Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2016/143<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Реброва О., Мікулінська О. Термінологічна функціональна грамотність фахівців мистецької освіти в парадигмі організаційної науки  тектології. - C. 3-7.
  4. Cherkasov V. The scientific understanding of the stucture of the perception of music as an interactive musical-pedagogical technology. - C. 8-11.
  5. Василенко Л. Учення холізму в системі вокальної підготовки студентів-музикантів. - C. 12-17.
  6. Стратан-Артишкова Т. Інноваційні підходи до творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 17-22.
  7. Власенко І. Сучасні підходи до застосування відео у викладанні мистецтвознавчих дисциплін. - C. 22-27.
  8. Дідич Г. Зміст і структура процесу музичного сприймання. - C. 27-31.
  9. Кириченко О. Розвиток естетичного сприйняття пластичної виразності живопису в процесі вивчення образотворчого мистецтва ХХ століття (на прикладі творчості О. Осмьоркіна і П. Оссовського). - C. 32-37.
  10. Клюєва С. Формування педагогічного іміджу майбутніх учителів музики. - C. 37-40.
  11. Куркіна С. Виховання емоційної чутливості до музичного мистецтва у дітей дошкільного віку. - C. 40-45.
  12. Міщанчук В. Основні принципи музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики з використанням сугестивних технологій. - C. 46-50.
  13. Могілей І. Педагогічні умови розвитку музичного мислення молодших школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 51-55.
  14. Найда В. Розвиток загальної музичної освіти у середніх педагогічних навчальних закладах поділля на початку ХХ століття. - C. 55-59.
  15. Овчаренко Н. Критеріально-оцінювальний апарат професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. - C. 59-62.
  16. Осадча Т., Крістева О. Компонентний аналіз інструментально-виконавської самостійності майбутніх учителів музики. - C. 62-66.
  17. Плохотнюк О. Визначення педагогічних умов формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у процесі музично-виконавської діяльності. - C. 66-70.
  18. Проворова Є. Інтегрований спецкурс "основи музично-педагогічної праксеології": з досвіду викладання. - C. 71-75.
  19. Ракітянська Л. Пріоритетність завдань шкільної музичної освіти. - C. 75-79.
  20. Руденченко А. Особливості та організаційно-педагогічні засади проектування творчого освітнього простору у вищому мистецькому навчальному закладі. - C. 79-83.
  21. Свещинська Н. Критерії сформованості ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя музики. - C. 84-87.
  22. Силко Є. Формування колористичного бачення у майбутніх учителів образотворчого мистецтва в умовах пленеру. - C. 87-91.
  23. Силко Р. Витоки європейської дизайн-освіти у спадщині Готфріда Земпера. - C. 91-93.
  24. Чеботаренко О. Жанрова програмність у фортепіанній музиці Р. Шумана (на прикладі циклу "Альбом для юнацтва" ор. 68): типологічний аспект. - C. 94-98.
  25. Шевченко І., Бродський Г. Психологічні особливості особистості майбутніх диригентів. - C. 98-101.
  26. Шишова І. Особистісно-естетичний компонент корекційної освіти. - C. 101-104.
  27. Ашихміна Н. Сутність і структура професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів музики. - C. 105-108.
  28. Grozan S. Forming of the research abilities of future teachers of musical art in the conditions of level education. - C. 109-112.
  29. Колоскова Ж. Запровадження культурних традицій Єлисаветградщини як засіб модернізації сучасної системи музичної освіти України. - C. 112-115.
  30. Кузнєцова О. Методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів музики до хорового навчання та виховання учнів. - C. 116-119.
  31. Левицька І. Актуалізація саморозвитку майбутніх учителів музики як умова формування педагогічного розуміння. - C. 120-124.
  32. Локарєва Ю. Потенціал музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 124-128.
  33. Малежик Ю. Формування дизайнерського мислення у студентів мистецьких спеціальностей на заняттях з курсу "формоутворення". - C. 128-132.
  34. Негребецька О. Особливості звуковидобування під час виконання творів на фортепіано. - C. 132-135.
  35. Багрій Т. Специфічні особливості професійної підготовки майбутнього музиканта-педагога у виконавській хоровій діяльності. - C. 136-139.
  36. Гудзь О. Психолого-педагогічні передумови голосової підготовки студентів музично-педагогічних факультетів. - C. 139-141.
  37. Петрова Ю., Хмелевськ І. Взаємозв’язок хореографічного та музичного мистецтв як чинник формування музичної компетентності майбутніх педагогів хореографів. - C. 141-146.
  38. Ткаченко М. Формування рефлексивної позиції майбутніх учителів музики на основі діалогізації навчального процесу в класі диригування. - C. 146-149.
  39. Шафaрчук Т., Ян М. Підготовка майбутніх учителів музики до виконання вокальних творів епохи Бароко. - C. 149-153.
  40. Касілов І. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 154-157.
  41. Леонова О. Фортепіанне виконавське мистецтво та його значення у розвитку європейської музичної культури. - C. 157-160.
  42. Маркіна К. Етапи формування поліхудожніх умінь у процесі підготовки керівника танцювального колективу. - C. 160-163.
  43. Сметана С. Розвиток виконавсько-технічної майстерності на початковому етапі навчання. - C. 163-166.
  44. Baś K. Point and line to education. - C. 167-171.
  45. Чень В. Сутність поняття "фахова зрілість магістранта-вокаліста" та його компонентна стуктура. - C. 171-174.
  46. Юе В. Аналіз професійної компетентності майбутнього вчителя музики у контексті системного підходу. - C. 174-176.
  47. Гусєва К. Творчо орієнтовані методи навчання в процесі фахової підготовки вчителя образотворчого мистецтва. - C. 176-180.
  48. Хуацінь Л. Музично-виконавська культура майбутнього вчителя музики як категорія мистецької педагогіки. - C. 181-184.
  49. Кешуан Л. Формування образно-драматургічних уявлень у студентів педагогічного профілю в процесі музично-аналітичної діяльності. - C. 184-187.
  50. Майба О. Діагностика рівнів сформованості християнських цінностей молодших школярів у процесі хорової діяльності в умовах недільної школи. - C. 187-191.
  51. Надутенко О. Театралізація як засіб формування художньої культури особистості. - C. 191-195.
  52. Семенова О. Структурні складові художньо-творчої компетентності. - C. 195-200.
  53. Stukalenko Z. The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance. - C. 200-204.
  54. Чжао С. Методика залучення учнів середніх шкіл до основ письмової музичної культури. - C. 204-208.
  55. Cияо T. Стилевідповідний підхід до процесу сприймання музичних творів віденських класиків майбутніми вчителями у процесі фортепіанного навчання. - C. 208-211.
  56. Вeй Х. Сутність творчого потенціалу і концептуальні підходи у контексті його розвитку. - C. 212-215.
  57. Хункай Ц. Музична синергія як мета вольових дій керівника шкільного хору. - C. 215-219.
  58. Цзіцзян Ч. Теоретичні основи формування метроритмічних знань та уявлень майбутнього вчителя музики. - C. 219-222.
  59. Їфу Ч. Зміст та структура художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики. - C. 223-226.
  60. Цзюньцяо Ч. Зміст і структура вокальної культури як наукової категорії. - C. 226-230.
  61. Янь Ю. Сутність практико-орієнтованого підходу у процесі навчання майбутніх учителів музики. - C. 230-233.
  62. Петров П., Пономаренко Є. Поліфункціональність діяльності вчителя музики-концертмейстера дитячих хореографічних колективів. - C. 233-236.
  63. Полякова А. Психолого-фізіологічні закономірності сприйняття музичного ритму. - C. 237-240.
  64. Полякова Е. Перманентное развитие личности педагога-музыканта в условиях полисубъектного взаимодействия. - C. 241-245.
  65. Украженко И. Значение фольклорных традиций как стратегии развития культуры личности. - C. 245-250.
  66. Татарнікова А. Сутність професійної компетентності майбутніх фахівцш-музикантів з арт-менеджменту. - C. 250-255.
  67. Анотації. - C. 256-293.
2016
Вип. 143
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського