Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (30)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Москалик Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Москалик Г. Ф. 
Становлення інформативно–комунікативного середовища у світовому просторі та в Україні [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 72. - С. 443-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_72_85
Попередній перегляд:   Завантажити - 75.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Москалик Г. Ф. 
Комунікація в умовах модернізації освіти: педагогічний дискурс [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Москалик Г. 
Поняття, природа і джерела формування інформаційно–комунікаційного середовища [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 77. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_77_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 81.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Москалик Г. 
Критерії якості впровадження допрофесійної підготовки в школах регіону: психолого-педагогічний та економічний аспектив [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.46 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Москалик Г. 
Модель допрофесійної підготовки учня в умовах освітнього округу: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 2. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Москалик Г. Г. 
Морфофізіологічні особливості Picea pungens "Glauca" в умовах урбоекосистеми (на прикладі м. Чернівців) [Електронний ресурс] / Г. Г. Москалик, С. С. Костишин // Український ботанічний журнал. - 2008. - Т. 65, № 3. - С. 437-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2008_65_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 534.266 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Москалик Г. 
Комунікаційна природа освіти [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 31. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_31_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.528 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Москалик Г. 
Інформаційно-комунікаційне середовище неоіндустріального суспільства [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 30. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_30_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Москалик Г. 
Професійна орієнтація в контексті ринкових викликів [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 332.644 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Москалик Г. Ф. 
Практика как критерий востребованости компетенций личности [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2014. - Вип. 59. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2014_59_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.676 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Москалик Г. 
Філософія впровадження інновацій в інформаційно-комунікативному середовищі освіти [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 89. - С. 357-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_89_88
Попередній перегляд:   Завантажити - 543.815 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Москалик Г. 
Філософське значення наукових практик та соціального досвіду в розвитку сучасного світу [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 198-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Москалик Г. Ф. 
Целостность и взаимная определенность современной науки, образования и практики [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 91. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_91_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 519.496 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Москалик Г. 
Освіта дорослих: інформаційний та правовий супровід [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 80. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_80_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Москалик Г. 
Комунікаційна природа освіти [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 83. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_83_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 520.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Москалик Г. Ф. 
Формування інформаційно–комунікаційного середовища [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_92_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 551.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Москалик Г. Цілісність і взаємна визначеність сучасної науки 
The modern science, education and practice integrity and mutual certainty [Електронний ресурс] / Г. Цілісність і взаємна визначеність сучасної науки Москалик, та практики освіти. // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_35_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Москалик Г. Ф. 
Ідентифікація людини в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 389.098 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Москалик Г. 
Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_7
Зроблено теоретичний аналіз змісту освіти в філософсько-гуманістичному контексті. Визначено варіативний характер змістових аспектів освіти в сучасних педагогічних студіях. Виокремлено тривекторний характер розвитку поняття 'освіта", який розуміється як процес інтелектуальної підготовки особистості учня до умов життя в суспільстві; результат процесу навчання та рівень досягнення освіченості, сформованості навичок і вмінь; сукупність навчально-виховних настанов. Констатовано полісемантичність визначень змісту освіти, сутнісні характеристики якого розкрито через її формувальну або розвивальну природу. Зазначено, що особистісно-орієнтований зміст освіти спрямований на розвиток природних особливостей, соціальних властивостей і властивостей суб’єкта культури.Сделан теоретический анализ содержания образования в философско-гуманистическом контексте. Определен вариативный характер содержательных аспектов образования в современных педагогических исследованиях. Выделен трeхвекторный характер развития понятия “образование”, который понимается как процесс интеллектуальной подготовки личности ученика к условиям жизни в обществе, результат процесса обучения и уровень достижения образованности, сформированности навыков и умений; совокупность учебно-воспитательных установок. Констатированa полисемантичность определений содержания образования, сущностные характеристики которой раскрыты через ее формировальную и развивающую природу. Отмечено, что личностно-ориентированное содержание образования направлено на развитие природных особенностей, социальных свойств и свойств субъекта культуры.It is considered in the article to be a necessary part of socializing education at the turn of the century that should prepare a modern man to life in the new environment the way of innovative teaching. Pedagogical discourse simultaneously unfolds in ordinary schools and institutions of a new type. Taking this into account there are various interpretations of educational content, the essential features of which are revealed through its forming or developmental nature. Therefore, in modern pedagogical discourse the significant attention is paid defining meaningful aspects of education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.516 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Москалик Г. Ф. 
Філософія професійних орієнтацій особистості в транзитному суспільстві [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Філософські обрії. - 2010. - Вип. 24. - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2010_24_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.236 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського