of auditory presentations of teacher is from the voice training about the standard of sound; combination in vocal music of poetic and musical types of art; vocal repertoire which is oriented to every student separately. Due to analysis of scientific-theoretical experience of problem in personality-oriented education of the future music art teachers were separated prospects of such training. Introduction of the personality oriented educational plan is offered and portfolio vocally pedagogical achievements of students. Application of them will be instrumental in growth of future specialist not only as a performer but also as a teacher, Methodist, enlightener, organizer, researcher, and others like that.
|
6. |
Овчаренко Н. А. Динамические изменения показателей цитолиза, холестаза и липидограммы у наркозависимых больных [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко, Л. Л. Пинский, Т. Н. Радченко, Модестус Икечукву Оффор // Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2012. - Т. 7, № 4. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujkl_2012_7_4_25
|
7. |
Овчаренко Н. В. Самоактуалізація та самореалізація особистості у системі цілепокладання постсучасної освіти: філософсько-освітній аспект [Електронний ресурс] / Н. В. Овчаренко // Грані. - 2015. - № 1. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_1_13
|
8. |
Овчаренко Н. В. Особливості методології аналізу філософсько–освітнього змісту поняття "самореалізація особистості" [Електронний ресурс] / Н. В. Овчаренко // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 269-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_92_67
|
9. |
Овчаренко Н. В. Самореалізація особистості у професійній освіті: філософський аспект проблеми [Електронний ресурс] / Н. В. Овчаренко // Грані. - 2015. - № 3. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_3_25
|
10. |
Грек О. М. Діагностика та розвиток вербальної креативності у підлітків-рекреантів [Електронний ресурс] / О. М. Грек, Н. В. Овчаренко // Наука і освіта. - 2014. - № 12. - С. 93-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_12_20
|
11. |
Овчаренко Н. До питання про когнітивну специфіку термінів-фразеологізмів (на матеріалі сучасної термінології) [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 1. - С. 109-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_1_16
|
12. |
Овчаренко Н. І. Метафора як когнітивний механізм категоризації фахових знань [Електронний ресурс] / Н. І. Овчаренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови. - 2013. - Вип. 10. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_10_2013_10_28
|
13. |
Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: методологічний аспект [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 263-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_65 Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Вперше визначено структуру вокально-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва та запропоновано модель його професійної підготовки до такого виду діяльності. Реалізацію цієї моделі уможливлено на основі впровадження організаційно-методичних умов, що передбачає інноваційні зміни у змісті, формах, методах і засобах навчання. Досліджено сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності.
|
14. |
Овчаренко Н. А. Семіотичний підхід у формуванні духовних цінностей майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі. - 2016. - № 1. - С. 26-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maed_2016_1_7
|
15. |
Овчаренко Н. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 4. - С. 93-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_4_20
|
16. |
Овчаренко Н. Критеріально-оцінювальний апарат професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 143. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2016_143_15
|
17. |
Овчаренко Н. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: закономірності і принципи [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_4 Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Вперше визначено структуру вокально-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва та запропоновано модель його професійної підготовки до такого виду діяльності. Реалізацію цієї моделі уможливлено на основі впровадження організаційно-методичних умов, що передбачає інноваційні зміни у змісті, формах, методах і засобах навчання. Досліджено сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності.
|
18. |
Овчаренко Н. Особливості структури вокально-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] / Н. Овчаренко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 139. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_139_27
|
19. |
Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у класі постановки голосу за кредитно-модульною системою [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 41. - С. 453-457. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_41_104 Розроблено й обгрунтовано теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. Вперше визначено структуру вокально-педагогічної діяльності вчителя музичного мистецтва та запропоновано модель його професійної підготовки до такого виду діяльності. Реалізацію цієї моделі уможливлено на основі впровадження організаційно-методичних умов, що передбачає інноваційні зміни у змісті, формах, методах і засобах навчання. Досліджено сучасний стан професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності.
|
20. |
Овчаренко Н. А. Аксіологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Н. А. Овчаренко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2014. - Вип. 16(2). - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2014_16(2)__13
|
| |