Пошуковий запит: (<.>A=Москалик Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Москалик Г. Ф. Становлення інформативно–комунікативного середовища у світовому просторі та в Україні [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 72. - С. 443-449. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_72_85
|
2. |
Москалик Г. Ф. Комунікація в умовах модернізації освіти: педагогічний дискурс [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_6
|
3. |
Москалик Г. Поняття, природа і джерела формування інформаційно–комунікаційного середовища [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2013. - № 77. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2013_77_47
|
4. |
Москалик Г. Критерії якості впровадження допрофесійної підготовки в школах регіону: психолого-педагогічний та економічний аспектив [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 1. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_1_5
|
5. |
Москалик Г. Модель допрофесійної підготовки учня в умовах освітнього округу: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 2. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_2_2
|
6. |
Москалик Г. Г. Морфофізіологічні особливості Picea pungens "Glauca" в умовах урбоекосистеми (на прикладі м. Чернівців) [Електронний ресурс] / Г. Г. Москалик, С. С. Костишин // Український ботанічний журнал. - 2008. - Т. 65, № 3. - С. 437-444. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2008_65_3_13
|
7. |
Москалик Г. Комунікаційна природа освіти [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 31. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2014_31_4
|
8. |
Москалик Г. Інформаційно-комунікаційне середовище неоіндустріального суспільства [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2013. - Вип. 30. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vird_2013_30_9
|
9. |
Москалик Г. Професійна орієнтація в контексті ринкових викликів [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 2. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2011_2_8
|
10. |
Москалик Г. Ф. Практика как критерий востребованости компетенций личности [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2014. - Вип. 59. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2014_59_9
|
11. |
Москалик Г. Філософія впровадження інновацій в інформаційно-комунікативному середовищі освіти [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 89. - С. 357-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_89_88
|
12. |
Москалик Г. Філософське значення наукових практик та соціального досвіду в розвитку сучасного світу [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 90. - С. 198-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_90_51
|
13. |
Москалик Г. Ф. Целостность и взаимная определенность современной науки, образования и практики [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 91. - С. 310-314. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_91_75
|
14. |
Москалик Г. Освіта дорослих: інформаційний та правовий супровід [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 80. - С. 261-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_80_69
|
15. |
Москалик Г. Комунікаційна природа освіти [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2014. - Вип. 83. - С. 188-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2014_83_51
|
16. |
Москалик Г. Ф. Формування інформаційно–комунікаційного середовища [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 92. - С. 183-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_92_45
|
17. |
Москалик Г. Цілісність і взаємна визначеність сучасної науки The modern science, education and practice integrity and mutual certainty [Електронний ресурс] / Г. Цілісність і взаємна визначеність сучасної науки Москалик, та практики освіти. // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_35_34
|
18. |
Москалик Г. Ф. Ідентифікація людини в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Гілея: науковий вісник. - 2015. - Вип. 103. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2015_103_32
|
19. |
Москалик Г. Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть [Електронний ресурс] / Г. Москалик // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_7 Зроблено теоретичний аналіз змісту освіти в філософсько-гуманістичному контексті. Визначено варіативний характер змістових аспектів освіти в сучасних педагогічних студіях. Виокремлено тривекторний характер розвитку поняття 'освіта", який розуміється як процес інтелектуальної підготовки особистості учня до умов життя в суспільстві; результат процесу навчання та рівень досягнення освіченості, сформованості навичок і вмінь; сукупність навчально-виховних настанов. Констатовано полісемантичність визначень змісту освіти, сутнісні характеристики якого розкрито через її формувальну або розвивальну природу. Зазначено, що особистісно-орієнтований зміст освіти спрямований на розвиток природних особливостей, соціальних властивостей і властивостей суб’єкта культури.Сделан теоретический анализ содержания образования в философско-гуманистическом контексте. Определен вариативный характер содержательных аспектов образования в современных педагогических исследованиях. Выделен трeхвекторный характер развития понятия “образование”, который понимается как процесс интеллектуальной подготовки личности ученика к условиям жизни в обществе, результат процесса обучения и уровень достижения образованности, сформированности навыков и умений; совокупность учебно-воспитательных установок. Констатированa полисемантичность определений содержания образования, сущностные характеристики которой раскрыты через ее формировальную и развивающую природу. Отмечено, что личностно-ориентированное содержание образования направлено на развитие природных особенностей, социальных свойств и свойств субъекта культуры.It is considered in the article to be a necessary part of socializing education at the turn of the century that should prepare a modern man to life in the new environment the way of innovative teaching. Pedagogical discourse simultaneously unfolds in ordinary schools and institutions of a new type. Taking this into account there are various interpretations of educational content, the essential features of which are revealed through its forming or developmental nature. Therefore, in modern pedagogical discourse the significant attention is paid defining meaningful aspects of education.
|
20. |
Москалик Г. Ф. Філософія професійних орієнтацій особистості в транзитному суспільстві [Електронний ресурс] / Г. Ф. Москалик // Філософські обрії. - 2010. - Вип. 24. - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2010_24_13
|
| |