Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж25326/2015/103<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гілея: науковий вісник : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Дмитренко В. А. Паламарі Пирятинської протопопії: спроба дослідження на основі матеріалів сповідних розписів 1758 року. - C. 7-10.
- Заплетнюк О. А. Порівняльна характеристика та стилістичні відмінності прикордонних стел "Раннього проголошення". - C. 10-13.
- Левицька Н. М., Коцюбанська О. О. Середньовічне місто як рушійна сила розвитку харчових технологій. - C. 13-17.
- Іванюк І. А. Історія будівництва та організації бібліотеки митрополита Флавіана. - C. 17-20.
- Соколовська Ю. В., Хаустова О. В. Організація благодійної допомоги у Харкові під час війн кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 20-24.
- Бургаз Ю. В. Студентство у революції 1905–1907 рр.. - C. 24-28.
- Троханяк О. С. Причинно–наслідковий зв’язок виникнення та діяльності Української Військової Організації. - C. 28-32.
- Кравчук Л. В. Політично–номенклатурні аспекти управління освітньо–виховними процесами в період утвердження радянської влади в Західній Україні вересень – 1939, червень – 1941 роки. - C. 32-36.
- Зубченко С. П. Заходи боротьби радянської влади з опозиційними національними рухами на звільнених від окупації територіях (1944–1945 рр.). - C. 36-41.
- Сидорович О. С. Роль споживчої кооперації УРСР у подоланні продовольчого дефіциту в містах у перші повоєнні роки (1945–1950 рр.). - C. 41-44.
- Тимошенко Ю. О. Історичні особливості спортивної діяльності в УРСР у повоєнні роки. - C. 44-50.
- Лук’яненко О. В. "І що це не педагог, не дай бог…": практика у педагогічних вишах української РСР доби "відлиги" (Ч 2). - C. 50-54.
- Лаврут О. О. Виробниче навчання учнів шкіл Української РСР у 1950–1960–х роках: деякі аспекти проблеми. - C. 54-57.
- Чернова Н. Ф. Становлення особистості В. І. Вернадського як великого вченого та основні напрями його наукових досліджень. - C. 57-61.
- Захаріна М. І. Духовний зміст патріотичного виховання на матеріалах праць В. В. Зеньковського. - C. 61-65.
- Тарахненко Л. Л. Релігійні громади етноменшин України у системі конфесійних організацій на рубежі ХХ – ХХІ століть. - C. 65-68.
- Денисенко І. В. Діяльність україністів Японії у 1990–х роках ХХ ст. у контексті наукової та культурної інтеграції. - C. 68-70.
- Корсак Р. В. Українсько–чеське науково–технічне співробітництво (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 70-73.
- Кононенко В. В. Релігійне життя євреїв Поділля на сучасному етапі. - C. 73-77.
- Бей Р. В. Феноменальність та системність наукових шкіл з механізації тваринництва. - C. 77-79.
- Годлевська В. Ю. Соціальна політика Іспанської соціалістичної робітничої партії (1982–1996 рр.): історіографічний огляд. - C. 79-83.
- Горбенко А. С. Позиція Католицької Церкви у дискусії щодо проблеми імміграції в сучасній Італії. - C. 83-89.
- Козак О. В. Зародження благодійництва в Російській імперії. - C. 89-92.
- Новиченко А. С. Особливості формування образу Японії в радянській пресі у 1964–1973 рр.: зовнішньополітичний аспект (за матеріалами "Комсомольської правди"). - C. 92-95.
- Чередніченко О. В. Житло міщанина пізньосередньовічної Англії. - C. 95-99.
- Bayramli J. Truth about Babak and the Hurramids movement. - C. 99-105.
- Тахирли Айтен. Значение поселения Оглангала в изучении античного периода истории Нахчывана. - C. 105-109.
- Гасымова С. А. Социально-культурная жизнь булгаров. - C. 109-111.
- Базалук О. А. Основы геофилософии Украины. На переломе двух культур. - C. 112-115.
- Москалик Г. Ф. Ідентифікація людини в інформаційному суспільстві. - C. 115-119.
- Андрієнко О. В. Мотив пошуку–мандрування у контексті міфологічного світогляду. - C. 119-122.
- Глушко Т. П. Еліта як продуцент інтелектуального капіталу нації. - C. 122-127.
- Культенко В. П., Гнатюк Т. А. Феномени сенсу життя, смерті та безсмертя в ретроспективі світової філософської думки. - C. 127-129.
- Громова О. В. Онтологический аспект феномена деструктивного одиночества в экзистенциальной парадигме и аналитической практике. - C. 129-133.
- Ільїна Г. В. Філософія між мовою і візією: "окуляроцентризм" в історико–філософській перспективі. - C. 133-136.
- Кириленко К. М. Філософія історії як інструмент пізнання світоглядних основ інноваційної культури. - C. 136-140.
- Комаха Л. Г. Принцип "довіри" до суб’єкта пізнання в аргументах еволюційної епістемології: логіко–методологічний аналіз. - C. 140-143.
- Богданов В. С. Раціональний характер колективної дії як засобу становлення інституційних та статусних структур суспільства. - C. 143-148.
- Богданова Н. Г. Соціальне планування процесу формування культури життєтворчості особистості. - C. 148-151.
- Кострюков С. В. Влада як результат координації колективних дій. - C. 151-155.
- Красніцька Г. М. Методологічні засади формування корпоративної культури. - C. 155-158.
- Морозова Л. П., Гарбузова В. С., Пивовар В. В. Формування свідомості крізь призму сучасності. - C. 158-160.
- Богуненко В. О. Утвердження трансцендентної природи естетичного у вченні В. Соловйова у контексті спроби подолання кризи теїзму. - C. 160-165.
- Попова І. В. Сутність і теоретичні моделі екобезпечного розвитку суспільства. - C. 165-170.
- Сарбаш К. О. Типологізація демократичного спектру гібридного політичного режиму. - C. 170-173.
- Стасенко С. О. Наукова раціональність у контексті суспільних цінностей сучасності. - C. 173-175.
- Фітьо В. Я. Розуміння як схематизація дійсності. - C. 175-178.
- Киселиця С. В. Добросердечність у комунікативному досвіді українства. - C. 178-181.
- Mirdamad Yousefi Sadat. The role of the family in the socialaization process and adjusting gender-based differences. - C. 181-184.
- Культенко В. П., Митрофанова І. П. Утопізм vs утилітаризм: порівняльний аналіз соціальних проектів Відродження. - C. 184-187.
- Іванова Н. В. Проблема смислу в ситуації вибору: соціально–філософський аналіз. - C. 187-190.
- Муляр І. М. Правова ментальність: змістові рамки поняття та український аспект. - C. 190-195.
- Остапчук Г. О. Проблема русинської державності в бездержавні часи Ст. Оріховського. - C. 195-198.
- Волковинська В. О. Проект феноменології політики К. Гельда: методологічний аспект. - C. 198-202.
- Окороков В. Б., Данканич М. С. Концепция символа Анри Бергсона. - C. 202-205.
- Пальчинська М. В. Простір у соціально–філософському дискурсі: від соціального до віртуального. - C. 205-209.
- Опанасенко О. І. Особливості молодіжної мови в Німеччині. Соціолінгвістичний аспект. - C. 209-212.
- Овсієнко Г. С. Паремії як засіб відображення менталітету німецького народу. - C. 212-214.
- Шкіль С. О. Традиційні російські світоглядні наративи. - C. 214-218.
- Лігус М. В. Перформативний поворот у музиці (філософський аналіз). - C. 218-222.
- Мельничук Ю. І. Феномен гри як джерело творчості. - C. 222-225.
- Дорошенко В. С. Питання екологічної безпеки, здоров’я людини в сучасних історичних умовах. - C. 225-227.
- Богород А. В. Танцювальні ритуали і практики мусульман: релігієзнавчий аспект. - C. 227-232.
- Бойко І. М. Державний чинник як регулятор православно–католицьких взаємин в незалежній Україні. - C. 232-236.
- Коробкіна Т. В. Світоглядна карта шаманізму: спроба філософсько–антропологічної інтерпретації. - C. 236-239.
- Соколовський О. Л. Особливості трансформації релігійного об’єднання духовних християн в Україні. - C. 239-243.
- Соловій Р. П. Концепція "місіонерської церкви" у сучасній протестантській еклезіології. - C. 243-248.
- Шавріна І. В. Проблема людини в філософії й християнській релігії. - C. 248-252.
- Муллокандова О. М. Тенденції розвитку міжрелігійних та міжконфесійних шлюбів в сучасній Україні. - C. 252-256.
- Андрущенко Т. В. Ціннісна палітра та основні категорії сучасної європейської освіти. - C. 256-261.
- Бушман І. О. Зміст освіти крізь призму філософсько–методологічних підходів. - C. 261-264.
- Горбачук–Наровецька О. В. Філософія для дітей як результат трансформації сучасної парадигми освіти. - C. 264-268.
- Страшко І. В. Освітній потенціал подкастингу: філософсько–педагогічний аспект. - C. 268-273.
- Телиженко Л. В. Христианские ценности в современной науке и образовании. - C. 273-277.
- Юшкевич Ю. С. Освіта як найважливіша ланка реалізації морально–етичних цінностей: український контекст. - C. 277-280.
- Ковальова С. Інноватика вищої школи в сучасних освітніх і суспільних трансформаціях. - C. 280-283.
- Кубко В. П. Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу . - C. 283-286.
- Богатая Л. Н. Ценностно–смысловой и символический универсум в фокусе современных образовательных стратегий. - C. 286-292.
- Муравинець А. А. Міжнародна освітня діяльність вищих навчальних закладів України. - C. 292-296.
- Полянська К. В. Естетичне виховання як чинник модернізації загальної освіти студентів – майбутніх педагогів. - C. 296-298.
- Нуралиева П. Э. Проблема героя в произведениях Анара "Обязательно увидимся" и "Номер в отеле". - C. 298-303.
- Котигоренко В. О. Сучасна українська нація: через кризовий розвиток. - C. 304-315.
- Римаренко С. Регіоналізація в українському та європейському контекстах. - C. 315-319.
- Дем’яненко М. М., Каращук М. Г. Особливості використання популізму у вітчизняних засобах масової інформації. - C. 319-322.
- Панчук М. І., Дегтеренко А. М. Динаміка національно-громадянської та регіональної ідентичності громадян України та її зв’язок з подіями на Донбасі в 2013 – 2015 роках. - C. 322-330.
- Щурко О. М. Основні особливості формування інформаційного суспільства в Україні на сучасному етапі. - C. 330-333.
- Гай–Нижник П. П., Батрименко О. В., Чупрій Л. В. Реінтеграція Криму та послаблення кримської регіональної проросійської ідентичності в контексті реалізації державної політики національної безпеки України. - C. 333-339.
- Демчишак Р. Б. Розподіл влади як центральний принцип функціонування системи державного правління в українській політичній думці націонал–демократичного спрямування (Західна Україна та середовище еміграції у міжвоєнний період ХХ ст.). - C. 339-344.
- Касьянова М. М. Зовнішня трудова міграція українців до європейських країн. - C. 344-347.
- Лодин П. З. Подолання негативних міфів і стереотипів українсько–польських відносин в політичній діяльності Богдана Осадчука. - C. 347-351.
- Парлюк В. І. Українська модель політичної модернізації: міра співпадіння теорії і практики. - C. 351-355.
- Сичик К. Б. Ліві візії демократії епохи інформаційно–комунікаційних технологій. - C. 355-360.
- Skoczyńska–Prokopowicz B. Zjawisko migracji w świetle rozwiązań prawnych. - C. 360-364.
- Макаренко Л. П. Тенденції розвитку виборчих комунікацій. - C. 364-367.
- Кирик В. Л. Концепт сталого розвитку. - C. 367-371.
- Федорук П. І. Ціннісна складова в політичній культурі суспільства. - C. 371-374.
- Хонин В. Н. Среда и поля международных интеракций. - C. 374-381.
- Рябченко Е. В. Правове регулювання та зміст міграційної політики ЄС на сучасному етапі. - C. 381-385.
- Лаврук І. Соціодемографічні індикатори формування виборчих преференцій громадян Республіки Польща. - C. 385-389.
- Mammadov A. S. Ethnic conflicts in the South–East Asia. - C. 389-392.
- Полещук Т. Ю. Чинники активізації зовнішньої політики Індії на Близькому Сході. - C. 392-395.
- Сталоверова Г. В. Особливості сучасної безпекової стратегії Великобританії. - C. 395-399.
- Шуляк С. В. Сусідня держава як інтервент: кенійська та угандійська збройна інтервенція в Сомалі. - C. 399-402.
- Mammadov Shahriyar. Oil strategy of the united states. - C. 402-406.
- Онопрієнко В. І. Рецензія на книгу: Ягодзінський С. М. Глобальні інформаційні мережі у соціокультурній перспективі. – Київ: Аграр Медія Груп, 2015. – 276 с.. - C. 407-408.
| 2015 | | Вип. 103 (12)
|
|
|
|